Viimeisen kolmanneksen haasteet

40+1 .. tää ei taida loppua koskaan :meh: olo on niin tukala! Onko muita lasketun ajan ohittaneita?
 
Täällä! 40+4 itse kans olin varma, että jo aikoja sitten olis syntynyt. Nyt ei mitään yritystäkään! Lonkat on alkanut paukahella mojovasti, kun sängyssä yrittää päästä kääntymään öisin. Häpyliitoksen kivut on kyllä rasittavia aina ylösnoustessa. Kyllä sitä sitten mennä hipsuttaa kummasti, kunhan vain ensin pääsee ylös ja liikkeelle. :bounce
 
Hep! Täällä 41+2:hello. Vointi onneksi ihan kohtalainen. Esikoinen tuli aika tarkkaan laskettuna, joten kyllä ihmetyttää, miksei tätä vauvaa huvita ulos tulla. Yliaikakontrolli olis pe, mut sillon ei välttämättä vielä käynnistetä. Olettaisin, että ma kuitenki sit viimeistään alettais savustaa ulos.
 
Rv. 37+1 alkaa olla tukalaa jo mahan kanssa, aamuyöstä aina herään kun närästää ja on kuuma, ei saa asentoa.. sit valvon tunnin, vedän litran mehua ja käyn vessas ja meen uudestaa pyörimään. Kovettumis-suppareita tulee jatkuvasti mut ei vielä kovin kipeitä.
 
Rv. 37+1 alkaa olla tukalaa jo mahan kanssa, aamuyöstä aina herään kun närästää ja on kuuma, ei saa asentoa.. sit valvon tunnin, vedän litran mehua ja käyn vessas ja meen uudestaa pyörimään. Kovettumis-suppareita tulee jatkuvasti mut ei vielä kovin kipeitä.

Minullahan tuli pari päivää just tuollaisia kovettavia hieman kiristäviä suppareita just silleen säännöllisesti kun pitääkin. Kipeältä ei tuntunu missään vaiheessa. Ja sitten siis lorahti toisen/kolmannen päivän iltana vettä housuihin. Että ehkä se hetki alkaa lähestyä :wink
 
Ei ole supistuksia mutta tänään lorahti housuun kun pistin poikaa suihkuun istahdin pöntöllä. Ei kerennyt kastelleen kuin alushousut mutta paljon oli hajutonta nestettä kuin kipossa,ihan vetistä ei kerennyt vielä imeytyy
Mutta nyt mietityttää ei ole tulppaa näkynyt voiko olla lapsi vettä nyt ei ollut kyllä tietääkseni pidätyksestä kiinni kun just ennen käynyt vessassa.

Nyt mietityttää ettei tulehdusta tule. saako se tihkua ja oliko lapsivettä vai mitä se oli?
 
Tulppaa ei välttämättä koskaan näy, et sitä ei kannata jäädä odottamaan. Jos epäilee vesien menoa, yhteys synnärille, niin saa lisäohjeita. Yleensä kehoitetaan seuraamaan tuleeko lisää (side siis housuihin) ja jossain välissä synnärille tarkistamaan testillä tilanne ellei tietty selkeesti ala supistelee, jolloin homma on melko selvä. :) Tsemppiä!
 
Sitä limatulppaa ei välttämättä ehdi näkemään kun irtoaa. Esim ihan normi vessakäynnin yhteydessä jos ehtii pyttyyn tipahtamaan.
Eli hyvin voi olla lapsivettä, kannattaa käydä tarkistuttamassa :)
 
Ja jos on vedet menneet, niin sitähän aletaan käynnistelee n. vrk:n kuluttua plus antibiootit ettei tulehduksia tule.
 
Eilen tuli pari kertaa ekat kunnon supistukset ja tänään on kävely sattunut entistä enemmän ja selkää vihloo. Toivon kovasti että viikonloppuna tapahtuu ja lähetin jo esikoisen mummolaan viikonlopuksi, toivottavasti ei mene 'turhaan' kun on kuitenkin 2 tunnin matkan päässä.

Josko lähtisi iltapäivällä koirien kanssa lenkille :D

Mua mietityttää kans se antibiootti asia kun oli näyte positiivinen, lähinnä että miten kauan sitten oon täällä korvessa kun supistuksia alkaa tulla säännöllisesti.. Täytynee Tayssiin soittaa sitten
 
40+5 alkaa huumori loppua.. mitään ei kykene oikeen tekemään kipujen takia joten oon kodin vanki :shifty: eilen väkisin lähdin pienelle lenkille ja meinasin kuolla liitoskipuihin.. katsottiin äitini kanssa omaa neuvolakorttiani niin olen itse mennyt melkein kaksi viikkoa yli lasketun ajan, käynnistetty ja lopulta päädytty kiireelliseen sektioon. Sehän ei kerro mitään mutta alkaa tuntua että sama kohtalo odottaa :arghh:
 
Meillepä rantautui sopivasti mahatauti viime yönä. Esikoinen oksenti yön, päivä on mennyt aika kivasti vaikkakaan ruokahaluja ei ole ollutkaan. Jännityksellä odotan, aloittaako kakkonen ensi yönä oksentamisen. Ja vielä suuremmalla jännityksellä odotan, olenko onnistunut pyydystämään taudin itselleni. Rvhän on nyt 39+2.....
 
Pieni nokare limaa kai? tullut ihan vain pikkuhousu suojaan, ei supistuksia ja valkovuoto kellertävää myös lähtis tulee nivuset todella kipeät ja kävelen todella hitaasti.
 
Täällä on viikon tullut limaa aina silloin tällöin. Tänään taas maha kovettunut lujaa ja siihen lisänä noita vihlontoja ettei pysty kävellä.. No ei pitäisi kauan mennä enää
 
Takaisin
Top