Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Eilen haettiin yhdistelmävaunut, käytetyt tosin. Yhtään ajoissa :grin pari vaatettaki on jo.
 
Minäkin eilen varasin yhdistelmävaunut, käytetyt myös, kun sattui hyvät kohdalle.
 
Kaikenlaista tarvitsee kyllä hankkia, mutta ihan vielä en ole aloittanut. Pistin kuopuksen kasvaessa melkeinpä kaikki pois. Joten alusta pääsee aloittamaan. :grin Toki varmasti paljon käytettynä tullaan hankkimaan. :)
 
Meidän ei tarvii hankkia kun turvakaukalo, entisestä menny jo päiväys umpeen. Ja sit tietysti vaipat sun muut, mut olipa tyttö tai poika niin kaikki muu löytyy vielä kotoo. En kerinny näitten "isompien" kamoja vielä hävitellä.
 
Esikoiselle hankittuna löytyy kaikki tarpeellinen. Viikonloppuna kieltämättä tein muutamia vaatehankintoja, ei voinut vastustaa.
 
Me ollaan hävitetty melkein kaikki kun alettiin laittaa taloa myyntiin. Vaunut ja tuplavaunut vauvakoppineen on tallessa ja jotain ihanimpia vaatteita on tallessa, ja taitaa olla leikkimattokin vielä. Mutta muuten pitää hankkia kaikki.

Mulla oli tuskin se eka haamujen haamu ehtinyt kuivua, kun ostin Lidlistä 50% alella kaksi imetystoppia :hilarious: Ajattelin että annan tulevan kummilapseni äidille jos tässä käy huonosti. Yhdet mammafarkut pitäisi käydä ostamassa töihin, turvotus on ihan jäätävä ja etenkin iltaa kohden alkaa housut kiristää tosi pahasti.
 
Mitään ei olla vielä ostettu, mutta jonkin verran tavaraa löytyy valmiina. Vaunut, kylpyamme + jalat, makuupusseja, lakanaa ja pyyhettä, sekä pinnasängyn reunapehmuste ym on tallella. Vaatetta on kans jonkin verran, mutta toki jos tyttö tulisi niin sitten tarvis vaateostoksille lähteä, kun aiemmat lapset on poikia molemmat. Isommat jutut mitä tarvii hankkia on pinnasänky, hoitopöytä ja turvakaukalo. Niitä ei vielä näin aikaisin kuitenkaan viitsi hommata.
 
Kuinka moni aikoo ottaa äitiyspakkauksen? Ajattelin nyt ottaa, kun sieltä tulee kuitenkin kaikkea kivaa ja on sitten ihana päästä hypistelemään niitä. :) Viimeksi otin pakkauksen, ko esikoista odotettiin ja ne on kaikki jo jossain maailmalla, tosin pahvilaatikko toimittaa kaikenlaisen roinan säilytyspaikan virkaa.

Pinnasänky olisi hankittava ja turvakaukalo. Kuopuksen ollessa vauva, totesin, että ilman hoitopöytää tulee toimeen. Sekin on kyllä jemmassa vielä jossain vanhempien varastossa. Vein yhdet hyvät vaunut myös vanhempien luokse yhteiskäyttöön, joten taidanpa ne sieltä hakea vielä takaisin. :wink
 
Ajattelin kans ottaa äitiyspakkauksen kun onhan siellä kaikkea ihanaa!

Meidän ei tarvitse mitään isompaa kuin turvakaukalo ostaa kun kaikki muu on vielä tallessa:happy:
 
Meidän pitää hankkia turvakaukalo. Esikoinen nukkuu vielä pinnasängyssä (sivuvaununa) joten hänelle pitää hankkia oma uusi sänky ennen vauvan tuloa, toki se on ostoslistalla muutenkin jo varmaan tämän vuoden puolella. Yhdistelmävaunutkin on tallessa vielä, mutta luulen että renkaat pitää niihin uusia.

Äitiyspakkauksesta en ole ihan varma, mutta luulen ettei oteta sitä. 170 eurolla saa vauvalle jo valtavan paljon kaikkea, enkä oo sitä tyyppiä joka kiintyy äp-tavaroihin. Esikoiselta on tallessa aika paljon kaikkea makuupusseista kestovaippoihin, joten hankinnat tulee olemaan lähinnä vaatteita ja käyttötavaraa.
 
Me otetaan kanssa äitiyspakkaus, ollaan otettu aiemmillekki lapsille :Heartred ja laatikot on muistolaatikkoina pojille.
 
Me otetaan äippäpakkaus, isompien jäljiltä ei oo jäljellä kuin muutama harso ja pari peittoa.
 
Meidän täytyy hankkia aivan kaikki vauvalle ja meinataan ottaa äityyspaketti.
 
Meillä myös kaikki hankinnassa. Vaunuja olen katsellut käytettyinä, mutta kyllä uudetkin kutkuttelisi. Turvakaukalo sitten joko ystävältä tai uutena ja muut tavarat ensisijaisesti käytettyinä.

Ja äitiyspakkauksen haluan ehdottomasti:Heartred
 
Oon edellisten jäljiltä laitellut jo pienimpiä vaatteita eteenpäin mutta en meinannu äitiyspakkausta ottaa. Kunhan tässä viikkoja tulee lisää ja parit markkinat saa alta pois niin alan ompelemaan tulokkaalle vaatteita :) se äitiyspakkauksen raha sit käytetään ehkä turvaistuimeen niin saadaan vapautettua kaukalo vauvalle sit :)
 
Oon edellisten jäljiltä laitellut jo pienimpiä vaatteita eteenpäin mutta en meinannu äitiyspakkausta ottaa. Kunhan tässä viikkoja tulee lisää ja parit markkinat saa alta pois niin alan ompelemaan tulokkaalle vaatteita :) se äitiyspakkauksen raha sit käytetään ehkä turvaistuimeen niin saadaan vapautettua kaukalo vauvalle sit :)

Mäkin haaveilen oman "äitiyspakkauksen" ompelemisesta :) ja ne äp-rahat menevät sitten isompiin hankintoihin. Ja ehkä vähän myös kankaisiin :wink
 
Mulla myös kankaita jemmassa vähän liikaakin, sitten pitäisi enää keksiä milloin ne ompelee :D Pikkuvauvan vaatteita en tosin oo vielä koskaan ommellut, kun innostuin tuosta hommasta uudelleen monen monen vuoden tauon jälkeen vasta n. vuosi sitten.
 
Takaisin
Top