Vauvan liikkeet

Te ketkä ootte tuntenu liikkeitä jo nyt tai edellisissä raskauksissa, onko niitä tuntunu enemmän aamulla, päivällä vai illalla? Vai onko mitään eroa?
 
Päivällä ja aamuyöstä on meidän lapset olleet aktiivisimmillaan.
 
Esikoinen oli aamupäivällä justiinsa ennen ruokatuntia kaikista villein koko raskauden ajan.
Nyt potkuja tuntunu illalla, mutta lähinnä siksi, ettei tule muuten oltua pitkällään päivän aikana.
 
Aikasemmissa raskauksissa vilkkaimmillaan illalla ja nytkin tunsin liikeet alku illlasta :)
 
Vitsi kun ei yhtään tiedä onko noi "kuplat" vauvan potkuja! Tuntuu kyllä ihan selvästi, ja on sellanen erikoinen tuntemus, että en ole ennen raskautta tuntenu. Vasemmalla puolella yleensä tuntuu sellanen hassu pieni töks yhtäkkiä. Autossa taas tuntui tänään ja perjantaina. Istuessa kummallakin kerralla.
 
Mäkin oon muutamana päivänä tuntenu pienen pienen kuplan vasemmalla puolella alavatsalla istuessa. Mä alan kyl vahvasti oleen sitä mieltä, että vauva siellä ilmoittelee itsestään. Nyt rv 14+1.
 
Eilen illalla sohvalla makoillessa tuntui pitkästä aikaa muutama tökkäisy alamasussa. Aamuyöllä heräsin ja siinä hetken aikaa hereillä makoillessani tunsin pari kertaa peräkkäin taas muutaman tökkäisyn. :Heartred Viikot nyt 15+6 ja ultran mukaan muutama päivä enemmän. :)
 
Vitsi kun ei yhtään tiedä onko noi "kuplat" vauvan potkuja! Tuntuu kyllä ihan selvästi, ja on sellanen erikoinen tuntemus, että en ole ennen raskautta tuntenu. Vasemmalla puolella yleensä tuntuu sellanen hassu pieni töks yhtäkkiä. Autossa taas tuntui tänään ja perjantaina. Istuessa kummallakin kerralla.
Sama homma täällä. 15. rvk menossa ja tänään tuntu samanlainen tuntemus kuin sullakin. Myös viime viikolla tunsin kerran sellaisen. Ja itseasiassa nyt just kun tätä kirjoitan niin tuntu taas :shy: Hassua :Heartred
 
Mä oon muutamia liikeitä tuntenut iltaisin kun on käynyt makuulleen, mutta en kyllä päivittäin vieläkään vaikka uudelleen synnyttäjä olenkin ja viikkoja nyt 16+2 :) ehkä ne sieltä kohta voimistuvat
 
Eilen tuntui pikku hipaisu, edellisestä on viikko aikaa. Tosin, viikkoja vasta 14+6. Esikoisen kohdalla liikkeet alkoi tuntua viikolla 16
 
Mulla on istukka edessä ja oikealla. Välillä tuntuu liikettä alavatsalla vasemmalla, ekaa kertaa tunsin varmasti maanantaina ♡ Nyt 15+4
 
Liikkeet tuntuu vasemmalla puolella, istukka oikealla etuseinässä. Ja kyllä tunnistan potkut jo hyvinkin. On sellainen pieni poks, terävä kupla kuin puhkeis :love7 voimistuu viikko viikolta liikkeet. About 2 viikkoa nyt tuntenut oikeastaan päivittäin pieniä potkuja :Heartred 15+6 tänään
 
16+6 ja pikkuisia jalan potkuja on ruvennut tuntumaan päivittäin. :Heartred Eniten liikkeitä tuntuu iltapäivästä/illasta ja aamuyöllä. :)
 
Epämääräistä möyrintää tuntuu mahassa, ei selviä potkuja kuitenkaan. Ei nämä kaikki tuntemukset voi suolenkaan liikkeitä enää olla.. :D Vasemmalla puolella enemmän tuntuu, ei tietoa istukan paikasta. Nyt 16+4
 
Täällä tuntuu liikkeitä ja potkuja satunnaisesti, ei vielä ihan päivittäin, mutta selkeesti useammin kuin aikaisemmin :happy: Esikoisesta alkoi tuntua päivittäin selkeät potkut 16+6 eteenpäin.
 
Meillä taitaa tulla yksi vilkas lisää. :) liikkeet ja potkut tuntuu selkeesti jo. Tuntuu että joku vetää pesukonen lailla siellä välillä. Kuplii, potkii: illalla, aamupäivällä, päivällä. Eli vähän väliä. Ja kun ajaa autoa ja kuuntelee musiikkia niin usein herää :Heartred rv 16+5
 
Ihan kuin eilen nukkumattia odotellessa olisi tuntunut pari "kuplaa", tänään 14+0.

Sen verran alhaalla tuntuivat, että en usko tulleen suolistosta. Täytyy jatkaa kuulostelua ❤

Tilasin itselleni eilen dopplerin, nyt mietin että onkohan se näillä viikoilla vähän turha jo...
 
Takaisin
Top