Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule tähän ketjuun kertomaan aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)
 
Oon tilaillut netistä ja viimeisin, mikä tuli oli söpö kettuhaalari :Heartred Tulematta vielä ja viimeksi tilattu huppupyyhe ja lakanasetti :) Mä en tee vielä tässä vaiheessa muita hankintoja, tai itse asiassa mun ei kaikkia isompia edes tarvii tehdä, koska saadaan siskolta yhdistelmät ja luultavasti myös turvakaukalo-istuin-setti :) Amme on ja vaatteita löytyi joitakin, ja lisää oon sopinut hankkivani kaverin kaverilta. Kaverilta tulossa lakanoita ja pinnasängyn reunapehmuste.
 
Saatiin lahjoituksena viime viikolla kassillinen vauvanvaatteita sekä makuukopan ja uusin hankinta seisomateline rattaisiin jotta vauvan ja kahden taaperon kanssa liikkuminen helpottuu :)
 
Eilen hain taas postista ison vaatepaketin.. nyt kyllä alkaa olla pienet vaatteet kasassa ja varmaan enemmänki ku tarpeeksi :-D

Vaunut on jo esikon jäljiltä mutta hommasin niihin uudet pyörät :-) nyt tuntuvat ihan uusilta menopeleiltä. Myös kaukalo tuli hommattua kun löytyi sopiva käytettynä. Kaksi telakkaa tuli mukana joten molempiin autoihin on oma. Esikon aikaan jouduttiin aina telakkaa siirtämään ja se oli ärsyttävää :p

Isoimmat hankinnat siis kasassa.
 
Eilen hain taas postista ison vaatepaketin.. nyt kyllä alkaa olla pienet vaatteet kasassa ja varmaan enemmänki ku tarpeeksi :-D

Vaunut on jo esikon jäljiltä mutta hommasin niihin uudet pyörät :) nyt tuntuvat ihan uusilta menopeleiltä. Myös kaukalo tuli hommattua kun löytyi sopiva käytettynä. Kaksi telakkaa tuli mukana joten molempiin autoihin on oma. Esikon aikaan jouduttiin aina telakkaa siirtämään ja se oli ärsyttävää :p

Isoimmat hankinnat siis kasassa.

Kuulostaa siltä että teillä on tosiaan hankinnat hyvällä mallilla. :)
 
Takaisin
Top