Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Meillä oli hoitoalasta mutta loppujen lopuksi vaipanvaihto tapahtui kaikkialla muulla kun alustalla (sängyllä, vessan lattialla, sohvalla, matolla) :D
 
Meillä oli sellainen pinniksen päälle laitettava hoitoalusta, mut ikinä se ei tainnut siellä olla :D Pistettiin se pesukoneen päälle tai sellasen tavallisen pikkupöydän päälle. Mut nyt tajusin et enää ei pysty, koska pyykkiä tulee niin paljon! Esikoisen aikaan se pyykkääminen oli vielä normaalin rajoissa, toisen lapsen tultua se räjähti käsistä :D

Voin niin samaistua tuohon pyykin määrään, sitä on ja ihan joka paikassa. Niin puhdasta kuin likaista
 
Hei, muut kolmilapsiset perheet huomio! Millainen istumajärjestys teillä on autossa lastenistuimille, mikäli kaikki kolme vielä istumissaan?
 
Dootti, meillä on päältä avattava pesukone, niin sitä kantta pitää pitää pesun jälkeen auki, et tuulettuu se kone eikä ala löyhkäämään, ja sit kun kokoajan saa olla pesemässä niin koen hankalaksi ees takas siirtää sitä hoitoalustaa :) Mietin kyllä sivusta täytettävää pesukonetta kun edellinen hajosi, mut tuonne kylppäriin ei mahdu niin isoa. Onko teillä mimmonen, jaksaako venkslata edes takas? :)
 
Me ollaan kans pähkäilty tota hoitotasoasiaa. Järkevin on varmaan vesipisteen lähellä eli kylppärissä. Kylppäri taas on niin pieni, et ainoo mahis on koneen päälle joku hoitoalusta. Laskutilaa tai muuta tilaa ei oo ympärillä yhtään, suihkukaapin oveen sais ehkä viriteltyä ees jonkun koukun, johon sais roikkumaan lokerikon tarvikkeille ja vaipoille :grin Mut sit mietin sitä, et jos kone on päällä ja tärisee jne. niin eihän siinä sit voi päällä pitää vauvaa? No, kai sitä sit just sillä hetkellä voi vaihtaa vaipat muualla.

Niin kovasti haluisin jonkun ihanan hoitopöydän, jossa olis tilaa tarvikkeille ja vaipoille ja vaatteille. Mut semmosta ei saa vesipisteen lähelle meillä, et onko sit kuitenki turha.. Kätevästi koko pöytääkään ei kyllä saa meille mahtumaan :grin
 
Hoitopöydän ei tarvii olla vesipisteen vieressä :) Vastasyntynyttä ja vielä vuoden ikäistäkin jaksaa kyllä kantaa toiseen huoneeseen. Meillä siis esikoisen kanssa hoitopöytä oli hänen omassa huoneessaan ja siellä ne vaipat myös vaihdettiin, kun ensin pylly pestiin lavuaarissa.
 
No musta olis kiva, että se olis vesipisteen vieressä, sanotaanko sit näin :grin Jaksaa kantaa kyllä, mut onko sitä ripulipyllyä sit kiva kannella täällä huoneiden läpi :grin
 
Meillä edellisessä talossa oli makkarissa hoitopöytä kun ei vessaan mahtunu ja useemmat pissat ja kakat sai matkalta siivota :)
 
Mulla ei ole muistikuvaa, että olis yhtään kakkaa joutunut siivoamaan kantomatkalta. Tai sit olen vaan torjunut sen asian mielestäni :D

Mutta kyllä mä sen muistan, että mietin kyllä välillä, että olishan se kivempi jos hoitopöydän saisi vessaan :)
 
^ tääkin varmaan riippuu ihan vauvan suolistosta ja luonteesta:) Meillä nää on tykänny tehä tarpeita ilman vaippaao_O
 
Totta tuo, että kiva jos hoitopöytä vesipisteen lähellä. Mutta meillä aina ollut eri huoneessa ja toiminut kyllä hyvin, suurimmat sotkut oon pyyhkiny hoitopöydällä ja sitten pyyhe suojana vienyt pesulle. Mutta joo, iisimpää tietysti että vesipiste vieressä.
 
No, onneks tätä ehtii vielä pähkäilemään :grin Todennäkösin vaihtoehto on kyllä varmaan tuo hoitoalusta pesukoneen päälle.

Mites sit, puhuttaisko dopplereista :grin Mikä olis paras kun noita on montaa eriä? Millä viikoilla ootte saanu sykkeet kuuluviin? Mun ei pitäny hankkia, mut houkuttais :shy: Yks kaveri jo sano, että sillä olis, mut haluisin kuulla eri vaihtoehdoista vai onko mitään eroa...
 
Dootti, meillä on päältä avattava pesukone, niin sitä kantta pitää pitää pesun jälkeen auki, et tuulettuu se kone eikä ala löyhkäämään, ja sit kun kokoajan saa olla pesemässä niin koen hankalaksi ees takas siirtää sitä hoitoalustaa :) Mietin kyllä sivusta täytettävää pesukonetta kun edellinen hajosi, mut tuonne kylppäriin ei mahdu niin isoa. Onko teillä mimmonen, jaksaako venkslata edes takas? :)

Meillä on kyllä edestä täytettävä, mutta viikkaamista odottavat puhtaat on alkaneet kerääntyä siihen koneen päälle... :D
 
Mites sit, puhuttaisko dopplereista :grin Mikä olis paras kun noita on montaa eriä? Millä viikoilla ootte saanu sykkeet kuuluviin? Mun ei pitäny hankkia, mut houkuttais :shy: Yks kaveri jo sano, että sillä olis, mut haluisin kuulla eri vaihtoehdoista vai onko mitään eroa...
Mulla on joku Angelsounds Jumper, jonka tilasin viime raskaudessa eBaysta. Sain laitteen silloin viikolla 9+4 ja heti kuulin sykkeen. Nyt olen yrittänyt jo doppleroida, vaikken vielä tosissani uskokaan sykettä löytäväni, mutta kun olen huolissani, niin toivoisin niin kovasti kuulevani! Vielä en kuitenkaan ole onnistunut. Tänään mulla siis 7+2.
 
Meillä on vaihdettu vaippaa millon missäkin aika kevytversiohoitopöydästä oli n. 5 kk ikään asti ja pissat tuli monesti matolle, seinääkin, sänkyyn, lapsen silmään. Pahoja niskakakkoja meillä ei oo tainnu kummallakaan olla mut on niitäkin sängystä pesty ja pyykätty monet.
 
Meillä esikoisen kanssa yritettiin välttää tota vesipesua kun iho kuivu niin nopeesti, käytettiin niitä kosteuspyyhkeitä missä vähän öljyä samassa. Tietty jos selkäkakat tuli niin sit vedellä :)
 
Dopplerit kiinnostais minuakin, mutta oon kyllä päättänyt etten omaa nyt hanki kun tää ois näillä näkymin viimeinen, niin käyttöikä aika lyhyt mutta voihan se mieli vielä muuttua kun sopiva hetki tulee eteen [emoji4] joten kiva kuulla kokemuksia hyvistä mutta halvoista vaihtoehdoista.
 
Esikoisella oli hoitopöytä omassa huoneessaan ja tämä järjestely toimi meillä kyllä sekin hyvin. Nyt ollaan kuitenkin päätymässä siihen, että hoitotaso tulee pesukoneen päälle vesipisteen viereen.
 
Meillä ei ole vessassa paikkaa hoitoalustalle, joten varmaan pitää hankkia ihan hoitopöytä makuuhuoneeseen. Kodinhoitohuoneessa olis tilaa, mutta se on alakerrassa ja sinne en kyllä jaksa lähteä vaippoja vaihtamaan.
 
Takaisin
Top