Vauvan sukupuoli-kuinkas sitten kävikään? :)

rozie

Sanaisen arkkunsa ammentaja

Nyt kun alkaa tulla tammivauvoja kiihtyvällä tahdilla, haluamme toki tietää kuinka tarkkaan vauvan sukupuoliennusteet ovat jakautuneet. Olisin halunnut tehdä tämän äänestyksenä että olisi suoraan näkynyt prosentit mutta ei tässä voi tehdä, tehdään sitten uusi jos alkaa joskus toimimaan.

Kuinkas kävi vauvan sukupuoliennusteen kanssa? Laitan tähän vaihtoehdot, valitse vastaukseesi omasi. Kerro myös jos ultran ennuste poikkesi omasta olostasi tai ympäristön ennusteista ja miten sitten kävikään?

Ensin ultran mukainen ennuste, sitten lopputulos.
Esim.
Ennuste Tyttö - Syntyi Tyttö (oma olo: tyttö) tai
Ennuste Tyttö - Syntyi Poika (oma olo: en osaa sanoa)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ennuste Tyttö - Syntyi Tyttö
Ennuste Tyttö - Syntyi Poika
Ennuste Poika - Syntyi Poika
Ennuste Poika - Syntyi Tyttö

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 
Ei nouse ollenkaan etusivulle tämä, joten pitää ensimmäinen 'vastaus' laittaa, josko se nyt nousisi :)
 
meillä rakenne ultrassa rv 12 näkyi poika ja jossain vaiheessa joku "kokenut" ihminen katsoi vauva mahan olevan tyttö maha. Jokus 30 viikolla sitten taas kasvukontrolli ultrassa näky IIIIISOT kivekset niin ei epäilystäkään että mikä olisi tulossa ja ihana poika sieltä tulikin :D

ehkä oli poika olo kun eikös sanota että tyttö vie kauneuden eikä mulle tainnu tulla finnin finniä ja atooppinen ihottumakin parani ku seinään :D 
 
Meille ultrassa todettiin, että ei näy merkkejä pojasta, joten saattaisi olla tyttö tulossa. Itsellä oli alkuraskaudesta poika olo, mutta jo ennen tuota ultraa sekä minä että mies veikattiin tyttöä. Lähipiirissäkin yhtä lukuunottamatta kaikki taisivat veikata tyttöä (ei siis oltu paljastettu tuota ultran arviota). Vastaan siis että:

Ennuste Tyttö - Syntyi Tyttö
 emoticon
 
Ennuste Poika - Syntyi Poika

Alunperin ajattelimme, että meille syntyy tyttö. Olin jopa sitä mieltä, etten osaisi poikaa edes kasvattaa samalla tavalla kuin tyttöä, kun en ole tottunut poikien kanssa puuhaamaan.
Kaikki työkaverit ja sukulaiset olivat sitä mieltä, että poika tulee. Rakenneultrassa saimme "80% varmuudella" poika-ennusteen. Itse emme kuvasta erottaneet selkeästi mitään tunnistettavaa :) joten alkuun ei oikein uskottukaan (täällä on ultran ennusteet menneet lähiaikoina pieleen useammallakin!). Mutta oikeastaan se oli tärkeää, sillä ajan kanssa ennuste antoi mulle aikaa sopeutua ajatukseen kunnolla. Loppujen lopuksi kumpi tahansa olisi ollut täysin tervetullut! Haikeana ajattelen enää vain niitä ihania mekkoja, joita olisin halunnut tytölle ommella... 
Ja poika-raskaus ei aiheuttanut minullekaan minkäänlaisia ongelmia "kauneuden" kanssa :)
 
Ennuste tyttö - syntyi tyttö

Alkuunsa oli varma tyttö olo, ja kaikki ennusti mulle poikaa kun maha oli "poikamaha". Rakenneultrassa sanottiin että tytöltä näyttää, ei näkynyt pippeliä ja kätilö sano että selkeet häpyluut näkyy.
Loppuvaiheessa ei ollut mikään olo, olin skeptinen ennustukseen kun muutamalla tutulla mennyt mönkään, niin olin että katotaan vaan niin kuitenkin poika. Mutta kovasti toivoin että olisi se ennustettu tyttö ja olihan se. :)
 
Ennuste Poika - Syntyi Poika

Oma olo tuki poikaa, ei pahoinvointia, ei finnejä, ei mitään, ei näkyvää raskautta,
Rakenneultrassa selvä poika. :)
 
Ennuste Tyttö - Syntyi Tyttö

Oma olo oli ehkä hiukan enemmän tyttöön kallellaan, rakenneultran jälkeenkään ei oltu 100% varmoja kun lääkäri ei oikein mielellään alkanut sukupuolta kertomaan. Loppuajasta olin kyllä täysin tyttö-fiiliksellä.

Jonkin verran tuli finnejä mitä mulla ei yleensä koskaan ole, pahoinvointia oli 3 kk mutta en oksentanut kertaakaan, ientulehdus oli ihan järkky, onneksi nyt helpottaa. Makeanhimo oli valtaisa, sekin on nyt helpottanut, olen aina ollut enemmän suolaisten herkkujen ystävä. Kaikkien näidenhän sanotaan olevan tyttö-merkkejä ja meillä piti paikkaansa ;)

emoticon
 
Ei ennustetta (ei haluttu tietää...) - syntyi tyttö
Mahan muodosta päättelijät ja sykkeen mukaan ennustajat odottivat poikaa. :D

 
Ennuste Poika - Syntyi Poika

Oli kyllä selvä poikamahakin, mutta muuten en olisi itse osannut sanoa mitään.
 

Ennuste Tyttö - Syntyi Tyttö

Oma olo oli ennen rakenneultraa, että selkeästi tässä poikaa odotetaan. Mutta toisin kävi. Ihana prinsessa tuolla sängyssä tuhisee!
 
Ennuste Tyttö - Syntyi Tyttö

Vanhan kansan merkit ennustivat tyttöä. Kova pahoinvointi, makeanhimo, finnit, maha joka alussa tuntui leviävän enemmän sivuille kuin eteen. Ultrassa myös tyttöennuste ja tyttöhän sieltä tupsahti.
 
Ennuste Poika - Syntyi Poika

Aika selvä "poikamaha" mulla oli, tai niin kaikki ainaki sano. Ku se oli ihan piukeena eteenpäin että takaapäin ei näyttäny ollenkaa että olisin ollu raskaana. Finnejäkin kyllä tuli ihan liikaa,eikös se oo tytön merkki? noo mutta joka tapauksessa pikku mies sieltä tuli <3
 
Ennuste Poika - Syntyi Poika

Alusta saakka oli vahva poikaolo. Rakenneultraa edeltävänä iltana ajattelin että 80% varmuudella on poika. Rakenneultrassa näkyi pieni pippeli. Sainkin kuvan pippelistä jotta "voin verrata sitä syntyneen lapsen alapäähän". Marraskuussa kävin päivystyksessä ultrassa, jolloin näkyi pallit ja pippelin varjo. Eli aivan selvästi poikaa odotin ja sehän sieltä tulikin emoticon
 
Takaisin
Top