Vauvan ruokinta

Joo vähän varauksella ton neuvolan kanssa kyllä, mut jollain kerralla jo kuukausia sitten oli maidosta puhe ja meidän terkka tuntu siitä jotain tietävänkin :D niin koitan onneani! Haha..
Ite kun ei oo tarvinnut koskaan maitojuttuja ja kalkkeja yms miettiä, niin ne on mulle oikeestaan aika mitäänsanomattomia juttuja. Mutta jos ei neuvolasta saa apua, niin täytyy vähän enemmän lueskella ja perehtyä kyllä.
Tosin meillä taitaa olla hoidon aloitus syksyllä edessä, niin jos ei siihen mennessä maitotuotteita saada ruokavalioon, niin mun käsittääkseni täällä pitäis sitten toimittaa ihan lääkärin todistus, jos tarvii erikoisruokavaliota :confused:
 
Meillä menossa kausi en halua syödä. Tähän asti syönyt kiltisti ruokansa kun syötetty. Nyt pyörii ympyrää syöttötuolissa ja väkää vastaan
 
Sama täällä, kunnes tajusin, et haluaa syödä kaiken itse. Häntä ei saa auttaa siinä hommassa tai ruokailu loppuu siihen.
 
Juu huomasin eilen et täytyy näköjään ruveta sormiruokaa tekeen kun sosetta söi pienen annoksen ja päälle veti neljä kauhallista makaroonia.
 
Takaisin
Top