Viimeisin neuvolakäyntisi

Viime perjantaina soittelin aikaa, harmittaa kun esikoisen entinen neuvolatäti ei enään tuolla meidän neuvolassa oo ollu aikoihin. Niin saan jonkun uuden, ensimäinen aika löytyi 21.12.
 
Mä sain ensimmäisen ajan vasta 8.1. vaikka sanoin että haluaisin mahdollisimman aikaisin. Silloin on viikkoja muistaakseni 9+jotain.
 
PogoMamma, Oho melkoisen myöhään antoivat ajan :eek:

Minä taidan joutua omani perumaan ja jättäytymään pois keskuudestanne. Tulin juuri päivystykseen vuotojen ja alavatsakipujen takia.
Keskenmeno varmastikin, mutta se ettei vaan ois kohdunulkoinen, suljetaan nyt pois.
Haluaisin vaan että olisi ohitse jo.. Tämä epätietoisuus on pahinta.
 
Miitu, sanos muuta. En löytänyt mistään aiempia neuvolakortteja, että oisin voinut tarkistaa, milloin oon missäkin raskaudessa käynyt ekan kerran. Tuntuu vaan tosi myöhäiseltä ajalta.
 
PogoMamma, Oho melkoisen myöhään antoivat ajan :eek:

Minä taidan joutua omani perumaan ja jättäytymään pois keskuudestanne. Tulin juuri päivystykseen vuotojen ja alavatsakipujen takia.
Keskenmeno varmastikin, mutta se ettei vaan ois kohdunulkoinen, suljetaan nyt pois.
Haluaisin vaan että olisi ohitse jo.. Tämä epätietoisuus on pahinta.

Voi ei olen pahoillani, jaksamista Miitu!
 
PogoMamma, Oho melkoisen myöhään antoivat ajan :eek:

Minä taidan joutua omani perumaan ja jättäytymään pois keskuudestanne. Tulin juuri päivystykseen vuotojen ja alavatsakipujen takia.
Keskenmeno varmastikin, mutta se ettei vaan ois kohdunulkoinen, suljetaan nyt pois.
Haluaisin vaan että olisi ohitse jo.. Tämä epätietoisuus on pahinta.

Tätä ei ois halunnut kuulla! :sad001
Voimia tulevaan!
 
PogoMamma, Oho melkoisen myöhään antoivat ajan :eek:

Minä taidan joutua omani perumaan ja jättäytymään pois keskuudestanne. Tulin juuri päivystykseen vuotojen ja alavatsakipujen takia.
Keskenmeno varmastikin, mutta se ettei vaan ois kohdunulkoinen, suljetaan nyt pois.
Haluaisin vaan että olisi ohitse jo.. Tämä epätietoisuus on pahinta.

Voi ei, voimia teille! :sad001
 
PogoMamma, Oho melkoisen myöhään antoivat ajan :eek:

Minä taidan joutua omani perumaan ja jättäytymään pois keskuudestanne. Tulin juuri päivystykseen vuotojen ja alavatsakipujen takia.
Keskenmeno varmastikin, mutta se ettei vaan ois kohdunulkoinen, suljetaan nyt pois.
Haluaisin vaan että olisi ohitse jo.. Tämä epätietoisuus on pahinta.

Voimia! :Heartred
 
Mä sain ensimmäisen ajan vasta 8.1. vaikka sanoin että haluaisin mahdollisimman aikaisin. Silloin on viikkoja muistaakseni 9+jotain.
Mulla tuota edellisenä päivänä ja 10+0 silloin. :) toisaalta iteki oisin halunnu ennemmin, mut halusin saman terkkarin ku edellisessä raskaudessa. Mukavempi ku ei tarvi taas kertoa kaikkia uusiksi kun tietää jo entuudestaan. :)
 
PogoMamma, Oho melkoisen myöhään antoivat ajan :eek:

Minä taidan joutua omani perumaan ja jättäytymään pois keskuudestanne. Tulin juuri päivystykseen vuotojen ja alavatsakipujen takia.
Keskenmeno varmastikin, mutta se ettei vaan ois kohdunulkoinen, suljetaan nyt pois.
Haluaisin vaan että olisi ohitse jo.. Tämä epätietoisuus on pahinta.
Voi ei, tseppiä! Kerrohan sitte meille miten kävi?
 
Kiitos kaikille! :Heartred

Vuoto on enää suht niukkaa, eikä kipuja oo mutta, niin siinä tosiaan taisi käydä että kesken mennyt.
Ultrassa näkyi vain paksua limakalvoa enää eilen.

En ajatellut että surisin tällä tavalla, kun tämä tosiaan oli alunperin aivan täysin ylläri! Silti tuntuu että olen menettänyt jotain :sad001
Mutta nyt yritän nähdä asioiden positiivisen puolen ja katsotaan, koska sitten olisi sen meidän kolmannen aika, vai mitä tulevaisuus tuo tullessaan :rolleyes:

Hyvää jatkoa kaikille tänne, hyviä vointeja! :happy:
 
Miitu, saman kokeneena muutama kk sitten voin sanoa, että tiedän hyvin miltä tuo tyhjyys ja suru tuntuu. Ei sitä ymmärrä, jos ei ole kokenut samaa.

Mä jouduin ottamaan rannekkeet käyttöön kun on sen verran huono olo. Niiden takia jään ihan varmasti työkavereille kiinni.
 
Aamulla soittelin ekaa aikaa ja kun esikoisen 1v neuvola olis ollu 17.12 nii siirrettiin 19.12 et saa pidemmän ajan ni voi molemmat asiat hoitaa yhellä kertaa ja sit sovitaan se varsinainen virallinen aika siinä vielä :)
 
Mä en jaksais millään soittaa neuvolaan. Terkkari vaihtuu, enkä tiedä, minkälainen tyyppi vastassa. Tuntuu myös turhalta käydä ennen ultraa siellä. Ravinto- ja terveysasiat yms. on hallussa. Ekasta soitin heti. Taidan odottaa varhaisultraa ja soittaa vasta sitten.
 
Kiitos kaikille! :Heartred

Vuoto on enää suht niukkaa, eikä kipuja oo mutta, niin siinä tosiaan taisi käydä että kesken mennyt.
Ultrassa näkyi vain paksua limakalvoa enää eilen.

En ajatellut että surisin tällä tavalla, kun tämä tosiaan oli alunperin aivan täysin ylläri! Silti tuntuu että olen menettänyt jotain :sad001
Mutta nyt yritän nähdä asioiden positiivisen puolen ja katsotaan, koska sitten olisi sen meidän kolmannen aika, vai mitä tulevaisuus tuo tullessaan :rolleyes:

Hyvää jatkoa kaikille tänne, hyviä vointeja! :happy:
Täällä kans sama koettu, tosin ei tyhjentynyt itsestään vaan oiti tyhjentää. Muista surra ja puhua asiasta! Onhan sulla joku tukemassa?
 
Ensimmäinen neuvola 14.1,kun menkkojen mukaan ois 9+5, mutta omien laskujen mukaan 8+6. Ei malttas oottaa et tää ihan alku ois ohi ja ei tarviis miettiä onko kaikki hyvin.
 
Vielä en neuvolaa ole varannut. Varaiöen varmaan ensi viikolla, kun virallinen menkkojen alkamispäiväkin on mennyt...
 
Mulla ensimmäinen neuvola 3.12. Ilmeisesti aika moni käy varhaisultrassa. Mä yritin vähän tutkia hintoja täällä Pk-seudulla, mutta tosi kallista oli niissä, joista katsoin. Millaisia kokemuksia teillä varhaisultrasta?
 
Aurinkoinen, Perhe-Artessa on huomattavasti halvempaa ku monessa muussa paikassa.
 
Kävin Helsingin perhe-artessa, on Käpylän juna-aseman läheisyydessä. Varhaisraskauden UÄ 62€ +17€ Toimistomaksu.
 
Takaisin
Top