Vauvamasu!

Viikkoja 30+5 ja vatsanympärys leveimmästä kohdasta 100cm [:-] Ja sori vaan paljaasta pinnasta :P Maha sojottaa suoraan eteenpäin, että edestä ei välttämättä tajua mahaa, jos ei oikein ole syvyysnäköä, takaa ei tosiaan tietäisi.


 
Pääskysellä on kyllä ihana maha!! Hyvin on näköjään ihokin kestäny..
 
Pääskysen maha on aikas samannäköinen, kun tää mun. Eli nyt 31+3 ja 104cm pullea[:D] Takaa ja edestä ei leviä sivuille. Navallekin on käynyt noin, eli kaivon pohja on noussut pintaan ja vähän jo ylikin.. ja "solmu" on alkanu suurentua. Nahka on kestäny, vaikka kyllä se iho aika kireenä on. Ceridal (vai miten se ny oli) joka ilta ja aamullakin, jos muistaa.
 
Kiitsa, maha on tosiaan säästynyt toistaiseksi arvilta. Olen ahkerasti rasvaillut ja luulen, että suurin apu on ollut se, että maha on kasvanut aika tasaisen rauhallisesti, eikä yhtäkkiä kerralla paljon. Takapuoli-reisiosastolla sen sijaan on jonkun verran arpia. Mutta siellä niitä oli jo muurosiän jäljiltä muutenki, että ei ole yllättänyt.

Kauniit mahat kaikilla! Mukavat pesät pienille mönkijöille [:)]
 
Pääskysellä ihana masunen! :) Toivottavasti itselläkin pysyisi edes masu arvettomana, kun nuo rinnat saaneet kyllä omansa. Mutta jos tulee ni onpa ne sen arvosia [;)] 
 
Tässä mun viimeisin julkaisukelpoinen masukuva, muut on sitten vähän liian paljastavia :D En nyt jaksa muistaa tarkkoja viikkoja mut 29+ jotain.




 
Keräsin itteni ja otin äsken uuden kuvan joka sopii noihin vanhoihin, tosin pehmytpäänä en tajunnut ottaa oikeinpäin tota viimistä kuvaa:D

 
Ihania masuja kaikilla! Munkin piti nyt laittaa kun maaginen 32 viikkoa tuli täyteen viime viikolla. Liikkuminen alkaa olla tän mahan kanssa jo melkoisen hankalaa, mutta jokainen päivä on voitto ja antaa vauvoille aikaa kasvaa.

 
Huh, eipä käy kateeksi sinua juuri nyt, Tuplat! Tsemppiä ja rohkeutta viimeisille viikoille! Kohta sulla on kaksi kultakääröä.
 
Tosiaan mahtaa olla kova melske masussa kun tuplat on! Vaikeaa kuvitella kun yhdestäkin jo kova molskiminen niin mitä se on sitten kahden kanssa! [:)] Ihana masunen!
 
Juu, ihanalta näyttää tuo tuplamasu, mutta ei varmasti voi olla tukalan tuntuista, huh! Tsemppiä loppuviikkoihin! :)
 
Ihana masu! [:)] Huomioni kiinnittyi vankasti myös sängyllä loikovaan kissaan. Oih... :)
 
kiiitos.. :) joo tossa on vaan 1 meijän kissoista.. on kaks pentuuki.. tosin ne lähtee jahka joku ne ottaa.. :)
 
^tuo muistuttaa kovasti meidän toista kissaa. Ihan samanlaisessa asennossakin kun tämä meidän kissa on yleensä. :)
 
voi kissat on ihanii.. ja koirat.. meillä on myös koira.. olis ihan hyvä päästä kahesta pennusta eroon ku tää on kun eläintarha. :D
 
^nyt menee todellakin ot (sori muut!!) mutta meillä siis on kanssa 2 kissaa ja iso koira. Eli eläintarhantuntua löytyy meiltäkin. On ne silti vaan ihania. :)
 
Takaisin
Top