Vauvakuvia

Voisin tuijottaa häntä koooooko päivän ja kamera täyttyy hänen kuvistaan..:)

 
No mikäs tuommoista suloisuutta on tuijottaessa! Ihanaa kun sait embu tyttökaverin perheeseen. Meiän äiti on aina mulle muistanu sanoo kuinka ilonen se on musta, ku mul on kolme veljee, ni sit oon aina ollu sen tyttökaveri, vaikka tietty mun veljet on ihan yhtä rakkaita sille. (Ja joskus must on tuntunu että ne olis jopa vielä spesiaalimpia ku mä, sillee erilailla tärkeitä... [8|] no joo, sivuseikka.)

Uusimmassa vauva-lehdessä oli muuten kysymys Mea-nimestä. Joku lukija kysy että mistä se tulee, ja millon vois viettää Mean ja Meean nimipäiviä. Jotenki se viittas italiaan ja Mio- pojannimeen, joka tarkottaa minun omani, tai tytön Mia-nimeen, joka kans tarkottaa omaa. Professori veikkaili et Mealle vois tulla oma nimipäivä kalenterii 2015 mennessä! Ihan mielenkiintosta, ja kaunis nimi tosiaan!
 
Joo, mä luin kans Vauva-lehestä sen saman jutun! Minusta Embu teiän suloinen tyttö näyttääkin ihan Mealta [:)]
 
Oi ku Mea ja kaikki muutkin vauvelit on supersuloisia!!! On se niin outoa että ensin oli masukuvat (tai siis meillä edelleen[:)]) ja tuollaisia siellä masuissa sitte oli! Ei sitä oikein osaa vielä ajatella että MUN SISÄLLÄ on oikeesti tollanen kokonainen valmis ihmisenalku <3 Just siskolle ihmettelin sillo ku sen pikkune synty et "toi" tosiaa oli sun vattas... se tapahtuu kuitenki niin lyhyessä ajassa ku se sieltä sitte tulee ulos ja muuttuukin yhtäkkiä todelliseks ihmiseks...
 
Onnea onnea taas vauvautuneille! Ihanan pyöreä poskisen tytön tyllerön Embukin on saanut[:)]

Tässä meijän Noa tänä aamuna kuvattuna


 
Siis aivan älyttömän sulonen vauvas teillä Jeccu.
Piti tulla tuolta toukokuisista kurkkimaan mitä ootte saanu aikaseks. Muillakin äideillä tosi söpöjä vauvoja [:D].

Onnea kaikille tuoreille vanhemmille mun puolestani.[:)]
 
Ihania nämä pikkaset täällä. [:)]

Ei sitä tosiaan ollenkaan ymmärrä, että tuolla omassa massussakin tuommonen on.. hih. Mut ei malttais odottaa, että näkee omansa. ?
 
Kävin taas päivittään Noan kuva kansioo ja tässä teidänkin tiirailtavaksi [:)]

http://www.facebook.com/album.php?aid=207521&id=568965469&l=6c06462a05
 
Voi Jeccu aivan ihania kuvia teidän perheestä[:)]Mää täällä itkeä tihrustan, todella koskettavia kuvia[:)] Oli ilmeisesti sinun vanhemmat ekalla vierailulla? Ylisöpö kuva tuo, missä Noalla on toi vihreä body ja hän näyttää niin pieneltä suurelta mieheltä[:D]Muistatko mitä kokoa to body on?
 
Ihania kuvia pikkumiehestä Jeccu, kävin tiirailemassa naamakirjassa [:)] *tääkin tahtoo jo omansa*
 
Anelse juu meil on täällä mummo ja ukki kylässä vielä 1,5 viikkoo...hermo meinaa mennä jo vaikka ihania ovatkin..hössöttäävät vaan niin paljo[:D] ja tuo Noan vihree body on kokoo 56cm...hiukka on viel iso niinku on kyl kaikki muutkii vaatteet kun en sitten niit pienii ostanu kun lekurit ennusti poijasta PALJON isompaa..
 
Voi embu ihana kuva teistä[:)]sulla on todella kauniita lapsia, äitiinsä tulleet[;)]
 
Voi vauvat, minäki halluun.! Ihmeellisen onnensekavan tunteen näiden näkeminenkin aiheuttaa. Jospa ei enää kauaa tarvis odotella [:)] 
 
Kiitos ANELSE :D itseasiassa kakkonen on kyllä ihan isinsä näköinen, ykkönen taas minun ja tää kolmonen taitaa olla myös minuun tullut....
 
Pakko poiketa tuolta kesäkuisista vaan Mipsulle kertomaan, että mun keskimmäinen poika on myös Lenni [:D] hän tosin on jo 8-vuotias tokaluokkalainen, mutta kuitenkin:hienon nimen olette valinneet!!! [:)] Miten päädyitte kyseiseen nimeen? Onnea teille kaikille ihanista vauvoistanne!!!! ...perässä tullaan...
 
Lootuskalle Onnea paljon pojasta![:)][:)][:)]
Täällähän nyt mahoton meininki jotenkin ollut tänään ettei meinaa perässä pysyä.
Mitenköhän Riidankin kanssa nyt,toivottavasti kaikki hyvin?!

Yöllä oli pientä supistelua ja kova painontunne oli haarojen välissä,mutta nyt taas ei ole mitään tämmösiä ollut.Kaippa se pikkunen siellä työnskentelee ja tekee tuloansa pikku hiljaa.
Äitinkin kanssa kävin juttelemassa ja tehtiin pieni "sotasuunnitelmia" että se tulee sitten meille kun alkaa tapahtumaan.Jokuhan tuota pikkumiestä pitää kattoa kun lähtö tulee.Äiti sitten meinaa nukkua kännykkä vieressä,jos vaikka yöllä pitää lähteä.

Ukkoa alko tekee mieli kebabia,joten sitä se lähti hakemaan...tais tullakin jo joten mennäänpäs sitä sitten mässäämään[:D]
 
Ja nyt mä sitten huomasin et kirjottelin väärään paikkaa,grrrrrr!Se on sitä kun on tätä häirintää tässä...
 
Takaisin
Top