Vauvauinti

joval

Näppärä viestien naputtelija
Onko täälä kukaa ilmottanu jo tai harkittee menevänsä tai jotai?

Mä oon tytön ilmottanu täälä jo heti syntymän jälkeen syksyllä alkavaan ryhmään ja täs kuus pitäis tulla vahvistus että päästiinkö sinne :) Onneksi alkaa 3 ryhmää että luulis mahtuvan.. Toki täälä Seinäjoella on syntyny aivan älyttömästi vauvoja kevään aikana... Saa nähdä.
 
Mä ilmotin meidän poitsun kanssa jo muutama viikko sitten. Tääl Turus alkaa monta ryhmää ja taitaa olla useempi lafka kun järjestääkin, mutta mä olin vika kun sai tästä ryhmästä paikan. Suosittua hommaa. Ainaki kylpemisen perusteella poika tykkää vedestä. Saadaan alottaa elokuun lopussa, kun sillo tulee kolme kuukautta täyteen.
 
Mä haluisin mennä mutta on aika kallista.. vähintään 40e/muksu.. Ja meillä kun niitä on kaks niin se on 80e..ei taida pelimerkit riittää..taidan mennä ihan itekseni uimaan niiden kanssa jahka toi mein uimahalli taas aukeaa..
 
Mäkin ajattelin ilmoittaa neidin vauvauintiin, jos täällä Riihimäellä sellaista on... Ainakaan kaupungin nettisivuilla ei ollut kuin viime talven vauvauintiaikoja...
Kylpeminen on meinaan niiiiin pop, että tykkää varmasti myös uimisesta :)
 
Mä meinaan myös Elmerin ilmottaa mukaan. Meillä ei omassa kunnassa oo uimahallia, joten pitää lähteä naapurikuntaan, joka meidät ottaa vastaan. Niilläki on kuulemma 2x viikossa vauvauintia ja koska uimareita on paljon, ni ryhmiä on 4. Eli joka toinen viikko pääsee kerran uimaan...
 
Meillä otettiin varaslähtö uimakouluun jo tänään. Täytin uima-altaan tuohon takapihalle ja mentii tytön kans sinne ihmettelemään hetkeksi :) Ja kyllä muuten nautti! Viilensi ihanasti tätä kuumaa päivää ku päästiin haaleaan veteen polskimaan vähä. Lila potki nii innokkaasti sitä vettä ja jutteli isille ku tuli vahtaamaan meijän touhuja :) Taidan uudestaanki ottaa ja viedä tuota altaaseen kun on näin lämmintä keliä.. Helpottaa kummanki oloa kummasti ku pääsee lillumaan veteen.. Huomas kyllä millanen vesipeto tuosta tytöstä on tulos :) Ihanaa ku ens kesänä jo pääsee sen kans kunnolla järveen uiskentelemaan :)
 
Kesäkuisista huutelen :) Ja kyselen näin ku ensimmäinen on eikä hajuja yhtään :D kuinkas aikasin sen vauvauinnin saa alottaa?

jaa sitten pombomushu Riihimäellä pitäis alkaa syksyllä vauvauinti :)
 
Noissa ton vauvauinnin ohjeissa johon me ollaan menossa sanotaan että sen voi aloittaa kolmen kuukauden iässä, ja siitä ne piti ihan päivälleen kiinni, meillä jää yks kerta välissä, kun poika täyttää kolme kk vajaan viikon päästä kun kurssi on alkanu.
 
Meillä alkaa 10.9 vauvauinti. Tosiaa aika hintavaa 180e noi kymmenen kertaa :/ Mutta on varmaan kyllä niin kivaa, että kyllä tosta maksaa :)
 
Onpa kallista!
Mä ilmotin äsken Elmerin. Uintien olis tarkotus alkaa syyskuussa. Ohjaaja vaan on vielä arvotus. Nakkilassa on ainaki vielä keväällä maksanu 9e/kerta ja se sisältää vauvan+2 aikuista.
 
Mekin ilmoittauduttiin täällä jyväskylässä rantasipi laajavuoren kylpylän vauvauintiin joka alkaa elokuussa :) Kallista lystiä on, täällä reilut 60euroo/kk ja viikoittain on uinti. Mut toi sisältää vauvan, kaks aikuista ja kai perheen muutkin lapset?

Ootetaan kyllä hurjana että uinnit alkaa, varmaan hauskaa hommaa!
 
oivoi.. Haluaisin kovasti päästä Einon kanssa vauvauintiin mutta tääläpä ei tietenkään semmoista järjestetä. Itse olin vauvana vauvauinnissa mutta taisivatpa käydä ihan toisella paikkakunnalla eikä meillä taija olla varaa siihen :c
 
Tarkoitus olisi syksyllä myös mennä. On tosiaan yllättävän kallista lystiä, me sitten ehdotettiinkin sukulaisille että voisivat kimpassa osallistua rahallisesti siihen kun mitään tavaraa ei tarvita.
 
Minä olen ollut kahden ensimmäisen lapseni kanssa vauvauinnissa. Ensimmäisen kanssa otiin 3 vuotta ja toisen kanssa reilun vuoden. Nyt katselin vauvauiniten ilmoittautumisia ja huomasin että hinta on noussut reilusti, täällä Hämeenlinnassa maksaa uimaseuralla 8 krt 120 euroa!!! Kun poikien kanssa oltiin nii se oli 85 euroa, eli huimanousu kolmessa vuodessa. Ajattelinkin, että olen jo sen verran konkari, että kyllä minä jo osaan vauvani itse uimaan opettaa... Mutta suosittelen lämpimästi vauvauintia kaikille, se on ollut meidän lapsista ainakin hurjan hauskaa ja viihtyvät edelleekin todella hyvin vedessä niin järvessä kuin kylpylässäkin.
 
Me ei vissii päästy uimaa ollenkaa :( Täytyy kattoo lähikunnista jos pääsis.. Nii perseestä ku tänne ei päästy ja joudutaa ainaki 25km ajamaan jos muualle päästään...
 
Hei. Onko kuka uskaltanut mennä yleisuimahalliin? Kyllä, vauvauintikoulut ovat ryöstäjät! 66 euro vähittäin pk-seudulla ja se on vain puoli tuntia, ei ehti paljon mitään. Enemmän vie aika peseytyminen ja pukeutuminen. Esikoisen kanssa kävin puoli vuotta ja se oli ihan ärsyttävä ruhka pukuhuonessa ja pesutilassa, sekä vedessä hopsista-hops ja pois vedestä. Onko kenellä mitä tietoja?
 
Takaisin
Top