Vauvamasu ja vaatteet

Vanessa95

Oman äänensä löytänyt
Mulla alkuraskaudesta asti ollut todella turvoksissa vatsa, nyt tuntuu jo ilmapallolta, kun tuolla kylillä kävelee. Paidat ja housut kiristää ja tuntuu, että mitkään vaatteet eivät mene mitä kaapissa on (rv 9+0). On täytynyt jo parit vauvamasu housut jo ostaa, mutta enimmäkseen käytän college housuja, kun mistään ei löydy kivoja housuja joten kysymys kuuluukin, että mistä löytyy ihania/kivoja äippä vaatteita? Tuntuu, että kaikki ovat ihan hirveän näköisiä Ja milloin teillä on alkanut vauvamasu näkyä?
Mä olen niin innoissani tästä pikku vauvamasusta mikä alkaa näkyä ❤️ Kunhan vain sopivia vaatteita löytyisi
 
Mamaliciouksella on tosi kivoja äippävaatteita :) ja kohtuu hintaisia. Hennesissä on mun mielestä kivoja mamma pillifarkkuja ja perus paitoja. Itse siirryin mammavaatteisiin varmaa jo ennen ekaa kolmannesta. Nyt on vatsa sitten kasvanut ihan vauvamahaksi ku pian on viikkoja 23. :)
 
Mä joutusin jo rv9 eteenpäin siirtymään mammavaatteisiin, mukavimmat päällä on ollu h&m mamaleggingsit sekä mama collegehousut! Ostin kanssa just h&m semmoset mustat pillifarkut mama-mallistolta ja on kyllä hyvät! Hintaakaan näillä h&m tuotteilla ei oo paljoa :wink Muuten oon paitojen kanssa pärjännyt ihan perus gina/cubus/h&m pitkillä topeilla, mutta nyt rv.18+ piti käydä ostamassa äitiysosastolta pari t-paitaa ku omat peruspaidat jäänyt auttamattomasti liian lyhyiksi :D
 
Mäkin kannatan mamaliciousia!! :) hm laatu on ihan skeidaa, etenkin mammahousut! Ne hajoaa jo yhden raskauden aikana, saatika että niitä säästelisi mahdollisia tulevia raskauksia varten tai myisi eteenpäin.:/

Mulla on kaikki kolme raskautta alkaneet näkyä käytännössä heti. Järkyt turvotukset! Ekat kaks sain pidettyä edes joten kuten salassa sinne nt-ultraan asti, mutta kolmannesta kärysin jo rv 10. :D
 
Mulla nyt rv 11 ja tuskailen vaatteiden kanssa :arghh: Oon kiertänyt Tampereella lähes kaikki putiikit ja ei-oota äitiysvaatteista myyvät...Mahtaiskohan Helsingin keskustasta löytyä mammavaatteita? Tai ootteko tilanneet vaatteet netistä? Itse en ole mikään nettishoppailija, mutta ei tässä varmaan muu auta kuin tilata kasapäin vaatteita sovitukseen...

:anyone
 
Kyfi, Oletko kurkannut Kalevan Babystylen? Siellä on pieni valikoima. Mutta netistä tilaten melkein täytyy ostaa jos kaipaa jotain muuta kun Hennesin vaatetta.. Itse ostin yhdet housut Hennesiltä ja Mamaliciousin farkut Babystylesta. Puseroja en tarvikaan kun omat puserot on pitkiä ja trikoisia niin riittävät hyvin. Ostan sit raskauden jälkeen venyneiden tilalle uusia.
 
Vanhahko ketju jo, mutta ainakin Helsingissä Kampin kauppakeskuksessa on Bebes-niminen liike, jossa on tosi hyvännäköisiä äitiys- ja imetysvaatteita. Tänään ostin sieltä alesta äitiysfarkut ja vaikutti laadukkailta :) RV12+0, ja täälläkin maha jo näkyy
 
Netistä olen tilannut, siellä on vähän joka lähtöön niin väreistä kuin malleista. Laadusta tosin ei aina tiedä, mutta ainakin mitä ite olen tilannut on kaikki ollut ihan hyvä laatuisia eikä oo kulahtanut heti ekassa pesussa:yuck:
 
Kesäksi olen hametta koittanut etsiä. Ei vaan tunnu osuvan sellaista silmään mikä miellyttäisi :signs017.
Ehkä se joskus tulee eteen.
 
Mä kävin kanssa Bebesin alennusmyynnissä kun mitkään normivaatteet ei mahdu.
Kivoja farkkuja löytyi
 
Takaisin
Top