Vauvan sukupuoli

Me on puhuttu että ei välttämättä selvitetä, mutta ei myöskään kielletä meille kertomasta jos vaikka tosi selkeästi näkyy. Mutta jos ei näy niin sitten ei tarvitse tietoa ”kaivella” ☺️
 
Samaa olen miettinyt, että kiva sitten isosisarustenkin tietää, odotetaanko siskoa vai veljeä. Ja hyvä pointti tuo, että saattaa tahattomastikin saada selville, jos niitä ultrakuvia on tullut jo useampaan kertaan katseltua!
Me ei olla päästetty vielä halutaanko etukäteis arvaus. Olis joo kiva puhua sisaruksille kumpi tulossa mutta itsellä kerran mennyt sukupuoli veikkaus pieleen vaikka useammin ultrattu.
Vaatisi ehkä 3D ultran että luotan ja kertoisin sisaruksille tulokkaan sukupuolen. Onneks ei tartte vielä päättä ☺️
 
Mun oma fiilis on, että voisin hyvin jättää selvittämättä. Puolison takia luulen että kiva kysyä (jos vain näkyy hyvin). Olen myäs ajatellut, että vaikka saataisiinkin tietää sukupuoli, niin olisikohan kiva ettei kerrota sitä kuitenkaan muille.. Niin että se olisi vain meidän kahden tiedossa 😊 Toisaalta voi olla, ettei sitä sitten malta olla kertomatta! 😅
 
Luulenpa että hän on poika. Molempia löytyy, ei niin väliä että kumpi on. Tietysti kuopusta ajatellen olisi hänellekin mukava saada pikkuveli jonka kanssa jakaa ”poikien” leikit :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top