Vauvamasu!

^ nätti massu [:)] Mä en tajua miten tuo mun on niin valtava jotenkin [8|] Kai se johtuu siitä kun olen lyhyt niin se kasvaa eteenpäin. Tosiaan ei mee ees sivuille vaan eteenpäin, oikea poika maha [:D] Mulla ei ainakaa vielä ole myöskään arpia, toivottavasti ei tulekkaan!

sorry tyhmä kysymys, mutta miten tuo läväri navassa kestää vatsan kasvun?
 
Ostin tuohon napaan semmosen pitkän ja joustavan tapin, niin sen kanssa ainaki ihan hyvin kestäny :D En vaan sit tiiä mitenkä kamalalta napa näyttää synnytyksen jälkee, mut enpä koruakaan tajunnu ajoissa ottaa pois niin ajattelin että olkoon siinä sitte iha loppuu asti [:D]
 
Ok [:)] Mä ku just kattelin mun napaa että venyy ja paukkuu ja sit jos siinä vielä olis joku tappi tms....
 
Mun eka masukuva koko aikana! Ihan itse taiteilin läppärin webbikameran kanssa ja aika vaikeaa oli. Tässä viikkoja 37+5.

 
Voi vitsi teidän mahoja! Mullei oo kyllä siis lähellekään tuollaista mahaa.. pitää oikeesti pistää kuva että näette... mä en näköjään tiedä mitään ison mahan kans elosta, vaikka mielestäni olen ihan tuskissani tämän pötsini kanssa ollut..
 
tosi paljo laskeutunut jo tuo rock^peijpen maha, sama mulla. Ollaan samoilla viikoillakin melkis [:D]
 
juu nii on.. [:)] onneks, vois tulla jo.. alkaa vähän kyllästyttää tää koko aikainen alavatsa kipu.. ja muutki vaivat. nii ei meil oo kun 1 päivä eroo.. [:)]
 
Mäpäs laittelen tänne omat vähäiset masukuvat kun en sillon raskaana niitä tänne laitellu jos jotakin sattuu kiinnostamaan:D


17+5

20+5


28+0


Ja viimeinen kuva 32+0
 
Takaisin
Top