Vauvojen työnimet!

♡Unicorn♡

Asioista perillä oleva
Onko teidän rakkausmurusilla jotain työnimiä? Ja oliko jo aikaisemmin syntyneillä lapsilla? :)

Meillä esikoinen oli ennen syntymää ja ristiäisiä Pupu.

Tämä pikkukakkonen on Tipu :)
 
Meillä ekassa keskenmenneessä raskaudessa oli Toukka ja nyt tässä raskaudessa Pikku-Farmari (älkää kysykö miksi..:biggrin:biggrin)
 
Mies yrittää käydä kutsumaan tätä Jormaksi. :laughing021 Ihan sillä, että siitä saa niin hyvän valikoiman likaisia vitsejä. "Haluatko nähdä, kun Jorma seisoo?" "Jorma repi vaimon paikat niin, että tarvitsi tikkejä." Jne... :dance011
 
Ekalla oli monta työnimeä, mm. Pöllerö, Mönkiäinen, Håkan jne.
Tämä toinen on toistaiseksi vain Nuppu. :Heartred
 
Ei oo vielä nimetty.Taapero oli Myttynen,josta teinit sitten tekivät eri versioita.Isommista ei ollut mitään erikoisempaa kuin vauva. :)
 
Oon koittanut mieheltä kysellä oisko sillä jotain työnimeä antaa, mut toistaiseksi ei oo keksinyt mitään. Omassa mielessä ajattelen et tää on "pikkunen".
 
Meidän esikoista sanottiin ristiäisiin asti Möllykäksi. Tämä toinen on niin alussa, että mitään ei ole vakiintunut vielä. Olen kyllä pari kertaa sanonut Patukaksi ja voi olla että Patukka siellä sitten on!
 
Ei ole vielä työnimeä, mutta varsinaisia nimiä mietittiin jo tytölle ja pojalle :hilarious: edellinen oli alkuun mömmertäjä, sitten nukkuli sekä maitopurkki, kun meinasi syntyä vajaan kilon painoisena.
 
Meillä esikoinen oli "emppu", toinen "tilda" ja kolmas "matti". Tämä neljäs ei vielä ole vakiintunutta työnimeä saanut, mutta itse olen nimittänyt pikkuliksi :happy: Vanhemmat lapset varmaankin sitten myöhemmin keksivät jonkin kutsumanimen:rolleyes:
 
Mielessä pyörii Nyyti/Nyytti.Katsellaan muuttuuko vielä näin naisena mielipide. :D
 
Meillä esikoista sanottiin Kalle Aapeliksi ja tää toinen on Irma Rinkeli :hilarious:
 
Vauva vaan, toisinaan saattaa olla mikä päähän pälkähtää mutta ei mitään tiettyä oo vakiintunu
 
Oi tuo Mansikka on ihana. :) Meillä tämä tulokas on useimmiten vauva tai sitten Bebe.
 
Mä mietin tässä et onko meil joku mut ei oo mitään vakiintunutta nimitystä..
 
Meilläkään ei ole vakiintunutta työnimeä vielä. Ötökkänä on muutaman kerran puhuttu, kuten esikoistakin. Varmaan vakinainen työnimi muotoutuu kun tämä pidemmälle etenee ja ultraan päästy niin konkretisoituu vielä paremmin. Sukupuoli jos selviää niin luultavasti puhutellaan aiotulla kutsumanimellä. (nimiasiat on mietittynä hyvissä ajoin :'D)
 
Takaisin
Top