Vauvakutsut

Vauvakutsujen masukakku 21.11 (1).jpg Vauvakutsujen masukakku 21.11 (2).jpg

Viime viikolla oli vauvakutsut ja niitä varten leivoin neljä tuntia vaivalla herkullisimman kakun jota olen ikinä syönyt! Ja ennen kuin kerkesin viimeistelemään sen mustalla sokerimassalla, KOIRA SÖI SEN! Anoppi jäi kotiin ja mä hain lapsen koulusta ja toi vitun koira söi mun kakun! Itkin tunnin... (Välissä oli puolukka-tuorejuustokerroksia ja kinuski-vaniljarahkakerroksia)

Itse kutsut meni ihanasti! Mä siis järjestin ne itse. Me herkuteltiin ja kahviteltiin. Tissit oli oikein herkulliset ja onneks oli paljon muutakin tarjottavaa.
Vauvakuvista järjestin vieraille tunnistuskilpailun, jonka äitini ja kummitätini voitti täysin pistein. Lisäksi olin ostanut yksivärisen bodyn, jota jokainen vieras koristeli valkoisella kangastussilla.
Fiilis oli ihana ja tuntui että vieraatkin viihtyi. Sain muutaman mieleisen lahjan ja loput vieraat toi tullessaan leipomuksia yms. tarjottavaa. Ei onneks tullu sellanen amerikkalaisten babyshowerien tunne! Vaikka toki vaippakakun oli yksi kaverini väkertänyt. Päällä oli jopa nenäliinoista taiteltuja kukkia, joissa oli topsi-heteet... Ja vaipat oli onneksi sellaista kokoa, mitä ei vielä kaapieissa ole.
 
Järjestimme itse miehen kanssa vauvakutsut sunnuntaina :wav Mies leipoi ja oli koko kutsujen ajan paikalla pitämässä huolen, että mulla ja ystävillä on lautasilla ruokaa ja laseissa juomia :) Oli aivan ihanat juhlat! Sain ystäviltä paljon vinkkejä tulevaa varten, kun heillä on jo ennestään lapsia. Puhuttiin sairaalakassin sisällöt ja imetysjutut läpi. Nyt on tosi luottavainen olo ja tiedän, että jos tulee tenkkapoo, niin saan varmasti apua :Heartred Paikalla oli myös kaksi suloista pikkuvauvaa, jotka ystävällisesti koekäyttivät sitterin ja hoitoalustan :wink
 
Kommentoinkin jo tunne marraskuisten ketjuun, mutta itselleni jäi ainakin tosi hyvä mieli babyshowereista. Kaverit järjestivät ne yllätyksenä ja ohjelmassa ei ollut mitään jenkkityylistä hössötystä tai tavaranpaljoutta, vaan lähinnä hyvää ruokaa ja mukavaa yhdessäoloa tyttökavereiden kanssa. Muutenkin kaikki ovat niin kiireisiä nykyään, että vauvajuhlat on hyvä tekosyy saada ystäväporukka koolle - ihan hyvin voi mielestäni järjestää itse tai vaihtoehtoisesti vinkata jollekin hyvälle ystävälle :)
 
Takaisin
Top