Vauvan liikkeet

Oon tässä nyt huomannu kans et omat sokeri arvot vaikuttaa aikas paljon pikku kaverin liikkeisiin.. Siis jos menee korkeaksi vähenee/vaimenee liikuuminen vatsassa. Illalla otinkin itkupotkuraivarit tän inhottavan sokerien seurailun kanssa, ku tuntuu et saa kokoajan olla säätämässä jostain suunnasta.. Mut eiköhän toi pariviikkoa vielä mene..
 
Oon tässä nyt huomannu kans et omat sokeri arvot vaikuttaa aikas paljon pikku kaverin liikkeisiin.. Siis jos menee korkeaksi vähenee/vaimenee liikuuminen vatsassa. Illalla otinkin itkupotkuraivarit tän inhottavan sokerien seurailun kanssa, ku tuntuu et saa kokoajan olla säätämässä jostain suunnasta.. Mut eiköhän toi pariviikkoa vielä mene..

Itseäni alkaa jo tympimään sokereiden mittaus. Sormien päät ihan hellinä.
 
Itseäni alkaa jo tympimään sokereiden mittaus. Sormien päät ihan hellinä.

Sama ongelma, ja ukolle tässä eilen illalla itkin et nousee vaan sokerit vaikka ei mitään sokerista söisikään. Mut toivottavasti tää pistely nyt sitten tuottaa haluttua tulosta. Ja ei toi insuliinin pistelykään mitään herkkua ole..
 
Tänään sattuu vauvan riehuminen niin paljon, sanoin jo miehelle, et kun tulee tasan kahden viikon päästä 37+0 täyteen niin kokeilen kaikkea et synnytys lähtis käyntiin :grin
Tökkii käsillä tonne taakse alaviistoon, en tiiä mitä siellä on mut ihan täytyy mennä kaksinkerroin kun vihlasee niin kovasti :sorry:
 
Tuntuuko muilla "poraamista" kohdunsuulla? Usein kävellessä tunnen itse kuin vauva liikkuessaan poraisi päätään kohdunsuulle, mikä aiheuttaa polttavia tuikkeita alavatsalle.
 
Mulla ei ole vielä ollut tuota poraamisfiilistä, maha killuu tosi ylhäällä ja tenava myös, vaikka onkin pää alaspäin. Terveydenhoitajaa suorastaan nauratti tänään kun mittasi kohdunpohjan korkeutta ja totesi, että ei meinaa saada mittanauhaa oikeaan kohtaan kun on mun kylkiluut vastassa. Vauvan peppu on aivan kohdun yläosassa ja se vasta onkin mukavaa, kun mun palleaa työnnetään takapuolella. :woot: Muuten ei ole närästystä, mutta niinä hetkinä kyllä tuntuu, että kohta tulee lounas takaisin...
 
Outoa (ja useimmiten ikävähköäkin) kihelmöivää tunnetta esiintyy heti rintojen alla, kylkiluissa. Kuin sisältäpäin kiristävä vaate jota ei pysty höllentämään.
Poitsun yöhepulit myös tuppaavat valvottamaan :eek: Juuri kun olet vaipumassa uneen, alkaa uusi räjähdysmäinen liikesarja!
 
Sattuuko ketään vauvan liikkeet? Välillä tuntuu niin voimaakkasti että tekee ihan kipeää
 
Mulla välillä punkee oikeaan kylkeen varmaan kyynärpäällä ja sattuu niin, et itku tulossa.. onneksi näitä ollut vain ehkä kerran viikossa.
 
Takaisin
Top