Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Sorruin sit bugaboon donkey duoihin. Lompakko ei kiitä. Pieni morkkis mutta tuleehan ne tarpeeseen :)
 
Sain kuulla että kaupungin ainoa lastenkirppis lopettaa kuun lopussa, ai vitsit että ärsyttää kun esikoinen tulossa ja parin viikon takaisella käynnilläni totesin paikan ihan paratiisiksi! Tosi inhottavaa yrittää sekatavarakirppiksiltä etsiä vaikka jotain tiettyä vaatetta just tietyn kokoisena, tuolla oli kaikki niin selkeätä. Pakko varmaan lähteä tänä viikonloppuna vielä tsekkaamaan jos sieltä vielä jotain tarpeellista löytyisi.

Käväsinpä ja kyllähän sieltä 40 euron edestä löytyi vähän kaikkea. :woot: Nyt pitäs olla tytsylle ihan hyvin vaatetta ainakin puoleen ikävuoteen asti. Löytyi myös kantoreppu 2 eurolla ja raskausajan tukivyö 3 eurolla, samalla reissulla hain vielä Jyskistä hoitoalustan.

Postissa pitäs olla tulossa hoitolaukku ja eilen pistin tilaukseen vaunuihin sadesuojan ja mobilen pinnasänkyyn. Nyt oikeestaan puuttuu enää ne isoimmat eli pinnasänky, hoitopöytä ja vanna.
 
Käväsinpä ja kyllähän sieltä 40 euron edestä löytyi vähän kaikkea. :woot: Nyt pitäs olla tytsylle ihan hyvin vaatetta ainakin puoleen ikävuoteen asti. Löytyi myös kantoreppu 2 eurolla ja raskausajan tukivyö 3 eurolla, samalla reissulla hain vielä Jyskistä hoitoalustan.

Postissa pitäs olla tulossa hoitolaukku ja eilen pistin tilaukseen vaunuihin sadesuojan ja mobilen pinnasänkyyn. Nyt oikeestaan puuttuu enää ne isoimmat eli pinnasänky, hoitopöytä ja vanna.
Minkälainen se Jyskin alusta on? Onko muovinen päällinen? Tuntuuko pehmeältä vai enemmän sellaiselta jäykemmältä vaahtomuovilta tms.?
 
Meillä on vielä lähes kaikki hankinnat tekemättä, mutta äitiyspakkaukset on sentään tilattu.

Yritetään selvitä mahdollisimman vähällä, mutta tietty välttämättömiin hankintoihin lukeutuu mm. rattaat, pinnis/pinnikset, kylpyamme ja turvaistuimet. Mekin päädyttiin Bugaboon rattaisiin, ei ollut tosin paljoa hyviä vaihtoehtojakaan.

Mua kiinnostaisi kanssa kuulla millainen & minkä hintainen hoitoalusta löytyi :)
 
Minkälainen se Jyskin alusta on? Onko muovinen päällinen? Tuntuuko pehmeältä vai enemmän sellaiselta jäykemmältä vaahtomuovilta tms.?

Mua kiinnostaisi kanssa kuulla millainen & minkä hintainen hoitoalusta löytyi :)

Tämä: https://jysk.fi/sisustus/baby/jr-kalusteet-0/hoitoalusta-jersie-valk/harmaa

On muovinen päällinen ja mitenhän tuota nyt kuvailisi, pehmeähköä vaahtomuovia. :grin Ei ihan kivikova vaan antaa vähän periksi.
 
Me saatiin meidän Foxit viime viikolla. Esikoinen on ihan innoissaan seisomalaudasta ja yks päivä halusi mennä päiväkotiin sillä seisten :D
 
Meillä vasta sänky ja 2 bodya hankittuna :sorry: onneksi 2 viikon päästä tulee Suomesta vauvan vaatteita, ystäväni onneksi hoitanut shoppailun minun puolestani :happy::dummy:
Vaunut/ rattaat pitäsi hommata kun tietäisi millaiset, täällä kun ei ole oikein muita kuin paikallisia merkkejä jotka on ihan hempuloita.
 
Me käytiin viime viikonloppuna hakemassa Ikeasta pinnasänky ja hoitopöytä plus kaikkea muutakin pientä (ja tottakai ne piti myös kasata samantien :rolleyes:). Toisaalta tuntuu kauhean aikaiselta kun laskettuun aikaan on 3 kuukautta aikaa, mutta niitä järkyttävän kokoisia ja painoisia paketteja 4. kerrokseen roudaillessa kyllä ajattelin, että luojan kiitos ostettiin ne JO nyt. En voi ees kuvitella miten tuskaista olisi kesällä ollut, kun nytkin teki tiukkaa.

Nyt alkais olla melkeinpä kaikki valmiina. Vanna puuttuu edelleen, mutta sitä me ei kyllä osteta nurkkiin pyörimään ennen kuin on ihan pakko. Ei yksinkertaisesti mahdu. :grin
 
Me käytiin viime viikonloppuna hakemassa Ikeasta pinnasänky ja hoitopöytä plus kaikkea muutakin pientä (ja tottakai ne piti myös kasata samantien :rolleyes:). Toisaalta tuntuu kauhean aikaiselta kun laskettuun aikaan on 3 kuukautta aikaa, mutta niitä järkyttävän kokoisia ja painoisia paketteja 4. kerrokseen roudaillessa kyllä ajattelin, että luojan kiitos ostettiin ne JO nyt. En voi ees kuvitella miten tuskaista olisi kesällä ollut, kun nytkin teki tiukkaa.

Nyt alkais olla melkeinpä kaikki valmiina. Vanna puuttuu edelleen, mutta sitä me ei kyllä osteta nurkkiin pyörimään ennen kuin on ihan pakko. Ei yksinkertaisesti mahdu. :grin
Mulla on kans melkein kaikki hankittu. Turvakaukalo ja jalusta puuttuu sekä amme. Mä oon ostanut kaiken aikaisessa siks etten tiedä miten jaksaisin myöhemmin enää ees lähteä kaupoille. Mulla on jopa vaipat valmiina. Aion käyttää loppu ajan vaatteiden ompeluun.
 
Ootteko hankkinut imetystyynyä? jos ootte, niin millasen?
 
Huimasti ootte ostellu. Itsekkin haluaisin, vaan pitää malttaa vielä. Meillä kun on vielä muutto edessä touko tai kesäkuussa, riippuen miten remontti valmistuu.

Mutta vaikka päätin, että mitään en tähän asuntoon hanki, niin olen jo ostanu vaunut (käytettynä, emmaljungan super nitrot), sitteri, bumbo, kasa vaatteita (aina kun tullut joku ihana unisex vastaan niin mukaan se on lähteny) rintapumppu, hoitoalusta, pinnasänkyyn reunasuoja, hoitolaukku, turvakaukalo ja telakat (halusin kaksi telakkaa eli molempiin autoihin omat). Myöhemmin tilaan vielä äitiyspakkauksen niin eihän tässä juuri muuta enää tarvi...

Ostettavien listalla on vielä:
Pinnasänky
Kestovaippoja
Vaate täydennystä jos tarvii
 
Meillä on ns kaikki valmiina ku on tyttöjä ja poika, mut pitäähän uudelle tulokkaalle jotain ihan omaa ostaa, vaatetta varmaan lähinnä. :smug:
 
Ehdimme vihdoin hakea pinnasängyn ja siihen tykötarpeita. Söpö leikkimatto/jumppakaarikin tarttui hihaan :)
 
Takaisin
Top