Vauvan kotiutumisvaatteet

Nyt on vauvan kotiutumisvaatteet pakattu. Hoitolaukkua metsästäessä pakkasin sit pienen tavarat mun isoon käsilaukkuun.
Ekassa noi päälispuvut. Toi nallepuku nyt todennäköisimmin tulee, jollei nyt ole niin lämmin, että tuon valko-lime puvun alla riittää pitkähihainen body ja sukkikset kera tumppujen, sukkien ja myssyn.


 
Ja sit vaatteet muuten. Todennäköisesti tulee toi valkonen h&m body ja noi vaaleenruskeet velourhousut. Toi oikeenpuolimmainen body on vaan niin söpö, et sekin piti pakata. Se on kyllä 50 senttiseks aika pieni, mutta menee varmasti jos meidän tulokas on niin siro kun nyt uumoiltu. Kuvassa ei oo sit kaikki "hilppeet" kuten sukkahousut ja jotain muuta sellasta.. Hirmu isolta näyttää toi pipo. [:-]

Niin ja miiuhoo oli kyselly näiden kotiutumisvaatteiden koosta. Se nallepuku on varmaan 56, se lime-valkonen kaksosanen puku 50. Molemmat bodyt ja housut on 50 kanssa. Minä haluan, että vaatteet ei ole liian isoja vauvalle ja joka suunnasta pitäs kääriä siks, ettei halua ostaa paria bodyä ja housuja lyhyen käyttöiän takia(ei meilläkään jäänyt tosta koosta kaappiin enää ku yks body ja pari "yökkäri"pukua, että ei niitä paljon ole). Kukin tietty tavallaan, mutta meillä näin. [:)] Ja vielä kun siroa vauvaa nyt muutenkin on meille povattu.
Miehelle kyllä kaapista näytin 56 h&m velourhousu-body-setin minkä sit ottaa jos noi nyt sattuu olemaan pienet. Nekin oli kyllä mitoiltaan(bodyssä hartia-haara ja housuissa haara-vyötärö) samat kun noissa 50:ssä, mutta hihat ja lahkeet vaan pidemmät...

 
Meillä ei oo ostettuna yhtään 50 vaatetta ja vaan muutamia (~10kpl) 56 kokoa. Itse olin 3 viikkoa ennen laskettua aikaa syntyässäni 51 cm (ja painoin 2700 g[:-]) Miehen syntymäpituutta en tiedä, mutta nyt on yli 190 cm eli luulen ja toivon ettei noille ihan pienimmille oo tarvetta.

 
Mull on toi samanen viinipunanen puku kokoa 56cm Henkasta ja maukasta. Tosi ihana!! Muuta lämpimämpää pukua/haalaria en sit o hankkinukkaan. Attelin et tolla kyllä pärrjää. Vaunuissa kuitenkin aina peitot tai täkit ilmojen mukaan.[:D]
 
Mulla ei tosiaan ole vielä omakohtasta kokemusta, mutta meillä on kyllä kaikkien kaveripariskuntien muksut mahtunut tai jollei jopa hukkunut alkuun 50 senttisiin vaatteisiin ja ihan vähän alle kolmikilosista vajaa 4 kilosiin on syntynyt, ja pituuttakin on ollut osalla sen vähän yli 50cm, silti mahtunut aivan hyvin. Siks mä olen ollut ihan hoo moilasena kun täällä ensimmäistä kertaa ikinä luin ettei jotkut usko vauvojen mahtuvan 50 vaatteisiin.. [:-] Voi siis olla ihan mun tyhmyyttä ja kokemattomuutta, mutta siks mä en oo osannut jättää tota kokoa pois..
Tämä kommentti nyt siis siksi, että ymmärtäisitte mun kannan noille pienimmille vaatteille, kun mun elämässä ei ole tullut vielä ikinä vastaan vauvaa joka niihin ei olisi mahtunut.. Etten tahdo tällä mielipiteelläni mitään pahaa tarkoittaa, vaan tällaiseen olen minä tottunut! [:)]

Ja vielä, tuo h&m v.punanen puku on kyllä ihana! Oisin halunnut kanssa sen ostaa, mutta kun niin ehkä-tyttö aavistus saatiin, etten tohtinut.. Kaverilla on kyllä ollut neidilleen tollanen, joten täytyy sitä kysästä lainaan jos tuo veikkaus tytöstä käy toteen! [:)]
 
Lyydia~ kyllä varmaan mahtuu vähän yli 50 cm pitkä vauva noihin 50 cm vaatteisiin. Mutta vaatteiden käyttöaika vaan jää ehkä parista viikosta korkeintaan kk, niin itse mielummin sit vaikka käärin vähän hihoja ja lahkeita. Kukin taplaa tyylillään [:)]
Tuo H&M:ltä ostettu puku on kyllä mukavan pehmeä ja mustakin nätti, siksi sen kotiutumisvaatteksi valitsin[;)]
Meillä ultraaja sano niin varmaksi et tyttö tulossa ja näytti samalla vauvan alapäästä kuvaa niin uskallauduttiin hommaamaan kaikki vaatteet tosi tyttömäisinä.. toivon mukaan ei kaduta parin viikon päästä[:D]
 
peukku aivan, kukin hyväksi tuntuvalla tavalla! [:)]
Joo, meillä lääkäriä ei paljon masukin jalkoväli kiinnostanut, vähän vilkas "ohimennessään" ja masukki oli vielä vähän huonosti ni ei jääny paljon tarkastelemaan sitä osiota.. [:D] Mutta jos teillä veikkaus osoittautuu vääräks ja meillä tulee neiti ni mä voin sit ostaa sulta ton puvun.. [;)]
 
Sainpa minäki lopulta päätettyä kotiintulovaatteet meidän pikkuiselle [:)] Ehkä tuohon pitää vielä lisätä tumput ja muutenkin katsoa että jos on vielä kovin viileä niin sitten saa ehkä olla vielä enempi vaatetta..



 
Katt_i sama ihana nallepuku, kuin meilläkin! Ja tuo ihana H&M:n body-housu-setti. Meillä tosin on oranssina sama [:)] Ihana setti teillä tosissaan, voisin vaikka itse laittaa tuollaisen, samanlainen maku [;)]
 
Voi ei miten ihana tuo koko setti! [:)] Samaa nallepukua mäkin koitin metsästää, mistään saamatta ni oli tyydyttävä tohon vaaleemman ruskeeseen Tutan pukuun. Toi on niin järjettömän sulonen!
Ja ihan sama h&m body-setti on meillä, väriä myöten! [:)]
 
Minkä kokoisia nuo teidän haalarit on? kun mulla on nyt pari 62 senttistä ja näyttää niin hurjan isolta...
 
Kiitoksia [:)] Nallepuku on 56-senttinen. Jotenkin tuo harmaa väri on jotenkin niin hurmaava [:D]
 
Takaisin
Top