Viimeisin neuvolakäyntisi

Soittelin tänään neuvolaan ja sain ekan ajan 25.10. Laski 28 päivän kierron mukaan lasketuksi ajaksi 5.6. mutta luulen että oikeasti on ainakin viikkoa myöhemmin. Ekassa ultrassa tarkentuu sitten. Tuntuu vauva heti vähän todellisemmalta kun on neuvola-aika.
 
Itse varaan neuvolan esikoisen 3v neuvolassa, meillä onneksi terveydenhoitaja ultraa ekalla kerralla :)
 
Tänään terkka soitteli neuvolasta ja sainkin ensimmäisen ajan 29.10. Jännittää kyllä kovasti. :oops: Laskettu aika olisi 6.6., mutta jos sisaruksiinsa on yhtään tullut niin menee paria viikkoa yli. :grin
 
Meillä esikoinen syntyi viikon etuajas ja kuopus 3vk etuajassa, saa nähdä miten tämän kanssa käy.
 
Mahtavaa Nyyti Nyytiläinen, meillä on sama laskettu aika! :D Mulla taas on ihan toisinpäin mennyt, että kaikki tulleet etuajassa. Keskimmäinen keskosena vk 35+2 ja pisimmälle mennyt esikoinen vk 38+3. Oispa yllätys, kun nyt meniski yliajalle neljäs. ;D
 
Meillä taas kaikki menneet yliajalle, mitä useampi, sitä enemmän yli lasketun :happy7
 
Mun ovat syntyneet 40+0, 38+5, 37+6. Kaikki on jouduttu käynnistämään. Enkä usko että tämänkään annetaan loppuun asti mennä.
 
Esikoinen synty käynnistyksellä 41+4 ja kuopus syntyi 39+5. Kolme päivää ennen kuopuksen syntymää kävin vyöhyketerapeutilla käynnistämässä synnytystä ja koin et tuosta oli miulle apua, kun kaks päivää siitä meni vedet.
 
Meidän esikoinen syntyi käynnistyksellä 42+0, nyt jännittää kun olisi juuri pari viikkoa lasketusta ajasta hyvän ystävän häät että mahdetaanko olla silloin synnyttämässä [emoji28]
 
Jotenkin niin epätodellinen olo, että teen vielä huomenaamulla digin ja jos se näyttää et raskaana niin sit uskaltaudun neuvolaan soittamaan :nailbiting:
Toivon samalla ultrausta koska kierrosta ei mitään tietoa, nyt olen laskenut vaan r-testin mukaan mitkä viikot aikaisimmillaan vois olla. Eli huomenna ainakin 5+0 :Heartred
 
Täällä esikoinen syntyi 40+5. Klassisesti samana päivänä kuin olisi pitänyt mennä yliaikakontrolliin ja klassisesti heti, kun olin päättänyt olla stressaamatta ja todennut, että kyllä se sieltä joskus tulee. Lapsiveden tiputtelusta lähdettiin liikkeelle, ja siitä alle vuorokauden päästä oli vauva kainalossa :Heartpink
 
Mä eilen soittelin sit neuvolaan ja sain ajan 26.11 tutulle kätilölle pääsen :) silloin on rv 10+
 
Ootteko milloin soittaneet neuvolaan? Heti plussattua vai varhaisultran jälkeen jos olette menossa sellaiseen.
 
Takaisin
Top