Viimeisin neuvolakäyntisi

Mulla on eka neuvola kesäkuun vikalla viikolla
 
Mä aattelin ensviikolla soitella. Toivoisin sitä heinäkuun tokalle viikolle että mies pääsisi myös mukaan En ajatellu pitää kauheeta kiirettä, oon nostanut kilpirauhaslääkitystä niinkuin aikasemmillaki kerroilla.
 
Minäkään en ole vielä soittanut. Piti perjantaina soitella, mutta unohdin. Soitan maanantaina. :)
 
Noniin. Neuvola varattu 6.7.18. Mies on silloin reissussa, se on vähän harmi. Ärsyttää ettei keretä myöskään varhaisultraan ennen neuvolaa miehen reissun takia.:shifty:
 
Soittelin neuvola-ajan ja sain sen 9.7. Olisin ihan mielelläni mennyt jo aikaisemmin juttelemaan ruokarajoitteista ja muista mieltä painavista kysymyksistä, mutta täällä on tapana ottaa vasta viikon 8 jälkeen. Kuulemma.
 
Meillä kans neuvola-aika 9.7, silloin olisi viikko 8 :) Kiva miten samassa tahdissa mennään!

Kuulemma ekalla kerralla vaan jutellaan ja mittaillaan ja lisäksi saadaan lähete keskussairaalaan ultraan viikolle 11. Onko muillakin näin?
 
Mä en oo vieläkään soittanut neuvolaan! Ja vähän huonosti pääsisin ennen rv 11, koska lähdetään 2 vk reissuun. Sitä ennen miehellä on niin paljon työkiireitä ettei se ehtisi tulla. Eli joko meen yksin rv8 tai sit mennään yhdessä rv11-12. Tietääkö joku onko toi 11-12 liian myöhäistä?
 
Kannattaa varata aika ennen 10raskausviikkoa, on laboratoriossa käyntiä ja ultrassa käyntiä sitten viikoilla 10-13 :)
 
Joo jos haluaa osallistua sikiöseulantaan, niin verikokeet otetaan rv 8-10 ja se niskaturvotus ultra on rv 12. Eli mielellään pitäis ilmottautua ennen rv 8
 
En ole myöskään vielä soitellut neuvolaan, ehkä tossa kuun lopussa. Jotenki jo edellisen lapsen kohalla ei ollu hoppu neuvolaan kun tietää miten homma etenee. Aika lunkisti tälläkin kertaa :D
 
Takaisin
Top