Viimeisin neuvolakäyntisi

PogoMamma, Oho melkoisen myöhään antoivat ajan :eek:

Minä taidan joutua omani perumaan ja jättäytymään pois keskuudestanne. Tulin juuri päivystykseen vuotojen ja alavatsakipujen takia.
Keskenmeno varmastikin, mutta se ettei vaan ois kohdunulkoinen, suljetaan nyt pois.
Haluaisin vaan että olisi ohitse jo.. Tämä epätietoisuus on pahinta.

Voimia :Heartbigred
 
Täällä kans sama koettu, tosin ei tyhjentynyt itsestään vaan oiti tyhjentää. Muista surra ja puhua asiasta! Onhan sulla joku tukemassa?

:Heartred
Mies ymmärsi kyllä hyvin ja oli paras tuki.
Viikko oli raskas, mutta nyt jo katse kohti tulevaa, positiivisin mielin.
Ja olisi ollut huomattavasti raskaampaa, jos olisin ehtinyt sen sydämen sykkeenkin nähdä.
Kyllähän itsekin järkeili, että näitä sattuu ja elämä jatkuu.

Tänne kaikille paljon jaksamisia olojen kanssa ja tsemppiä! :love7
 
Kävin ekassa neuvolassa. Siellä katottiin samalla semmosella huonolla halpisultralla vatsan läpi näkyykö mitään. Näkyi että joku siellä on ja syke näkyi.

Ihanaa! Olitpa sä saanut aikaisin ekan neuvolan. Katsoin, että meillä on LA laskettuna samalle päivälle, mutta mulla neuvola vasta 2.1. Sen takia olikin pakko varata se varhaisultra ja se on nyt perjantaina. Toivottavasti siellä näkyisi ja kuuluisi myös se oma pikkuinen ihme :Heartred
 
✓Juu meidän kunnassa tulee aika aikasin nää ekat neuvolat. Ja tosiaan semmosella surkeella neuvolaultralla vähän katottiin. Mut varoitti etukäteen et jos mitään ei näy niin se ei sit tarkota mitään ku laite on niin surkee. Mutta kyllä siinä semmonen epäselvä pallo näkyi ja siinä näkyi selvästi syke. Pallon vieres näkyi toinenki pallo jota se epäili et on ruskuaispussukka. Mutta sä tuut varmaan perjantaina huomattavasti tarkemman näkymän näkee :happy:
 
Aika jännä, kun mä taas oon ymmärtänyt että eka neuvola olisi viikoilla 8-10 ensi ja uudelleen synnyttäjillä. Mutta ilmeisesti tämä vain koskee pääkaupunkiseutua.
 
Mulla on muistaakseni joskus 9+ viikkoja kun on eka neuvola. Ja tämä siis Helsingissä. Voi varmaan olla eroja neuvoloiden välilläkin. Mulle vaan väitettiin, ettei aiemmin ole yhtään aikaa tarjolla ja siksi näin, vaikka erityisesti oisin toivonu aikaisempaa aikaa. Toki sain ilta-ajan joka on työn kannalta parempi.
 
Tuntuu hassulta alkaa varaamaan neuvola-aikaa näin aikasin, kun vasta rv5 alkamassa, mutta joulun pyhien takia pitää vissiin soitella, että saa ajan sinne viikoille 8-9.
 
Minä en ole vielä soitellut neuvolaan, varmaan odotan sen varhaisultran ensin vaikka siihen mulla onkin vielä aika pitkä aika.
 
Mulla oli eilen eka neuvolakäynti, viikkoja 7+3. Eipä siellä ihmeitä, käytiin läpi omat tiedot, edellinen synnytys, elintavat, ruoka- ja liikuntatottumukset ja juteltiin yleisfiiliksestä. Mitattiin paino, verenpaine ja hemoglobiini ja katottiin pissanäytteestä jutut. Varattiin aika neuvolalääkärille (rv15+), tehtiin lähete äitiysultraan (aika tulee postissa) ja verikokeisiin, joihin mennään rv10+.

Ei tullut uusia juttuja vastaan, mutta oli silti kiva päästä neuvolaan. Nyt tuntuu raskaus jotenkin konkreettisemmalta! :)
 
Tuntuu hassulta alkaa varaamaan neuvola-aikaa näin aikasin, kun vasta rv5 alkamassa, mutta joulun pyhien takia pitää vissiin soitella, että saa ajan sinne viikoille 8-9.
Heh, mä varasin kyllä kans jo kun oli 4+5 tms. Soitin neuvolaan tyyliin 20min sen jälkeen kun olin plussannut. :joyful:
 
Mä oon huomannu että neuvoloiden ja ultrienkin ajankohdat vähän vaihtelee kunnittain! Meillä Pirkanmaan pikkukunnassa eka käynti rv 8-9!

Ja mulla 31.12 :D sillon 8+6.

Mulla ois vaihtunu neuvolan täti mutta kysyi haluatko vanhan uudestaan! Mulle sopi! Ihana ylipirteä terkka sopii mulle :D
 
Mulla olu tänään aamulla eka neuvola ja la siirty nyt ultran mukaan 4.8 :rolleyes: Oli esikoisen 2,5v neuvola samassa ni sopivasti meni omat ja lapsen asiat sekasin siinä parin tunnin aikana :grin
 
Mulla alkiot vastasi eilen viikkoja 7+4, menkkojen mukaan ois ollu 7+3, mutta neuvolassa mennään menkkojen mukaan niin en laskettua muuttanut.
 
Rohkenin viimein tänään soittaa neuvolaan. Ja sainkin ensimmäisen ajan heti huomiseksi. Huomenna 7+6 :happy:
 
Mulla alkiot vastasi eilen viikkoja 7+4, menkkojen mukaan ois ollu 7+3, mutta neuvolassa mennään menkkojen mukaan niin en laskettua muuttanut.

Mul oli siis neuvola laskenu et la ois 29.7 ku kierto heitelly nyt ihan miten sattuu tässä tänä vuonna ni siks ne korjas ku oli niin iso heitto :shy:
 
Takaisin
Top