Vauvan liikkeet

Mä ihmettelin eilen kans kuinka ylös potkut oikein jo tuntuukaan! Istuin aika lysyssä ja sain tuntea potkuja jo melkein kylkeen asti niin, että otti jo vähän kipeääkin ja piti asentoa muuttaa.. :woot:

Ja samoin täällä tykätään potkia johonkin peräsuoleen hyvin usein, ja joskus painaa virtsarakkoon niin, että tuntuu kuin kaikki pissa kulkisi suoraan virtsaputkeen rakon ohitse :hilarious:
 
Mä kans laitan aina puhelimen tai kaukosäätimen massun päälle kun iltaisella sohvalla loikoilen :hilarious:

Potkut tulee yleensä navan lähelle, enempi vasemmalle puolelle....
 
Osaatteteko te päätellä liikkeistä jo et mitenpäin vauva suunnilleen on..? Mä epäilen neuvolatädin tavoin perätilaa, potkut tuntuu niin tuolla alhaalla, just sellasta virtsarakon möykäröintiä :D
 
Oikeelle alas potkii yleensä ja vasemmalta navan vierestä välillä venyttyy kunnolla maha et oisko selkä ja kuperkeikat/venytykset enemmän siellä päin. Toki omasta asennosta riippuu potkujenkin paikat, mut toi tuntuis olevan 'lemppari'. :)
 
Täällä kans potkut ihan tuolla alhaalla, eli väittäisin olevan pää ylöspäin.. mur vielähän näillä on paljon tilaa siellä liikkua.. :Heartred meidän pieni oli sillon rakenneuä:ssä perätilassa "linkkuveitsiasennossa", mut nyt uskon suoristaneen ainakin toisen jalan alaspäin kun sinne potkiskelee:love017
 
Mulla tuntuu liikkeet yleensä navasta vähän alas oikeelle. Yks päivä kissa käveli mahan päältä ni tyttö siirty oikealta vasemmalle :D mut siirty sit takas lemppari paikkaansa, oikealle :D
 
Mulla ainakin oli ultrassa vauva poikittain :) nyt en osaa sanoa, useinmiten tuntuu potkuja aika alhaalla. Välillä tuntuu melkein samanaikaisesti eri puolilla, eli potkii ja huitoo samalla. Kunhan sitten rv 36 tajuaa siirtyä pää alaspäin...
 
Täällä vauva on poikittain masussa.
Liikkeet tuntuu yleensä vasemmalle puolelle. Muutaman kerran oon tuntenut liikettä aivan alavatsalla mutta selkeästi viihtyy poikittain.
Nyt myös oon alkanut huomaamaan vauvan hikan.
Muistin, että hikka tulee vasta myöhemmillä viikoilla.
Nelosesta en muista, että olis koskaan hikotellu vatsassa, toisin kuin kolme edellistä.
Teholla lääkäri sanoikin kun vauvalle tuli pari viikkoisena ekaa kertaa hikka että hikottelu on hyvä merkki. Vauvalla kun oli ongelmia keuhkojen kanssa.
 
Täällä yleensä poikittain :) päätä puskee oikealle ja potkuja satelee vasemmalle. Välillä myös virtsarakkoa käytetään täälläkin trampoliinina :D
 
Tää tyyppi taitaa tykätä olla pää alaspäin laughing6 oli kontrolli käynnilläkin alaspäin. Välillä taas vetää ympäri ämpäri, niin et melkeen pahalta tuntuu :eek::wacky:
 
Täällä liikkeet tuntuu pääosin tosi matalalla, ihan vähän häpyluun yläpuolella jatkuvana möyrintänä. Välillä muljahduksesta tuntuu myös selvästi ylempänä, varsinkin jos itse olen makuulla. Yleensä ne ylemmäs tuntuvat liikkeet on voimakkaampia tömähdyksiä :) Veikkaan, että edessä oleva istukka vaimentaa suoraan navan alle tuntuvia liikkeitä. Välillä kyllä tuntuu jopa navan yläpuolella vähän kylkien puolella töytäisyjä. Mutta en näiden tuntemusten perusteella lähtisi sanomaan mitään vauvan asennoista :D

On kyllä niin ihanaa, että liikkeet tuntuvat nyt lähes jatkuvasti ja just äskenkin budjetteja töissä naputellessa pieni möyri tuolla mahanpohjassa :Heartred
 
Tuntuu hassulta että miten pitkä vauva jo on. Samaan aikaan tuntui liikettä oikealla puolella napaa ja vasemmassa kyljessä. Tyyppi varmaankin venytteli :).
Aika touhua alkaa jo olemaan :joyful:
 
Täällä ei ole kyllä mitään hajua miten perin tyyppi masussa aina on. :grin
Välillä tulee kunnon aaltomaista liikettä keskellä mahaa, sitten paukutellaan yhtäaikaa joka suuntaan tai keskitytään potkimaan jommallekummalle sivulle. :rolleyes: En ole kyllä vielä ainakaan huomannut että liiemmin ylöspäin potkisi, mutta en myöskään että polkisi virtsarakkoa. Oliskohan neiti sitten poikittain useimmiten. Dopplerilla sydänäänet löytyy yleensä navasta hieman vasemmalle alaviistoon.

Kahdessa vikassa ultrassa taisi olla perätilassa, mutta onhan tässä aikaa vielä kääntyillä ja sitä tosiaan tuntuu harrastavan kun koko maha hytkyy menemään. :happy:
 
En mäkään kyllä tiedä, kuinka päin vauva voi olla.. Toki jos kylkeen oikein kipeästi potkii niin on varmaan pää alaspäin, mutta nytkin liikkeet tuntuu lähinnä navan vieressä oikealla puolella, eikä mitenkään mahdottomia potkuja vaan kovaa myllerrystä ja nytkytystä lähinnä. Myös hikka tuntuu siinä kohdin, että tiedä häntä, missä asennossa oikein voi olla :hilarious:
 
Mä en tunne vauvan liikkeistä puoliakaan.
Mun istukka on iso ja sen kyllä huomaa kun jää niin paljon liikkeitä tuntematta. Eilen ultratessakin vauva heitti siinä samalla itsensä ympäri ja en tuntenut mitään! :wideyed:
 
:p
Mä en tunne vauvan liikkeistä puoliakaan.
Mun istukka on iso ja sen kyllä huomaa kun jää niin paljon liikkeitä tuntematta. Eilen ultratessakin vauva heitti siinä samalla itsensä ympäri ja en tuntenut mitään! :wideyed:

AIjaa, sulla on sit ihan kunnon iskunvaimennin :grin Oishan se tietenki tosi kiva tuntea liikkeitä enemmänki tiettyyn rajaan asti mut jossain vaiheessa alkaa tuntua siltä et vois olla maltillisempiaki iskuja :grin
 
Takaisin
Top