Vauvan rytmi

sori, pakko jatkaa tätä off topicciiemoticon  kuulostaa aika hurjalta toi, en oo ite kuullukkaan tollasesta. Pari kertaa oon kauhuissani seurannu Liekin kummitädin migreenikohtausta, sillä menee kans näkö ja puhe alkaa sammaltaa ja joutuu käpertymään jonnekki pimeeseen huoneeseen.. onneks sulla on Viirukhan mies joka auttaa niin että saat nukkua, ja onhan raskaana oleminen myös elimistölle sellanen epätila että kaiken kans pitää olla skarpimpi. Omat vanhemmat pelotteli mua sillä että sellanen sydänvika mikä mulla on korjattu saattaa toisilla palautua nimenomaan raskaana ollessa, onneks pelottelivat turhaan. Mutta hyvä tietää tostakin, nyt voit rauhassa purkaa täällä ahistuksia eikä olla ihan et mist ihmeest toi puhuuemoticon
 
Hola!

En oo tänne taas aikoihin kirjotellu.. pidin niin paljon siitä vanhasta mallista et jotenkin tuli täys stoppi ku vaihtu tää uus ilme.
Nyt kuitenkin aattelin näyttää reippaalta emoticon

Migreenistä ei oo omaa kokemusta,mutta siskon tytöllä (15w) on se ja todella pahana...kamalaa kattoo ku se jo pikkutyttönä sai kamalia kohtauksia ja oksensi vaan ja itki ku oli niin kipeenä.

Rytmistä en oikeen osaa sanoo neuvoja..siskon pojalla(5kk) ei oo minkäänlaista ja ne kyläilee sen kans pitkälle yöhön..sit ihmettelevät kun Jasmin on niin hyväntuulinen ja virkeä..voisin sanoa et saattaa johtua siitä rytmin puutteesta ja et ovat harvoin kotona..kyllähän se pieni siitä stressaantuu?

Jasminin rytmiä:

8-9 herää
10-12 aamumaito ja
päikyt
14 liha/kala/kana piltti + maito
15-17 päikyt
18 hedelmä/kasvis piltti + maito
20 iltamaito ja yöunille

Tää rytmi ollu jo jonkin aikaa..tietenkin jotain pieniä heittoja tulee mut aikalailla näin :).
 
Takaisin
Top