vauvamaha!

Äääh..! :arghh: Just ku pääsin joku päivä tos kehuskelee miehel, et ei oo viel toistaseks tullu raskausarpia ni eilen ku oltii saunaa menos ni vessan peilissä paisto jo muutama!! NÖYH.. Minen taho..! Oon kyl välil rasvailu semmosel Vickyn arpirasval, mut ilmeisesti en sit tarpeeks usein.. Nyt täytyy alkaa ettei enempää tuli.. Mieskin jo kettuili, et "ooks rasvannu tarpeeks? Mä sul sanoin.." :shifty:
 
Ei se rasvaus välttämättä edes auta :) Mä oon tosi laiska rasvaamaa ihoa ylipäätään, ni en oo ees yrittäny mahaa rasvailla. Nyt on vanhoissa raskausarvissa alkanu pientä punotusta ja pari niistä on pikkasen saanu lisää pituutta vaik en uskonu et enää täs kolmannessa niin kävis :)
 
Nii-i, karu tosiasia ettei sillä rasvaamisella voi estää niitä jos on tullakseen.. edes arpirasvoilla. Toisilla ei tuu ja toisilla kovastikin. Minullakaan ei mahassa vielä ole ja oon ollut vähän ihmeissäni, sillä tuntuu, että tänne tulee helposti arpia. Esim. rinnoissa on pari.. Rasvaan kyllä aina kun tuun suihkusta siitä huolimatta, että niitä ei voi estää. Eipä se ainakaan pahenna tilannetta ja toivottavasti vois vähän lieventää.

Mulla tosin on iho niin kuiva kauttaaltaan, että jo sen takia on pakko vetää kunnon öljyt kehiin. Varsinkin kasvot on koetuksella ja tää raskaus on vaan pahentanut sitä. Joudun laittaa seerumin, rasvan JA öljyn 2 krt/päivässä, sillä muuten tavallisella apteekin rasvalla (vaikka ois kuin atooppisellle iholle ja vaikka ois kuin öljyistä, kokeiltu on tuhat kertaa..) niin parin tunnin päästä naamaa kiristää ja iho hilseilee.. Ihanaa..!
 
Mulla ei oo arpia tullut, mutta ihmekös kun sf-mitta ollut kuukauden kasvamatta.. teininä tullut arpia joten olen hyväksynyt että kyllä niitä tässä raskaudessakin tulee. Kai tuo maha ottaa jonkun kasvupyrähdyksen lopuksi ja repii arvetkin.
 
Mul tehtiin kans tommone kipsi vattasta vauvakutsuil :) Ajattelin et sit ku muksu o syntyny ni maalaan vauvan käden ja jalanjäljet siihen :) Mieski ehotti et laittais koirie tassuje kuvat kylkii ja häne kädejäljet rintoihi xD Huoh.. Miehet..
 
Alinah, sulla näyttäis olevan masu jo aika alhaalla :) mulla vasta vajaa viikko sitten tipahti...
 
HappyMom, joo mä oon vähän koittanut kattoo et onks tuo nyt laskeutunut vai ei. :)
 
HappyMom sulla on kyllä siron ja pienen näköinen massu:)
Mulla taitaa muuten olla Alinahin kanssa sama laskettuaika:wink Mun massu on laskeutunut jo melko selvästi, ihan tyhjää täynnä mahan yläosa. Vauva jumppaa kyllä siihen malliin vielä että tuskin ihan heti on vatsasta mihinkään lähdössä.
 
hymy, OMG! Tää on kaikkea muuta kun siro ja pieni...en tiedä hämääkö kuva, mutta aikamoinen valas oon kyllä :D
 
Takaisin
Top