Viimeisin neuvolakäyntisi

Nonni, eka neuvola takana! Kauhee pettymys oli, kun tajusin että on liian varhaista kuunnella sydänääniä... Ultraa varailen kohta parin viikon päähän. En millään malttaisi odottaa!
Mitkä viikot sulla oli ku ei kerta voinu kuunnella?
 
Meidän neuvolassa ei ainakaan kuunnella edes ennen nt-ultraa. Asun Helsingissä.
 
Kuopuksen aikaan kuunneltiin rv7+ kun kysyin voitasko yrittää, ja niin sieltä vähän aikaa kuulu :Heartred
Nyt eka neuvola on ku rv9 on täynnä eli vajaa 3 viikon päästä.
 
Katoin esikoisen ajalta olevaa neuvolavihkoa ja oon ekan kerran käyny 10+ viikoilla ja silloin on äänet kuunneltu. Vielä ku löytäis kuopuksen aikasen.
 
Ootteko tarvinnut edelisten raskauksien neuvolakorttia nyt nykyisessä raskaudessa ekalla neuvola kerralla?
 
Kyllä raskauden ja synnytyksen kestot kirjattiin uuteen korttiin, mutta ne tiedot löytyivät järjestelmästä.
Itse olen asunut ihan eri kaupungissa viime raskauden ja eivät näe heidän järjestelmän tietoja.
 
Mäkin arvelen että kannasta löytyy tiedot uuteen neuvolaan.
Mä en ole tarvinnut edellisiä neuvolakortteja.
 
Kun soittelin ekaa neuvolaa ja kysyin näkyykö edellinen raskaus niin eivät näkeneet mistään kuulema.Ihmettelen tätä.
 
Jännittää kauheesti huomenna ois aamusta neuvola, eri neuvolatäti kuin esikoisesta ahdistaa, uskon et käynti menee kuitenkin hyvin onneksi mies pääsee mukaan.
 
Hyvin meni sovittiin joulukuun alkuun seuraavat käynnit missä myös lääkäri käynti, puhuttiin niin paljon kaikesta että pää on vieläkin sekaisin.
 
Takaisin
Top