Vauvakirjat (myös odotusajan)

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko ajatelleet hankkia vauvakirjan tai onko jo hankittu? Osassa vauvakirjoistahan on jo raskausajalle täytettävää. Millainen vauvakirja teidän pienelle tulee?
 
En ole hankkinut itse vauvakirjaa. Olen vain kirjannut itse omia ajatuksia päiväkirjaan jonka vartavaste hankin raskauden ajan päiväkirjaksi. Ajattelin että hankkisin vauvakirjan vasta loppuvaiheessa, mutta tuossa viikonloppuna kävi ilmi että innokas mummi (äitini) on sellaisen meille ostanut jo joten eihän sitä nyt sitten tarvi itse ostaa. Sitä en osaa sanoa millainen vauvakirja siellä odottaa mutta saamme sen parin viikon päästä kun reissaamme hämeeseen.
 
Mä ajattelin ostaa sen Suloinen tarina sinusta. Mutta haluaisin vielä päästä johonkin selaamaan sisältöä, mutten tiedä myydäänkö sitä fyysisissä kaupoissa? On vaan aika kallis, vaikka kehuttu onkin. Sit mietin, ostaisinko jonkun sellaisen ohuemman ihan peruskirjan vielä. Toisaalta niitä varmaan tulee lahjaksikin.

Mun oma äiti on ollut aika laiska täyttämään noita, mutta oon kyllä nyt oman esikoisen raskauden kohdalla imenyt irti kaiken tiedon ja muistot, mitä mun kirjasta vain lähtee. :D Miehellä onkin sitten kaksi kirjaa aivan umpeen täytettynä ja kuvattuna. Niitä on ihana selata ja miettiä, millainen kombo tästä meidän pienestä sitten tulee :Heartred
 
Mä ajattelin ostaa sen Suloinen tarina sinusta. Mutta haluaisin vielä päästä johonkin selaamaan sisältöä, mutten tiedä myydäänkö sitä fyysisissä kaupoissa? On vaan aika kallis, vaikka kehuttu onkin. Sit mietin, ostaisinko jonkun sellaisen ohuemman ihan peruskirjan vielä. Toisaalta niitä varmaan tulee lahjaksikin.

Mun oma äiti on ollut aika laiska täyttämään noita, mutta oon kyllä nyt oman esikoisen raskauden kohdalla imenyt irti kaiken tiedon ja muistot, mitä mun kirjasta vain lähtee. :D Miehellä onkin sitten kaksi kirjaa aivan umpeen täytettynä ja kuvattuna. Niitä on ihana selata ja miettiä, millainen kombo tästä meidän pienestä sitten tulee :Heartred

Hei, kiitti vinkistä. Tuo Suloinen tarina sinusta vaikuttaa todella hyvältä. Siitä löytyi blogikirjoituksia ja youtube-videokin, jos haluat vähän sisältöä tarkemmin tutkia heti. :wink
 
Mun täytyy kanssa tutustua tuohon Suloinent tarina sinusta -kirjaan. Kuten mrz:illä munkin vanhemmat ovat olleet vähän laiskoja täyttämään vauvakirjaa, ja se on harmittanut mua. Oonkin ajatellut, että oman lapsen kohdalla panostaisin muistojen ja vaiheiden kirjaamiseen sekä valokuvaisin paljon. Olisin ollut kiinnostunut lukemaan omaa vauvakirjaa jo nuorempana, mutta erityisesti nyt kun odotan omaa lasta, olisi kiva että omat varhaisvaiheet olisi tarkemmin dokumentoituna.
 
Takaisin
Top