Vauvantuoksuista arkea!

Oi kun kiva ku ootte päässyt leffaan! :) meillekin jo isovanhemmat lupaili, että tulevat hoitamaan jos halutaan jonnekin mennä. Odotellaan vain että poika söisi enemmän soseita niin sitten voisi pärjätä pitempään ilman mua. Nyt on vielä aikamoinen tissitakiainen, vaikka syöntivälit on onneksi jo pidentyneet :)
 
No meillä menee korvikkeella niin hyvin voinut jättää hoitoon ja vielä kun maitoa tuli niin pumppasin. Hulluks olisin tullut jos en mihinkään olis ilman vauvaa päässyt tai joutunut stressaamaan et voinko mennä sinne ja sinne ja voinko olla niin ja niin kauan jossain. Parempi näin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Ina
Se on kyl tärkeetä päästä välillä touhuamaan jotain ihan itsekseen. Antaa ihan hirveesti energiaa! Vaikka vauva on aivan ihana niin joskus tarvii omaa aikaa.
 
Mä en pysty millään olemaan vauvasta erossa. Varmasti joskus tulee tilanne että pystyn ja haluan, mutta ei varmasti vielä pitkään aikaan :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Ina
En mäkään aluksi halunnut edes lähteä mihinkään, kunnes mies lähti reissuhommiin ja olin viikot 24/7 vauvan kanssa. Paljon oon saanut apua, en valita, mut oli se silti raskasta. Nämä huimat kolme kertaa kun oon käynyt koiran kanssa lenkillä max 30 min ilman vauvaa on kyl piristänyt :) muistaa taas, että mäkin oon vielä olemassa :D sen jälkeen on aina mukavampi palata takas!
 
Mulla ei oo kyllä ongelmia olla erossa. Tyttö oli kaksi kuukautta, kun olin aamusta myöhään iltaan pois kotoa blockfesteillä. Noh, meillä pärjää mies ihan huikeen hyvin tytön kanssa kahdestaan ja hän on mielellään pimun kanssa.

Jonnekin sukulaisille tms. yöksi vieminen on varmaan sellainen missä meneekin tovi.
 
Moi tyypit! Olin pitkään poissa kun en saanu foorumia toimimaan. Nyt uus luuri ja pelittää taas. Meillä menee täällä kivasti,mitä nyt flunssa vaivaa tällähetkellä.. Tossa oli keskustelua siitä että voiko olla vauvasta erossa. Mulla kun on ollu ton ukon kanssa ongelmia enemmän ja vähemmän ja saan todella vähän apua mistään,niin mä kyllä olen ottanut vapaata niin että mun äiti on hoitanut poikaa. Kolme lasta kasvattanut ja päiväkodissa työskennellyt koko ikänsä niin luotan siihen kun kiveen ja se tekee mulle itselle niin älyttömän hyvää. Sillon kun tultiin kotiin sairaalasta ja siitä muutama kuukaus jopa meni epäuskossa että onko tää mun lapsi. Sitä oli niiden keskenmenojen takia menettänyt täysin uskon siihen että nää päivät koittaa ja vielä nytkin tulee sellasia ahaa elämyksiä että ei oo totta,mä synnytin tämän :Heartred ja kun sanotaan että lastaan rakastaa päivä päivältä enemmän niin sen allekirjoitan ihan täysin. Välillä yösyötöllä(joita on n.2-3 per yö) jään vaan silittämään tämän päätä ja suukottelemaan kun ei raaskis laskea pois. Oon tehnyt tästä vähän sylivauvan ja nytkin nukkuu päikkäreitä kainalossa mutta mä oon sitä mieltä että muutaman vuoden päästä toivon vaan että tulis syliin olemaan niin nautin nyt tästä kun vielä voin :)
 
Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaan! Flunssaan paranemisia ja toivottavasti pian helpottaa. :)
 
Crysade mä myös valvon öisin ja tuijottelen poikaa, kuinka niin kaunis, ihana ja rakas voi toinen olla :Heartred Tuntuu että välillä oon jo ihsn pöpi. Mutta mä sain jotain mitä mun ei ikinä pitänyt saada ja oon siitä äärettömän onnellinen!

Ja meillä isä kyllä hoitaa poikaa jotta mä pääsen ainakin kerran viikossa treeneihin. Ja leffassa käytiin myös jo yhdessä! Poika syö hyvin pullosta joten ei tuota ongelmia jättää hoitoon...
 
Takaisin
Top