Vauvan liikkeet

Täällä nyt noin viikon ajan koko ajan selvemmin ja selvemmin tuntunut vauvanliikkeet. Aiemminkin jo pientä kuplintaa/töytäisyjä tuntui, mutta nyt vasta varmasti voi sanoa, että vauva siellä liikehtii :happy: Tänään etenkin tuntunut selvästi ja runsaasti liikehdintää. Istuin työpäivän aikana odottamassa omaa vuoroa labraan, niin sellainen vilske alkoi masussa tuntua. Ihanaa, kun välillä tuntuu jo noin selvästi pienokaisen liikkeet :Heartred
Tänään rv 17+3
 
Nyt on rv 19+5 ja oon saanut nauttia parin päivän aikana kunnon potkuista :Heartred Ihaninta on ollut kun niitä on päässyt tuntemaan myös muut perheenjäsenet, esikoinen odotti 10min käsi masun päällä että sai tuntea ekan potkun, oli ihan innoissaan :) :Heartred
 
Mulla miehellä on ilmeisesti käsissä joku tuntovika, kun hän ei millään tunne potkuja vaikka ne on ihan selviä jo kädellekin olleet ainakin viikon :hilarious: Pistän hänen kätensä oikeaan kohtaan ja kysyn, että tunsiko kun potkaisi, eikä mitään.. mutta sitten muutaman sekunnin päästä sanoo, että nyt tuntuu jotain, kun taas itse en tunne mitään :grin Luulee varmaan mun sykkeen tahtia vauvaksi.
 
Meillä jo isäntä tuumas että saa isoveikka tunnustella potkuja... eli häntä edelleen hirvittää ajatus alienista mun mahassa :wacky:
 
Itse tuolla jossain aiemmin jo kerroinkin, mutta ensimmäisen kerran olin tuntevinani liikkeitä rv 14+4, mutta pari päivää myöhemmin tunsin niitä jo uudestaan, jolloin olin jo ihan varma että niitä nää nyt on. :love7 joka päivä tuntunut siis rv15 alkaen :Heartred oli ihana juhannusyllätys:Heartred
 
Nyt on kyllä jo ihan selkeät potkut, tänään 16+2. (Muoks, tietty 16+2, ei 26+2. Nakkisormet) Makoilin aamupalan jälkeen sängyllä ja kauhee "napsuminen" vaan tuntui ihan alavatsalla. Pelottaa että tästä tulee yhtä vilkas tyyppi kuin esikoisesta :D
 
Muokattu viimeksi:
Meilläkin mies vihdoin eilen tunsi vauvan liikkeet! Ensin käskin katsoa missä potkut näkyvät, ja se ilmeisesti auttoi, kun sen jälkeen hän tunsi kädellekin ne :) Eipä tässä olekaan kuin päälle 3 viikkoa jo odoteltu, että herran koppurakäsistäkin löytyisi tuntoaisti :hilarious:
 
Täällä tuntunut nyt jo vähän yli viikon välillä muljahtelua ja napsuttelua. Nyt olen varma, että vauva siellä elämöi :Heartred Nyt 15+6. Mulla on istukka etuseinämässä, joten olin varautunut tuntemaan liikkeet vasta paljon myöhemmin. Tämä oli iloinen yllätys. :)
 
Minäkin luulen tuntevani jotain välillä iltaisin kun menen pitkälleen. Ainakin on erilainen tuntemus vatsassa kuin koskaan aikaisemmin. Odottelen kovasti liikkeiden voimistumista. Mullakin istukka etupuolella ja nyt vasta 15+4.
 
Täälläkin etuseinässä istukka joten en ollut pariin viikkoon vielä odottanut liikkeitä mutta nyt tunnen ne kuitenkin jo aivan selvästi kyljellään tai kyykistyessä.
15+3 nyt :love7
 
Mä en vielä ole tuntenut liikkeitä vaikka istukka pitäis olla takana ja odotan jo kolmatta viikoilla 15+5. Onkohan mussa joku vikana :rolleyes::grin no ei kai.. onneks viime viikolla näin ultrassa että kaikki ok ja kai ne liikkeetkin sieltä muutaman viikon sisään ilmaantuu..
 
Mä oon tuntenut jotain epämääräisiä kuperkeikkoja nyt muutaman viikon silloin tällöin, jos oon saanut olla omassa rauhassa. Elämä niin hektistä tuon esikoistaaperon kanssa ja flunssaillessa, ettei ole ehtinyt paljoa tunnustella. Mutta eilen illalla 18+ tuntui ekan kerran ihan todella selvästi ja niin, että myös mies tunsi potkut mahan läpi :Heartred Taitaa olla toinen vauhdikas kaveri tulossa liikkeiden voimakkuuden perusteella :)
 
Sellasta myllerrystä välillä että... äskenkin nautin tuulettimen viileydestä sängyllä kirjaa lukien ja jalat ylhäällä niin se rauha ei kyllä kauaa kestäny. Näkyi oikein päällepäinkin
 
Minäkin näin tänään potkun jo ihan vatsan päältäkin. Mies ei ole vielä onnistunut tuntemaan mitään, pikkuinen on aina ihan paikoillaan illalla kun mies yrittää tuntea. Ehkä hän on iltaväsynyt, aamuvirkku? Esikoinen ja mies on iltavirkkuja, minä jotain siltä väliltä, toivottavasti ei oo kauheen aamuvirkku tyyppi tulossa...
 
Takaisin
Top