Vielä muita joulukuisia?

Täällä myöskin jouluvauva tulossa! =)
Laskettu aika 4.12..
Ja ensimmäinen raskaus, kaikki on niin uutta ja ihanaa <3
Ru huomenna, en malttaisi odottaa. En todennäköisesti nuku ensi yönä :D
Maailman paras joulu ja synttärilahja, kun itse olen syntynyt 12.12 :)
 
Moikka
 Täällä olis vielä yks joulukuinen laskettu aika tasan joulupäivänä eli 25.12 :)
 
Mites teillä kaikilla on raskaus edennyt?
 Mulla onneks pahat olot loppunu oli nimittäin aivan kamalaa ja kesti kauemmin ku sen 3 kk mut huh nyt loppu :) Näkyykö jo masut paljon?
 
Täällä kanssa kesti pahat olot enemmän kun sen kolme kk ja ne oli kokopäiväisiä. Viikonkin saattoi olla putkeen niin ettei mikään tahtonut pysyä sisällä. Nyt onneksi ei enää ole pahaa oloa ollut. Mutta edelleen tietyt hajut aiheuttaa oksennusrefleksin.

Ja mahakin on jo ihan näkyvä :) kaikki oikeastaan ihmettelee sen isoa kokoa :D
viikkoja meillä 21 + 6

Muuten voinut ihan hyvin mutta koko ajan väsyttää ihan julmetusti ja pohkeista vetää suonta aika usein molemmissa jaloissa.

Huomenna olisi taas neuvola :)
 
voi että, mulla ei näy maha ollenkaa vielä ja perjantaina olis toinen ultra missää selvii sukupuoli jos näkyy :) jännittäää!
 
Heips täällä ilmottaudutaan mukaan la ois 5.12. Muutamia pettymyksiä takana myös meillä.
Rakenneultra oli jo tyttö meille tulossa. Huomenissa neuvolaan ja varmana sitten aikaa lääkärille että sais hakea äitiyspakkausta ynm :).
 
Täälläkin yksi joululahjaa odotteleva. 28.12. laskettu aika.
Hihii, itellä tänään 20v synttärit ja nyt ois viikkoja tasan 20 <3 on jotenkin niin onnellinen olo vaikka tuntuu että asiat vois olla monelta osin paljon paremmin.

mutta jaksamisia kaikille odotukseen! :)
 
Voi että onnea paljon teille tytöistä :) Meillä oli perjantaina rakenneultra ja kovasti ois poika tulossa :)
 
Täältäkin löytys vielä joulumasu, LA 23.12. eikä tietoa kumpi tulossa, vaikka rakenneultrassa kysyttiinki, mutta täytyy sanoa, että kaikki on sujunut just eikä melkein samallalailla kuin esikoista oottaessa viime vuonna ja vahva epäilys olis, että tyttö se olis nytkin tulossa.. eipä menis ainakaan neitin useat mekot ihan hukkaan(=
 
täälä toka ultra takana. niin vilkas tapaus että kätilöltä meinasi hermo loppua :D sukupuolta emme kysyneet, itse veikkaan poikaa, mies veikkaa tyttöä. molemmat tietenkin tervetulleita, kunhan eivät yhtäaikaa tule :D ylihuomenna täytetään lappusia neuvolassa niin saa lisää vauvanvaatetta ja muuta kivaa :) koko odotuksen olen voinut hyvin, mitä nyt väsyttänyt, mutta nyt alkaa selkä vihoitella, ja häntäluu AUTS! onko neuvoja näihin ongelmiin?
 
Moikka! meillä onkin lasketut ajat ihan lähekkäin mulla nimittäin 25.12 :)
Missä sairaalassa olet synnyttämässä?
 
melko lähekkäin kyllä on(= mie tulen synnyttämään LKS:ssä ja näillä näkymin suunniteltu sektio ellei kaveri meinaa ponkasta maailmaan tooooosi paljon aiemmin(= Missäs itse?
 
Takaisin
Top