Viimeisin neuvolakäyntisi

Keskustelun 'Lokakuiset 2019' aloitti Vargynja, 21 tammi 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme.
  2. Nepala Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Marraskuunmammat 2015

Varasin juuri ekan neuvolan 5.3. :Heartred Millos muiden neuvolat on? :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. emsu86 Ihastunut foorumiin Lokakuun äidit 2019

Meillä eka neuvola ke 27.2 heti aamukasilta :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Minde90 Peruskäyttäjä Lokakuun äidit 2019

Meillä varhaisultra 19.2 Ja eka neuvola sitten 22.2 :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Tänään kävin ekaneuvolan ku viikot ei ihan varmoja. Eka ultra 25.3, mutta koitan päästä käymään varhaisultrassa. Vaivaa vähä ku ei oo pahoinvointia mistä kaikki pelottelee aina o_O
    Kyselivät vain taustoja ja kuulumisia ja kerto vähä miten tästä aletaan etenemään. Otti tietty pissanäytteet jne. Kaikki niiltä osin kunnossa. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Tähtianis Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Mulla myös eka neuvola 5.3. :happy: Varhaisultra lapsettomuuspolin kautta 1.3.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Hurjia hintaeroja noissa varhaisultrissa. Tuntuu ihan hullulta että osassa paikkaa saa 20min ajasta maksaa 250€ :nailbiting:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  8. emsu86 Ihastunut foorumiin Lokakuun äidit 2019

Mä en ole koskaan käynyt varhaisultrassa, olen niin pihi.. :confused: henkisesti toki pitkä aika odotella nt-ultraa, mutta tosiaan noi varhaisultrat on sikakalliita. Ja muutenkin epämieluisaa kun tehdään sisätutkimuksena.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Majalis Peruskäyttäjä Lokakuun äidit 2019

Mulla tiedossa 28.2. :) Varhaisultraan ajattelin mennä edeltävällä viikolla tai ko. viikon alussa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Enni Rakastunut foorumiin

Minä en ole pihi, vaan kotihoidon tuella, eli ei todellakaan voi mennä varhaisultraan eikä mihinkään maksavaan.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  11. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Varasin varhaisultan maanantaille :) Jännittää mitä näkyy vai näkyykö mitään :nailbiting:
    Ihan kohtuu hinnalla nyt löytyi paikka missä tehdään ultraus noin 70€.
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. MW2B Tuttu foorumilla

Varhaisultra 26.2. ja neuvola 7.3.

Meillä on jo rahaa palanut tähän raskauteen päälle 15 000 € niin ei muutamat ultrat tähän konkurssin päälle enää mitään meinaa :excited001:laughing001 Ja lainallahan tämä tietty, eipä muuten olisi ollut minkäänlaisia mahkuja. Julkinen puoli ei tee tällaisia hoitoja. Kun nyt yritetään saada Suomessa syntyvyys nousuun, niin ehkä pitäisi panostaa siihen, että kaikki lapsettomuushoitoja tarvitsevat pääsisivät hoidettavaksi..?!
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  13. Ninahenrika Aloittelija

Sartsa, missä maksaa vain 70€?

Mulla varhaisultra 18.2 ja eka neuvola 8.3. :)
  14. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Oulun Terveystalossa :) Siellä yksi tietty nainen tekee näitä tähän hintaan
  15. Ninahenrika Aloittelija

On kyllä hyvä hinta! :) Mun kaveri sanoi, että hän maksoi 170€ :dead:
  16. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Joo ei olis tullu mieleenkään jos enemmän ois pitäny maksaa. Muitakin rahareikiä löytyy :grin
    Jännittää mitä siellä näkyy. Ois halunnu aiemmin jo mutta haluan ehdottomasti miehen mukaan. Ei onneksi enää montaa pv ole. :p
  17. jennam Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Varhaisultraan ensi maanantaina 11.2. ja neuvola seuraavalla viikolla :Heartred Viikon päästä on siis jo selvillä, onko tää vaan jotain harhaa vai todellista totta?! :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 4
  18. Jensku- Aloittelija

Meillä varhaisultra 20.2., eka neuvola sitten viikkoa myöhemmin eli 27.2. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. MW2B Tuttu foorumilla

Etelä-Suomessa ymmärtääkseni PerheArte tekee edullisia ultrauksia.
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. jemuli Peruskäyttäjä Lokakuun äidit 2019

Itse laitoin viestiä juuri oulun terveystalolle että paljon maksaa varhaisultra ni tuli sähköpostia että 200-250e. :wideyed:

Jaa tämä sivu