Vauvan ROKOTUKSET & Sairastelu

Mallasta 1 teelusikallinen muutamaan maitoon niin johan irtoo kakka :) Mä en ole täällä käynyt pitkiin aikoihin. Meillä menee kaikki niin päin peetä kuin vaan voi mennä. Vauva sairastaa koko ajan, nyt epäillään maitoallergiaa, refluksi on kamalasti kiusannut ja lääkkeitä ja korvikkeita on mennyt niin monta sorttii, ollaan juostu kerran viikossa lääkärillä tai neuvolassa. Meillä valvoo koko perhe öisin, koska vauva huutaa käytännössä kaiket yöt. Ensi viikolla maitoaltistus, ruokatorven ph- mittauksessa jo oltiinkin. Tää on pakko ottaa sillain että tulee mitä tulee, viis siitä miten meidän vuorokausirytmi menee. Onneksi mies on kotona! Mutta pakko sanoa että oon kyllä onnellinen siitä että se vakuutus otettiin tai ylipäätänsä saatiin. Tää määrä hoitoja testejä lääkkeitä ja korvikkeita... Meillä on mennyt joka kuukausi yli tonni vauvaan. No en osaa oikein enää olla asiasta sillain murheellinen, odotan vaan löydetään syy ja keino hoitaa. Mut oikein hyvää vuotta kaikille :) Innolla ootan et tuo tintti kasvaa. On ilo seurailla sen pulinoita. Reilu viikko ja neiti on 4kk. Aika menee niiiin nopeaan.
 
Tsemppiä Tilkku. Onneksi se maitoallergia on useimmiten ohimenevä vaihe noilla lapsilla. Mutta helpottaa kyllä, kun syy löytyy ja saatte allergisoivat ainesosat selville, se erikoisruokavalio on kuitenkin onneksi pieni vaiva terveen lapsen eteen. Hyvä asenne sulla on ainakin, kyllä te selviätte. :)
 
Ai kauhee Tilkku :sad001 toivottavasti pian selviää syy jotta pikkuinen saataisiin terveeksi/oireettomaksi ja teille kaikille sinne myös yörauha. Tosi raskasta, tsemppiä ihan tosi kovasti!
 
Multa myös tsemppit teille Tilkku! :) Tää lokakuisten ryhmä on tuntunut kyllä hiljenneen ihan kokonaan, vähemmän käyn itekki enää lukemassa.. oon lukenu syiskuisten ja marraskuisten keskusteluja ja saanut vähän sieltä aina jotain vinkkejä ym. :D
 
Meillä sairastettiin eka kunnon kuume- ja mahatauti vasta äskettäin. Ollaanko eletty liian tynnyrissä vai mikä, mut minun mielestä vaan ihan kiva näin. :p
 
Me ollaan oltu vähän väliä sairaana vaikka ollaan oltu aika eristyksissä. Varsinkin tää kevät on ollut kamala: enterorokko, a-influenssa, noro, muuten vaan kuumetta, räkätautia jne...
 
Kiva että täällä on elämää taas! Saisinkohan 10 viestiä täyteen... Meillä pikkumies on ollut suht terveenä. Helmikuussa oli mahatautia ja nyt keväällä pari lievää räkatautia mutta vähällä on päästy. Esikoisen kanssa räkätauteja oli enemmän.
 
Takaisin
Top