Viimeisin neuvolakäyntisi

Mulla neuvola 25.9. Jännitti ihan liikaa soittaa sinne.. en tajuu miks:woot:
 
Myös minä varasin tänään ekan neuvola ajan. 4.10. eli aika samoihin aikoihin monen muun kanssa :) ollaan muutettu ja nyt jännitin kovasti kummonen täti siellä on puhelimessa vastassa (viime raskaudessa oli hyvin inhottava ja ahdisti jokainen käynti aina) ja että tuli hyvä mieli kun tää uus on nyt ihan supermukavan olonen! :grin
 
Onko täällä muita jotka viivyttelee neuvola-ajan varaamista...?

Ensimmäinen raskaus meni tosiaan ikävästi puihin toisella kolmanneksella, joten tällä kertaa en haluaisi neuvolakäyntiä ennen NIPT-tuloksia ja muita seulontoja. Ne saan HUSin puolesta.

Ajattelin soitella neuvolaan huomenna, ja varata käynnin vasta rv:lle 13-14. Toivottavasti ymmärtävät tilanteen...
 
Onko täällä muita jotka viivyttelee neuvola-ajan varaamista...?

Ensimmäinen raskaus meni tosiaan ikävästi puihin toisella kolmanneksella, joten tällä kertaa en haluaisi neuvolakäyntiä ennen NIPT-tuloksia ja muita seulontoja. Ne saan HUSin puolesta.

Ajattelin soitella neuvolaan huomenna, ja varata käynnin vasta rv:lle 13-14. Toivottavasti ymmärtävät tilanteen...

Voih, hirveää, että niin pitkälle on ehtinyt ja sitten ei saakaan vauvaa :sad001 Varmasti pelottaa.
Minä taidan vielä vähän viivytellä neuvolaan soittamista..ahdistaa. Sairaalaan pitää soittaa maanantaina kun sieltä tuli rtg-aikaa ja siihen ei tietenkään voi mennä..
 
Mä soittelen varmaa jo maanantaina neuvolan menee syteen tai saveen tää odotus sillon on 3+4

Mulla ei nyt sillon oo vielä uutta työvuorolistaa...
 
Mä soittelen varmaa jo maanantaina neuvolan menee syteen tai saveen tää odotus sillon on 3+4

Mulla ei nyt sillon oo vielä uutta työvuorolistaa...

Mä olin jo eilen soittamassa ja oli 3+4 :D Mutta sit luin et terkkarit on koulutuksessa. Maanantaina sitten, kun on 4+0 :)
En ehkä muuten soittais niin aikasin, mutta pitää perua lääkäri aika ja haluan tietää, onko neuvolassa ultra mahdollisuutta :)
 
Hähää, mepäs saatiinkin paperinen neuvolakortti klinikalta :grin Ekaa odotan, joten en olis edes moista osannut kaivata jossen täältä olis lukenu, että se on jotain harvinaista ja hienoa nykyään :grin

Just äsken varasin neuvolan ja kaiken aikataulujen yhteensovittamisien (Vaimo haluaa mukaan ja molemmilla vuorotyö..) jälkeen saatiin se 2.10. :) Jännää!
 
Sain vihdoin aikaiseksi soittaa neuvolaan, olivat ihanan ymmärtäväisiä sen suhteen, etten halua "systeemiin" ennen kuin sairaalan NT-ultra veriseuloineen sekä NIPT-tulokset on turvallisesti takanapäin. Näillä näkymin pirauttelen heille ajanvarauksen merkeissä vasta marraskuussa, kun viikkoja on n. 13 ja kaikki on kunnossa.

Ystävällinen hoitaja kehoitti soittelemaan missä vaiheessa vaan, mikäli tarvitsen muita labroja. Täydet pisteet Suomen neuvolajärjestelmän asiakaskokemukselle tässä kohtaa! :Heartred
 
Soitin heti tänään neuvolaan eilisen plussan jälkeen. Sain ajan 2.10. ja ar-ultra on 11.10. Meillä ihanasti se kuuluu systeemiin, niin ei tartte oottaa sinne sairaalan nt-ultraan asti.
 
Mulla eka neuvola aikaistu, pääsenkin jo 12.10 kun ensin olis ollu 15.10. Jostain syystä joutuivat siirtää maanantain ajat.
 
Soitin heti tänään neuvolaan eilisen plussan jälkeen. Sain ajan 2.10. ja ar-ultra on 11.10. Meillä ihanasti se kuuluu systeemiin, niin ei tartte oottaa sinne sairaalan nt-ultraan asti.

Mulla on ultra samana päivänä :)

Neuvola on 18.10
 
No hyvä Mimosa-18, voidaan yhtä matkaa tuskailla ajan hidasta kulumista! Koska reilu kolme viikkoa on kovin pitkä aika...
 
Ööö, oisko ollu klo 14. Työkalenteri näytti tyhjää koko päivälle, mutta en uskaltanut ottaa aiempaa aikaa, jos siihen joku palaveri olisikin ilmaantunut. Selitä siinä nyt sitten miksei se sovi. Toivon siis, että iltapäivällä poissaoloa ei huomaa :D
 
Mä nyt arvon et soitanko jo tänään neuvolaan, kun kierto vähä sekoili omiaan ja menkoista laskettuna olis jo 4+6, vaikkei niin paljon voi olla kun tänään vasta näkyi ekan kerran testissä...:bored:
 
Takaisin
Top