Vauvakuume

LiLLY

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Joulukuunmammat 2014
Kääk. Mulla on ihan kauhee vauvakuume. Se ei mee ohi. Haluan lisää vauvoja! Tiedän, että tää johtuu varmasti hormoneista. Enempää vauvoja meille ei kyllä varmaan tule, ja joudun taas tekemään surutyötä sen asian kanssa. Ikää on jo kummallakin sen verran, että me ollaan eläkkeellä ennen kuin lapset on muuttaneet pois :wink

Onko muilla jo uusia vauvahaaveita tai suunnitelmia?
 
Kyllä meille onneks vielä on lisää vauvoja suunnitteilla!
Mutta ei vielä todellakaan. Haluan nauttia tämän vauvan vauva-ajasta rauhassa. Ikäeroa saisi tulla kolmisen vuotta. On helpompaa kun edelliset osaa sit pukea, syödä, käydä vessassa jne. kun syntyy uusi vauva. Nyt on tosi helppoo kun isommat jo koululaisia.
Mut eipä sitä ajoitusta pysty ite vaan päättään. Voipi venyä pidempikin väli. Mutta yrittään ei ruveta vielä ainakaan vuoteen. Sit loppuvuodesta 2016 varmaan.

Mä luulen että mullekin tulee kauhee ahdistus ja surutyö sit kun viimonen on saatu pihalle...
 
Mieki! Haluan olla raskaana ja haluan taas synnyttää! ❤️ nyt se kaikki tuntuu taas niin ihanalta, varsinki ko kaverit käy sitä nyt läpi niin itele tullee semmonen mieki haluan-olo.

Ollaan kans aateltu 3-4 vuoden ikäeroa. Täytyy vaan koittaa kestää tätä kuumetta ja nauttia vielä puoli vuotta vauvaelämää. ❤️
 
Mulla oli esikoisen jälkeen tässä kohtaa myös jo vauvakuume. Ja noin kuukausi eteenpäin olinkin sitten jo raskaana odottaen Elmaa! Nyt ei varsinaista kuumetta ole, näissä kahdessa on kyllä ihan tekeminen :wink eikäpä ole kuukautisetkaan vielä alkaneet että ihan rauhassa saisi kai kuumeillakin..
Mutta kyllä mä olen tuolle isännälle jo toisesta samanlaisesta sisarusparista jutellut....
 
Mulla oli n. kuukausi ellei kaksi sitten vauvakuume. Mä alan olemaan jo vanha synnyttäjä, ja jos aikois vielä lapsia tehdä, niin se pitäis tehdä nyt heti, enkä tiedä jaksaisinko kahden pienen kanssa, meinaan Ilona on sellanen energiapakkaus, että vie voimat vanhemmista kiitettävästi :) Mutta ajatuksissa on ollut, siihen jäänyt..vielä ainakin :)
 
Mulla on myös se tilanne, että jos päädytään toivomaan sisarusta esikoiselle, niin sitten on syytä syksyn jälkeen alkaa asiaa konkretisoimaan. Mikään megakiirus ei ole, kropan haluaisin antaa kunnolla toipua, mutta koska olen jo sen verran elämää nähnyt, niin ei voida odotella auvoisempia aikoja sisaruksille. Nyt tai ei koskaan mentaliteetilla siis mennään :rolleyes:
Nyt ainakin tuntuu siltä, että toivoisin lisäystä rykmenttiin..saa nähdä. Tosin meillä esikoistakin sen verran vartottiin, että se voi olla, että meidän "päätöksillä" ei ole painoarvoa.. Kai tämän pähkäilyn voi siis vauvakuumeksi laskea?!? :joyful:
 
Täällä myös kakkonen tilauksessa. Saa tulla jos on tullakseen, erityistä vauvakuumetta en koe potevani. Ekan kanssa tärppäsi reilu puolenvuoden päästä kun ehkäisy jätettiin, joten en odota mitään äkkiraskautumista nytkään. Mulle sopii hyvin, jos luontoäiti päättää antaa nauttia vauva-ajasta vielä tämän vuoden ilman raskautta.
 
Meillä tärppäs eka noin puolen vuoden yrityksen jälkeen. Toka antoikin sitten odottaa tuloaan.. 7 pitkää vuotta välissä. Joten jos meille nyt lisää vauvoja tilattas niin pitäis heti ruveta tilaamaan.. Tosin eihän sitä koskaan tiedä. Luontoäiti on arvaamaton :wink
 
Mulla ei ole vauvakuumetta ja toivottavasti ei tulekaan! Tämä on meidän viimeinen vauva ja onhan se tavallaan surullista ettei enää koskaan. ....oliko tämä nyt sitten tässä..? Mutta järki sanoo että nyt jo riittää, onhan mulla 4 kaunista,tervettä ja ihanaa lasta, en voisi enempää pyytää, olen näistä jokaisesta niin kiitollinen ja onnellinen :Heartpink niin,ja ikääkin on jo tarpeeksi, hoitakaa te nuoremmat synnyttämiset,olen osani tehnyt :laughing002
 
Ikää mittarissa 35 ja pelkäämäni vauva kuume nostelee välillä päätään. Välillä on taas olo etten jaksais toista, seuraavana päivänä taas että ihana olis saada pojalle kaveri. haluaisin rauhassa nauttia tästä vauva ajasta ja olla 100% läsnä ja seurata kasvua ja kehitystä. Saa nähdä mihin tässä vielä ajatukset suuntautuu.
 
Täällä on kans raskaus ja synnytyskuume! ❤️ olis ihana saaha taas se maha ja kaikki ne ihanat jutut ja sitte synnyttää se pieni tuhisija ja tuhista sen kans viikko. ❤️

En mie vielä toista lasta halua mutta ton yllä mainitun aiheuttamat fiilikset ja tunteet on vaan niin eufoorisen koukuttavia että ne hetket haluis kokea aina vaan uuelleen. ❤️
 
Äääää... Mulla myös vauvakuume edelleen. Järki sanoo toista, mutta tunteet toista. Alan kallistua tunteiden puolelle. Mies myös! :D
 
Hahah. Enpäs muistanut tällaista ketjua! Tuosta kesäkuisesta kirjoittamastani viestistä seuraavasta kierrosta yllätyksekseni plussasin :grin Nyt rv 31 menossa. Erityistä vauvakuumetta ei kyllä ole ollut, tai se on hukkunut taaperoelämän ja käytännönjärjestelyjen sekamelskaan. Edelleen tuntuu oudolta että kohta mulla on taas sylissä pieni käärö. Ihanaa ja samalla pelottavaa. Tsemppiä kuumeileville!
 
Ää I-P Sä oot jo ihanan pitkällä, mulla huomenna 17+0 VASTA :) Mä en meinaa vieläkään uskoa että on taas vauva tulossa kun edellinenkin on vielä vauva :) Tai taapero se on, mutta kun syö vielä tissiäkin niin tuntuu välillä vauvalta :)
 
Onnea Winnie ja tervetuloa taas meidän "mahakkaiden joukkoon" tai niinkuin kaverini sanoi "rantapallona tänäkin kesänä" -joukkoon :D
 
Kiitos kaikille. Toki tosi alussa mennään vielä mutta toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. :)
 
Takaisin
Top