Viimeinen kolmannes

Mul iski eilen iha hirvee närästys.. Alko iltapäiväl ja kesti koko illan :yuck: Kerran otin Rennien, mut ei se auttanu ku ehkä hetkeks.. Huoh.. Kiva jos tommosii tulee täs loppuraskaudes enemmänki.. EN TAHO! Sit kans toi alaselkä o alkanu kiusaa.. Ja kans toi et ei ilman ähkimistä tuu tehtyy mitää :grin Vähänki joutuu kumartuu tai nousee soffalt ni kauheen puhinan kera..
 
Mulla ollu tässä alkuviikosta kanssa närästystä. Todella ärsyttävää! :sad001
 
Närästystä on kanssa ollut ajoittain. Nyt syön siihen somac 20mg päivittäin.

Tänään on oikea jalka ollut puuduksissa. Taitaa vauva painaa jonkun hermon kunnolla jumiin. :/
 
Mua myös väsyttää!! En sit tiiä johtuuko raskaudesta vai huonosti nukutuista öistä. Tai sit nuo yöt johtuu raskaudesta :D ois ihanaa nukkua aamusta pitkään kun yleensä aamuyöstä alkaa olla unen vaihe niin sikeää että ei koko ajan kääntyile ja heräile. Mut sit herää lapset ja pakko nousta. No, kohta helpottaa! :) haaveissa ois viikonloppuloma miehen kanssa ennen vauvan tuloa että sais pohtia asiaa kunnolla yhdessä ja nukkua hieman velkoja pois. Jos ei muuten niin lapset mummolaan ja kotiin yöksi..
 
Mullakin ois haaveissa joku "rentoutus" miniloma miehen kanssa ennen kuin tämä vauva päättää syntyä. Meillä olis jopa joulukuun 8 päivä 2 vuotis kihlajaispäivä.. Jos keksisi jotain kivaa siihen tienoille.. :wink
 
Aika jännä miten erilailla nää oireet menee. Mulla ei oo koskaan ollut närästystä ja itseasiassa en tarkalleen edes tiedä mitä sillä tarkoitetaan (siis miltä se tuntuu). Vaikka siis syön todella mausteista ruokaa, juon kahvia ja syön muutenkin ihan miten sattuu.
 
Olen huomannut, että varsinkin vehnäjauhot aiheuttaa närästystä eli syön vaa ruisleipää. Tuntuu tosi ikävälle tää närästys. :sad001 Lisäksi iltaisin on pahempaa tää närästys.
 
Mulle on tullut hirveä ahdistus päälle, kun haluais toihuta ja tehdä (ilmeisesti kodirakennusvietti iski päälle nyt) mut ei pysty/jaksa. Eilen illalla ei saanu unta ku teki mieli mennä riipii kaapista tavaraa kierrätykseen/roskiin, ylipäätään saada tyypin huoneen tavara paljoutta jotenkin raivattua ja vaatehuone myös. Järkyttävästi ahisti ja pyörin taas sängyssä parisen tuntia ennenku uni tuli. Mä jo luulin, et tällä kertaa kodinrakennusvietti ohittaa mut täysin ja saan olla tyytyväisen tekemätön koko loppuraskauden:arghh:
 
Tääl pääs saikulle 2vko ennen mammaloman alkua. Alkanu kohdun suu pehmiämään ja viime päivinä kävely töissä aiheuttanu enemmän suppareita.
 
Meli hauskoja noi linkin jutut :) onkohan englannissa erillaiset suositukset kun tossa yhdessä kuvassa luki 7kk ilman alkoholia... tai sit mun kielipää kusee :)

Meillä noi miehen sympatia kilot oli hyvin osuva ko mies on lihonut munkin edestä ku taas mä en oo päässy vielä edes lähtöpainoon!

Välillä ihan pelottaa kasvaako tää vaavi yhtään... mut onneks sitä ultrataan aika usein!
 
Mä olin tuon toisen kolmanneksen jopa suhteellisen pirteä. Alussa nukuin ja nukuin vaan, kun nyt taas toivoisin, että uni tulisi paremmin silmään. Nyt olen aina väsynyt, mutta unta ei vaan tule. Ja sitten tietty kun tulee niin on pakko herätä vessaan tai kyljen kääntämiseen.

...EDIT: Ups, katselin keskustelua iPadillä enkä huomannut, etten ollutkaan viimeisellä sivulla... :facepalm: Siksi irtonainen kommentti – sorry! Saako viestin muuten millään poistettua, kun sen on lähettänyt? En pikaisella etsinnällä löytänyt, miten onnistuu...
 
Muokattu viimeksi:
Nämä vapaapäivät menee aika mukavasti. Jaksan käydä lenkillä ja puuhastella kaikkea kotona kun välillä aina lepäilen. Mutta yksikin työpäivä niin olen pinna kireällä oleva väsynyt hormoonihirviö joka suuttuu joka asiasta etenkin miehelle.. :oops: Lisäksi kehitän itselleni kaikkia pelko- ja ahdistustiloja tähän raskauteen, synnytykseen ja lapsenhoitoon liittyen, joita ei levänneenä kyllä kehity siinä mittakaavassa.:arghh:
 
Työmotivaatio ihan hukassa. Kolme viikkoa pitäisi vielä jaksaa pusertaa.:facepalm:
 
Zawitri, kommentti tulee kyllä automaattisesti viimiselle sivulle :)
 
Jep, kommentti tulee kyllä viimeiselle sivulle, mutta aika irrallisena, jos asiasta on keskusteltu jo pari sivua aiemmin ja sitten siirrytty jo muihin aiheisiin. :) Mutta ehkäpä tuo ei haittaa, kun ei taida olla viestin poistamiseen mahdollisuutta tällä foorumilla.
 
Viestiä ei voi poistaa kokonaan mut voi muokaten poistaa sisällön ja laittaa vaikka pisteen tilalle tai täydentää tekstiä tms. Mut eipä nuo "irralliset" kommentit mua ainakaan haittaa. Niitä tulee väkisinkin kun kaikki eri tahtiin käy täällä.
 
Lelluuu, samoin täällä on ihan hukassa. Tuo seisomatyö pistää jalat sekä selän koville, eikä jaksa enään oikeen tehdä töitä. :/
 
Kaks viikkoa ja kaksi päivää töitä. Tosin niistäkin saikkuilen osan, kun tänää kävin työtervarissa flunssan takia ja olikin tulehdusarvot koholla. Antibioottikuuri ja keskiviikkoon saikkua. Huomenna kontrollilabraan. Saikku ei sinänsä haittaa, kun mulla kans väsymys vaivaa mutten saa unta. Tai sitten saan illalla unta mut herään yhen pintaan ja valvon viiteen-kuuteen. Kumma yhdistelmä väsymystä ja unettomuutta. Noh, huomenna saa nukkua aamulla pidempään kuhan lähettää esikon ja miehen aamulla päiväkotiin/töihin:joyful: Harjoittelen äippälomailua:wink

Btw. kodinrakennusviettiä hoidettu käymällä ikeassa ja ostamassa lipasto juniorin vaatteille. Ehkä se tästä:rolleyes:
 
Takaisin
Top