Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Eniten odotan tietoa sukupuolesta, minkä onneks saan tietää viimeistään viikolla 15, niin pääsee laittamaan loput eteenpäin. :)

Miten saat tietää sukupuolen niin aikaisin? Luulin että tieto tulee rakenneultrassa noin viikolla 20?
 
Meillä myös kaikki valmiina. Rakenneultran jälkeen silti varmasti jotain tulee ostettua :)
 
Kaukalopussi tuli tilattua alesta, sille voisi syysvauvan kanssa tulla käyttöä..
 
Miten saat tietää sukupuolen niin aikaisin? Luulin että tieto tulee rakenneultrassa noin viikolla 20?

Pääsen NIPT-tutkimukseen edellisen, keskeytyneen, raskauden takia jossa sikiöllä todettiin turnerin syndrooma. Siitä saa halutessaan kuulla myös sukupuolen.
 
Lähes kaikki tarpeellinen jo on, mutta jos sukupuoli selviää jossain vaiheessa, niin jotain pientä vaatetta pitää hommata.
Ainoa tarpeellinen taitaa olla tuplarunko rattaisiin ja mahdollisesti matkikset johon saan myös tuon tulevan isosiskon kyytiin. Nämä onneksi kerkeää joskus kesällä hommailla.
 
Raskaus on vasta ihan alussa, mutta yhden suloisen bodyn olen jo ostanut, tekisi mieli ostella jo vaikka mitä ihanuuksia vauvalle, mutta yritän malttaa vielä muutaman kuukauden:happy:
 
Mä en oo uskaltanu edes äitiyspakkauksia kasella. Enkä mitään hankintoja tehdä.. Ehkä toisella kolmanneksella jotain.. ☺
 
Hehe, mä oon töissä kirpparilla niin on tullu jo viimeisen 3 vuoden aikana hamstrattua kaikenlaista. Odotamme nyt siis esikoistamme :D Melkein yks vaatekaapillinen täynnä vaatteita ja kenkiä! :D Oon vähän aikaani edellä ollu... Nyt oon kuitenkin hillinnyt itseni ja teen seuraavat (vaate)hankinnat vasta kun saa tietää vauvan sukupuolen :)

viimeisin hankinta oli pakkauksessa oleva uusi unipesä 7 eurolla :) Huomenna meen hakemaan yhdistelmävaunut, jotka löysin Tori.fi:stä. Auton turvakaukalo ja telakkakin jo hankittuna. Kivempi ostella tälleen pitkän ajan sisällä, niin ei tuu kaikki menot sinne kesän lopulle.
 
Oikeastaan mitään vauvatarvikeita ei oo valmiina meillä mutta yhdistelmät ja kaukalon+telakan oon varannut jo kaverilta kun kerkee vapautua ennen kun Myrtti syntyy.
 
Tekis mieli ostella jotain pieniä juttuja mutta en vielä viitti vaikka en sinällään mihinkää huonoon karmaan uskokkaan mutta joku kolkuttaa kumminkin takaraivossa :confused:
 
En minäkään oo ostellut mitään. Aion hankkia sitten vasta, kun asia on edes vähän varmempi :grin
 
Minä yritän kans olla edes vilkuilematta mitään vauvajuttuja, ennenkun on nt-ultra takana. Mies on hätäisempi ja alkanut jo tutkimaan auton vaihtoa...
 
Päätin että ostan kantorepun heti nt-ultran jälkeen. Törmäsin aivan ihanaan Tulan kuosiin, joka mun on pakko saada. Suomesta jo joka paikasta loppu niin pelkään että loppuu tuolta eu-kaupastakin ennen kuin saan sen :p Ihan jäätävän hintainenhan se on, mutta esikoisella totesin kantorepun käteväksi, vaikka kyseisen repun myinkin pois kun sen jälkeen on tullut malleja, joissa ei tarvitse erillistä vauvatukea.
 
Meillä isäntä päätti viikonloppuna ostaa rauhallisen matkapyörän. Ihan en tiiä miten se liittyy vauvahankintoihin :woot:
Muuten ei oo mitään vielä hankittuna. Jos sitten nt-ultran jälkeen uskaltautus läheiselle lastenkirpparille.
 
Mä ostelin viime viikon ulkomaan reissulta aika paljon vauvalle vaatteita ja pari pehmoakin. Niin tyttöolo, että vaikka yritin pysytellä neutraaleissa sävyissä niin pari vaaleanpunaistakin vaatetta tarttui mukaan. :dummy1:
 
Käyn aina kauppareissulla hipelöimässä lastenvaatteita, mutta mies kovasti toppuuttelee edelleen :rolleyes: Torista oon selannut käytettyjä yhdistelmävaunuja, pinnasänkyjä ja hoitopöytiä. Ei vaan ihan vielä välttämättä tarvitsisi hankkia :grin
 
Kevät takki tuli ostettua, jossa on raskausaikaan paneli edessa ja sitten synnytyksen jälkeen toinen vauvan kantamista varten. Esikoista kannoin oman takin päällä paksuissa vaatteissa mutta syksyllä on luultavasti kätevää sujauttaa vauva vaan saman takin alle sisävaatteissa.
 
Takaisin
Top