Vauvan liikkeet

Mä olen ollu liikkeellä tai muuten vaan jalkojen päällä melkein koko päivän ja nyt pienellä on sitten oma ralli päällä. Ja hikka. :) Aika omituista edelleen katsella, kun oma maha elää ihan omaa elämäänsä ja tuntuu kuin vauva tulisi siitä läpi ihan kohta. :)
 
Ja täällä tuo taas puskee peffaansa ylöspäin niin, et sattuu ja ei meinaa henkeä saada. Ei tuo tampio näköjään tajua, että ulos ei tulla ylä- vaan alakautta... :arghh:
 
Vauva saa aina hillittömät hepulit, kun juon vadelmanlehtiteetä. Supistuksia se ei oo mulle aiheuttanut, mut hillitön pyöriminen alkaa aina.
Mulla oli varmaan vaan sattumaa, mutta join 2 kuppia kpm teetä ja seuraavana aamuna (viime ke) alkoi sitten kivuliaat supparit, jotka johti sitten synnytykseen :D tuskin johtui tuosta teestä, mutta hyvä yhteensattuma, kun en sitä ollut koskaan aikaisemmin juonut
 
Sama juttu, kaksi paketillista juotu.
(Osittain siksikin että kurkku on niin kipeä, että tuo tee hunajan kera, maistuu hyvältä)
Tarvii varmaan vaihtaa eri väriseen kuppiin, kun tää flunssa helpottaa. :grin
 
Mä oon juonut ihan vadelmanlehdistä uutettua teetä noin litran päivässä ja välillä vielä sitä Clipperin teetä missä on 50 % vadelmanlehtiä ja sit loput jotain muuta.. Mutta tuloksetta. Nyt en oo muutamaan päivään juonut kun alkoi niin kyllästyttää. Tuo tulee jos on tullakseen... (eli ehkä ei tule... rv 40+0 tänään).
 
Mä oon kans kohta juonu koko paketillisen mut edelleen tässä yhtenä kappaleena ollaan. Nytki epätoivoisesti juomassa ja muumikuppi käytössä :D (40+2)
 
Pitäisköhän itsekin koittaa tota ihmeteetä. Yks keltainen teemakin pitäis löytyä jostain kaapin perältä. :grin Eilinen Ikea-kierros ja vessan siivous ei tuottanut minkäänlaisia tuntemuksia. Tänään ostoskeskuksen kiertäminen ja extra tulisen ruuan syöminenkään ei taida tuottaa mitään. :rolleyes:
 
Takaisin
Top