Vauvakuumetta

Mulla on seksihalut kohdillaan mut ei tod. vauvakuumetta:grin jos mun alaosasto selvis kun ihmeen kaupalla yhestä rajusta synnytyksestä ja isosta repeämästä, niin en todellakaan ota riskiä siitä että alaosasto tuhoutuu seuraavasta.
 
Siis tämä on jotain aivan KAMALAA, mulla tää vauvakuume senkus kasvaa ja kasvaa:sad001 mies ei lämpene alkuunkaan ideasta baby number 5... Ainut joka on sen kannalla on mun mummo jolla itsellään on 9 muksua, joka muuten kyseli että joko on vaavi tulossa... Noh ei:sad001
Prkl! Niin kova kuume että kohtuun koskee!:wink sori avautuminen, pakko purkaa jollekin:wink kiitos ja anteeksi❤️
 
Mulla on kadonnu viimeisetkin vauvakuumeet. Mieskin alkoi jo pohtimaan että josko hälle tuo yks riittäis. Poika ei oo mitenkään sillee vaikee. Nukkuu yöt tosi hyvin jne, mut mä oon selkeästi vanhempi. En oikein jaksais turhia kitinöitä jne. Se oman ajan loppuminen tuntuu jotenkin nyt paljon raskaammalta kuin nuorenpana... Pois en antais yhtäkään päivää että en mä nyt sitä tarkoita. Vuoden päästä olis tarkoitus olla raskaana jos vielä meinaa. Hauska nähdä muuttuuko mieli vielä. Ymmärrän miehen alkuperäisen toiveen kahdesta lapsesta. Mutta kun mulla on jo viis. Ni en tiedä. Kuumetta ei todellakaan ole. Raskaana olo oli ihan kamalaa...
 
Raskaus oli ihanaa! Tää vauva-arki on ihan tuskaa siihen verrattuna. Tahtoo synnyttää valmiiksi 2-vuotiaita :D Harmi, et mies ei innostu adoptiosta. Pikkuhiljaa alkaa tehdä mieli toista. Josko vuoden sisään alkais "antaa tulla, jos on tullakseen" Ehtis vielä ennenku täyttää 40 :eek: Voi kurjuus, että oon näin vanha ;(

Ei se pelkkä ikä musta vaikuta miten jaksaa. Mun mies on nuorempi, ja on paljon väsyneempi ku mä. Monen tekijän summa. Tai kai se vanhempana jaksaa huonommin kun vertaa itseensä nuorempana :)

Hankalasta synnytyksestä. Ei kannata toista pelätä siksi, että eka oli huono. Ne on aina niin erilaisia! Mulla tosi monella kaverilla on ekassa repeämä tai leikattu, mutta toinen tullut siististi ja helposti ulos. Kurjaa jos pelon takia jää lapsiluku pienemmäksi kuin toivoo :sad001 Kannattaa käydä juttelemassa neuvolassa asiasta.
 
Tytsy ei se pelkkä ikä vaikuta miten jaksaa, ainakaan minulla. Mä jaksan touhuta, puuhata ja yösyötellä ihan yhtä hyvin kun sillon nuorempana :) ainakin vielä.
 
Kyl se tälleen "nuorempanakin" (29v) niin tulee välillä et ei juma kun sais vaan nukkua! Ei tää kuitenkaan ole lopullista:) eikä se 40 taida olla nykyään kun numero jos haluaa lapsia tehdä, jos ei muuten niin lääketiede auttaa:wink
 
Itsekin kuumeilen lisää vauvoja ja seuraavalla hetkellä mietin että miksi haluan lisää lapsia ku tuntuu että näittenkin kanssa jo haastavaa :D Kiertokaan tiettävästi ole edes alkanu ja muutama negakin jo testattuna. Muutama on siis noin 10kpl :D tytöt tykkää leikkiä keskenään mutta esikoinen innostuu välillä ihan liikaa ja korvatkin on olleet pelkkinä koristeina viime päivät. Ja sitten kun kuunnellaan niin ei kyll totellakaan :/ välillä hermot kireällä ja välillä sit hyviäkin hetkiä. Haasteelliseksi tekee sen että miehellä verenpaineissa ongelmaa. Nousevat välillä vaarallisiin lukemiin ja sit sen yhteydessä älytön nenäverenvuoto. Nyt saatiin kaverien avustuksella hänet lääkäriin. Mies kun on jästipää eikä tykkää lääkäreistä tai puoskareista niin ku itte sanoo. Toivottavasti nyt alkais helpottaa ja sais selville mikä hätänä ja saatais hänetkin voimaan paremmin.
 
Äippä pakko kysyä nyt, ku muistelin että odotusaikana (baby nro 4) sun mies näytti vihreää valoa jo viidennelle, niin mikä hänen mielen muutti? Ite oisin valmis kyllä neljänteen, en ehkä ihan heti, mutta parin vuoden päästä. Mies ei täälläkään taida enää lämmetä..Välillä kyllä "vitsailee" vauvasta, mutta en ole juuri asiasta puhunut kun olen tyytyväinen näinkin :)
 
Tuuliina se sai uuden työn ja omasta mielestään on vanha (31) joten sen takia ollut vähän vaisua sillä rintamalla:wink noh nyt on meillä tilanne se että sovittiin (varmaankin mun mieliksi) että jätetään ehkäsy pois ja annetaan vaaville vuoden verran mahdollisuus tulla jos on tullakseen... Tjottaillaan siis:wink saa nähä tärppääkö vai ei mut tää mun kuume on aivan kamala, kohtuun sattuu ja munasarjat surkastuu:D onhan tää 4 parempi kuin 0, mut silti...
 
Oi, no tuohan on hienoa!! Peitot heilumaan siis :wink Mä täytän pian 35 ja mies 41, me ollaan vielä vanhempia. Miehellä tyttö ensimmäisestä liitosta, eli hänellä omia yks enemmän, sekin ehkä laimentaa innostusta. No, katsotaan nyt...
 
Sit kun sais ukon joskus kotiin kun tekee älyttömiä päiviä... Nyt ollut töissä jo 2 viikkoa putkeen:sad001 äh menee ohi aiheen:D mut joo, ovis ois (jos laskin oikein) torstaina:wink
 
Ohhoh äippä, ihanaa! Onnea tärppäilyyn :) taisit kyllä sanoa raskausaikana meille, et muistutettais sua seuraavan vauvakuumeen kohdalla, että olit silloin sitä mieltä, että ei enää ikinä. Tai sit se oli joku muu :)

Mitenköhän sitä sais unta niin paljon, että riittäisi energiaa tuohon harjoitteluun edes...
 
Joo onhan se raskaus aika perseestä(ihan rehellisesti)... Mut silti... Niin hullulta kun se kuulostaakin niin haluan vielä kerran (ja vielä ja vielä ja vielä:D) kokea raskauden ja synnytyksen! Ikuinen kierre:wink
 
Onnea matkaan äippä! Eiköhän se sieltä tärppää :wink Ainakin muistelisin sun sanoneen, ettei tarvii ku miestä vilkasta ni on pulla uunissa :D Ja eiköhän täällä yks jos toinenkin, itseni mukaan lukien, kironnu ettei enää ikinä... Raskaus on vaan niin helvettiä, mut eipä nuita lapsia muuten saa :)
 
Tytsy, eiks seksi oo ku pyörällä ajaminen tai uiminen, että kun kerran oppii, niin sit sen taitaa? :wink
 
Warheart vähän pelottaa että miten kroppaa suhtautuu pillereiden (mini-pill) lopetukseen... Toivottasti ei pahasti sekoita... Noh jää nähtäviksi:wink
 
Takaisin
Top