muumimamma84
Vasta-alkaja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täältä löytyy yksi lähes samanlaisesta tilanteesta... tosin pari päivää takaperin kysyin mieheltä suoraan... ja odotin vastausta niin kauan että kertoi... sanoi kyllä ettei tiedä mutta ei kumminkaan ollut valmis käyttämään ehkäisyä... välillä ihmettelen miehiä että mitä niiden päässä liikkuu...Minulla on siis kova vauvakuume. Esikoinen on 3,5v ja haluaisin kovasti hänelle pikkusisaruksen. Mieheni ei vaan ole samaa mieltä... En tiedä mikä siinä aiheessa on niin vaikeaa, mutta harvemmin hän suostuu edes puhumaan siitä. Hän ei siis haluaisi enempää lapsia. Minä taas olen aina halunnut kaksi lasta. Itsellänikin on isosisko. Mieheni on taas ainoa lapsi. En tiedä onko tuolla suurtakin vaikutusta asiaan... On aina hankalaa kun ei tiedä miten ottaa edes asia esille. Ehkäisy on käytössä, mutta haluaisin luopua siitä kesään mennessä. Haaveilen päivittäin raskaaksi tulosta, vauvasta ja kaikesta siihen liittyvästä. Tarve on voimakas ja fyysinen. Onko muita samassa tilanteessa olevia tai olleita?
SeEnsimmäinen: Hyvä että keskustelitte asiasta, mutta harmi että lopputulos edelleen on EI. :-( Mitä luulet, voisiko hän muuttaa mielensä esim. kahden vuoden tähtäimellä? Mitä itse ajattelet, jos hänen ajatuksensa ei muutu? Katkeroidutko?
Näitä asioita olen itse käynyt läpi mielessäni, jopa niin pitkälle että se saattaa jopa johtaa eroon. :-( En tosin ole kovin toiveekas senkään suhteen, että saisin lapsen mahdollisen uuden kumppanin kanssa... Nämä ovat vaikeita asioita, todella vaikeita.