Vauva masu ♡

Mä oon kans aina ollu littanavatsainen, mutta nyt kyllä on navan alta pyöristynyt. Johtuu varmaan myös siitä, että oon syönyt aika usein ja suht reilusti... En vaan kestä nälkää yhtään. Ja mielestäni oon muualtakin tukevoitunut. Ainakin uudet rintsikat oli pakko ostaa, kun vanhat puristaa.

Oon kans ottanut nyt kuvan parina
maanantaiaamuna, kun sillon sopivasti vaihtuu raskausviikkokin uuteen. Mutta ei niissä nyt oikeestaan vielä oo näkynyt mitään, kun ei voi verrata aiempaan... Saas nähdä, alkaako vatsan kasvu ahdistamaan, vai oonko asian kanssa ihan ok.

Kiva, että näin monella jo näkyy selkeesti. Voin ainakin kuvitella, että munkin pyöristyminen liittyy vähän raskauteenkin. :smiley-angelic002
 
Täällä parissa päivässä tullut maha ihan eri tavalla esiin kuin aikaisemmin, muutama viikko sitten oli järkyttävä turvotus joka nyt jo helpottanut mutta edelleen iltaisin saattaa pömpöttää. Tämä kuva otettu tänä aamuna, viikkoja 12+1 :grin
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    100.4 KB · Katsottu: 155
Oi miten ihania masuja :Heartpink

Mun piti ottaa kuva, ku saan vaatteet päälle. :hilarious: oon alkuviikon hengaillu yökkäreissä tän olon takia :grin tänään oli, mutta tää lahopää mitään muistanu. Otan huomenna aamusta. :p
 
Iltapäivältä perjantaina kun viikot poksahti 11+0 :') Esikoista odottaessa maha tuli kans tosi aikaseen mutta en aatellu että se näin nopeesti hyökkää :eek: Elikkä nyt toinen tulossa :)
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1492896053.581026.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1492896053.581026.jpg
    258 KB · Katsottu: 166
Te joilla näkyy jo selkeästi tuo maha 10-12vkolla, niin kyseessä ei ole varmaan ensimmäinen raskaus?

Miten voi näkyä maha noin aikaisin ja niin selkeästi? Mulla menossa rv 12, ja turvotusta vaan vähän iltaisin, mut ei voi sanoa että näkyy kunnolla :grin

..Mut mun tilanteessa oon kyllä tosi tyytyväinen mitä pienempänä ja pidempään maha pysyy pienenä, haittais muuten työntekoa plus en halua vielä että kaikki tietää... :)
 
Kylläpä teillä masut näkyy jo! Mulla ei näy mitään vaikka 12 viikkoa jo kasassa. Turvotusta on vähän iltasin ja sillon maha näyttää isommalta. Välillä sitä miettii että kasvaako siellä mikään vaikka pahoinvoinnin puolesta ei huoleta. Tosin tämä on eka raskaus ja kai se on niin yksilöllistä?..Torstaina np-ultra :)
 
Iik, ihania masuja :Heartred mä luulin et mulla on jo iso masu mut sehän onkin ihan sintti teidän rinnalla :-D Mutt siis turvotusta tuo mun masu on edelleen, kohtu ei ainakaan ulospäin vielä tunnu missään. Kuvan otin äskön eli turvottaa kyllä ympäri vuorokauden eikä tuota pötsiä enää pysty sisäänkään vetämään :-D
Tänään 11+2 ja eka raskaus meneillään.
85ec34b462e5d828244411da162db59c
 
Musta tuntuu, että mun vatsalihakset ei oikein palautunut edellisestä. Tutkin kyllä sitä repeytynyttä rakoa lihasten välissä ja neuvolassa kysyin, mutta terkkarin mielestä se oli ok vaikka mun mielestä siihen sormen sai väliin vielä pitkään. :/ Tästä kun selviän niin tarkistutan ne kyllä ja jumppaan niin varovasti alkuunsa.
 
Mingala, mulla on kolmas raskaus eikä vielä näy muuta kuin tuo iltaturvotus pallona alavatsalla, mikä kuvassa näky. Kohtu tuntuu tuolla reilusti navan alapuolella, mut ulospäin ei näy vielä mitään. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joten aiemmissakin raskauksissa oli niin, että alkoi näkyä vasta joskus rakenneultran jälkeen.
Synnärillekin kun menin, niin kysyivät huuli pyöreänä viikkoja, kun oli niin kompakti pesä pienellä. Jotenkin kyl luulen, että tää pullahtaa aiemmin, saa nähdä. Vauvamasu on kyl ihana :Heartred
 
Tänään aamulla siis otettu rv 11+3. Toki voi olla turvotusta, mutta tollainen popula se on eikä se sitä minnekään katoa. :hilarious: mulla nyt toinen tulossa.
 

Liitteet

  • aviary-image-1492940227534.jpeg
    aviary-image-1492940227534.jpeg
    153.2 KB · Katsottu: 102
Joo, vaikka mullaki masu vielä turvotukselta vaikuttaa, niin ei se siitä kyllä mihinkään enää katoa ja on ihan kova pallo, joten kai sitäkin voi vauvamahaks jo kutsua :Heartred
Ihanaa ku masu kasvaa, en malttais odottaa et saan kunnon pallon :Heartred
 
Täällä nyt toinen raskaus ja esikoisesta oli näillä viikoille jo isomman olonen/näköinen masu. Mulla myös iltaisin turvotusta, riippuen mitä laittanut suuhun päivän aikana. Viikoilla 4-10 oli todella isoa turvotusta aamusta iltaan joka onneksi jo helpottanut. Mulla oli koko viime raskauden todella iso maha, kaikki luulivat kaksoisraskaudeksi. Toivon että nyt tästä toisesta tulisi vähän pienempi masu, ainakin vielä on sirompi.
 
Mä toivon kanssa, et tää masu pysyis suht pienenä. Esikoiselta oli aika iso. Oli hankala olla. :confused:
 
Onpa monella jo selvästi näkyvä maha näillä viikoilla! Mä luulin, että omani on iso, mutta ei se ehkä sit olekaan :D Tulee kyllä paljon nopeampaan esiin kuin aiemmin. Mun mielestä on jo päivänselvä, mutta kukaan ei oo sentään uskaltanut vielä kommentoida, ja toisaalta toki yritän töissä varsinkin vaatteilla vielä piilottaa. Saa nähdä miten pitkälle päästään tällä strategialla. Mun maha on siis vähän samaa mallia kuin Zenillä, suurin pömppä on aika alhaalla. Oikeanlaiset housut jakaa mahan niin, että näyttää lähinnä lihonneelta, ainakin oman kuvitelman mukaan. laughing7
 
Tänään eka kerran tuntu siltä, että housut puristi, mutta näytän vaan vähän lihoneelta, en raskautuneelta. Urheiluliivit tekee tukalan olon. Kolmisen viikkoa pitäis olla vielä näkymätyömissä, ja uskon, että aika lailla piilossa pysyykin. Mulla vaan on yleensä tosi ihonmyötäisiä vaatteita, joten en oikein löydä kaapista sopivia paitoja piilotteleen mun hieman entistä pulleaampaa olemusta...
 
Täällä ootellaan että tulis masua! Turvottelua oli aiemmin jkv, mutta sitä ei enää. Nyt masu ihan normaali, vähän jopa aamuisin hoikempi, kun pahoinvointi palannut. Ei pullota juurikaan edes alamasussa, onneksi tietää että vauva sielä on kunnossa, muuten ei itekääb uskois, että vauva sielä köllöttää. Mulla on kaikki vaan tisseissä toistaiseksi, josko vauva kasvaiskin siellä :wink Tänään 12+4
 
Takaisin
Top