Vauva masu ♡

Iita_

Puuhakas puhuja
Tammikuunmammat 2015
Marrasmammat 2017
Ajattelin, ku esikoiseltakin oli tälläinen ryhmä missä voi laittaa kuvaa vauva masusta. Oli kiva seurata miten eri tavalla kullakin kehittyy ja miten keho muuttuu. Toivottavasti olisi muitakin innokkaita :grin

Mulla ei vielä ole, ku turvotusta joka puolella. :hilarious:
 
Minulla on neljäs tulossa ja kohtu on gynen mukaan jo mukavasti kasvanut. Taitaa tulla ihan jättimaha tällä kertaa! Onneksi kasvu ei kuitenkaan näy vielä ulospäin, sillä asia on tarkoitus pitää salassa jonkin aikaa. Kuvia laitan ehdottomasti sitten, kun on jotain kuvattavaa :joyful:
 
Mä olin esikoista odottaessa alipainoinen ja ne kuvat on jotain ihan järkkyä! Sellainen kamala tykki lähti tissien alta :D. Nyt on paino jo normaalin puolella, mutta en ehkä kehtaa ottaa silti enää niitä kuvia... Meidän suvun raskausmahat on järjestäen valtavia.

Tässä vaiheessa kohdun pitäis olla jo appelsiinin kokoinen, väittää Vaun äppi. Hukkuu kyllä mullakin osittain turvotukseen, mutta mies nauraa jo mun vartalon mallille. On tää hullun hommaa!

Laittakaa vaan kuvia esille, jotka tohditte. Sellaisia kasvukollaaseja on kiva nähdä. :)
 
Ihana ketju :Heartred
Mä otin ekan kuvan jo kaks viikkoa sitten, tiedän että turvotusta se on, mut silti jotenkin niin söötti pikku pömppis :D Nauroin miehelle sillon et vielä pari viikko sitä kuvaa ennen, mahan tällainen turvotus ois ollu todella ällöttävä näky omissa silmissä (ku tätä ylipainoakin on), mut heti muuttu ääni kellossa ku sai tietää et siellä kasvaa joku :Heartred :D
 
Just näin :Heartred
Heti muuttui meikäläisenkin makkara ihanaksi ja rakkaaksi kun sinne alle tuli elämää :p
 
Mulla pukkaa kriisiä. Oon ollu koko aikuiselämäni ylipainonen, ja vasta viime raskauden jälkeen sain tiputettua normipainoon. Nyt sitte alan lihoa taas... Niinkään ei se vauvamaha ahista, mutta painon tippuminen ja ylläpito vaatii vähähiilihydraattista ruokavaliota. Nyt raskausaikana en halua niin tiukilla vetää ja muutenkin kun on pahoinvointia niin tekee mieli just niitä hiilareita (leipää ja hedelmiä). Sitte on morkkis koko ajan kun syö "väärin" ja lihoo. Mutta eiköhän tää tästä, pitää ruveta vähentää leipää jne, kunhan tää pahoinvointi loppuu. Sekin vielä on mielessä, kun jokaisen kilon tiputtaminen vaatii multa kovaa työtä, niin en osaa olla ressailematta... :/
 
Mimmus, hyvä keskustelunaihe kylläkin että miten suhteutus omaan kehoon. Musta tuntuu koko ajan että raskaus paljastuu kun vähän on jo tullut ylimääräistä normaalipainoon nähden, etenkin kun olen kilpaurheilija ja sitä ylimääräistä ei ole paljoa ollut niin tuntuu että pienikon pömpötys näkyy heti.
 
Mimmus, ymmärrän tuonkin puolen ja luulen että itse voisin olla samojen ajatusten äärellä jos olisin nyt siellä tavoitepainossani jossa olin muutama vuosi sitten..
No, sen jälkeen on sattunut paljon ja nyt ollaan kaukana niistä lukemista, mutta yhteistä kaikelle on se et en oo koskaan ollut kroppaani tyytyväinen :rolleyes:
Nyt on eka kerta ehkä ikinä, kun olen edes hiukan sallivasti katsellut vartaloani ja toivon ja uskonkin että raskauden edetessä tämä sallivuuskin lisääntyy, sitä en sit tiedä mitä tapahtuu raskauden jälkeen vaikka kovasti toivoisin että ajatus kantaisi sinnekin! :) Ja siis sallivuudella en tarkoita et ihan sama miten paljon raskauden aikana painoa tulee, päinvastoin olen yrittänyt syödä hyvinkin terveellisesti ja hyvin, mutta ekaa kertaa elämässäni olen lopettanut laihduttamisen, ihana fiilis :Heartred
 
Sama juttu täällä Miuk, löytyy vähän ylimääräisiä kiloja ja edellisen raskauden myötä kunnon roikkuva mahapussi, joten kiva kun tulee vauvamaha taas :D tämän raskauden jälkeen otan kyllä itseäni niskasta kiinni ja karistan kaikki liikakilot...
 
Mulla Zeni aika samanlaisia ajatuksia.. En voisi juuri nyt olla ylpeämpi kehostani kuin nyt, sehän toimii, olenhan raskaana! Vauvapömppöä odotellessa

Turvotusta on iltaisin niin että voisi kuvitella olevansa jollain 20 viikolla
 
Ihana kuva Tellus11 :Heartred

Itsellä tullut mukavasti painoa siitä, kun aloin seurustella. Liikun kyllä mutta pidän ruuasta ja sen laittamisesta. :p en ole kamalaa stressiä ottanut asiasta vaikka laihtua pitäisi. Nämä reidet on todella ällöt. :confused:

Esikoiselta oli jäätävä maha ja painoa tuli. Kaikki onneksi jäi sairaalaan. Se oli hyvä :smug: nyt tää taitaa alkaa kertyä jo, ni pitää olla tarkempi, mutta kunhan nää olot tasaantuu. :grin
 
Ihana masu Iita [emoji178] Mulle tullu kaks kiloa plussauksen jälkeen mitä en kyllä tällä turvotuksella ihmettele. [emoji23]
 
Mulla lähteny 3kg, ku en saa syöty oikein mitään ja oksennan niin rajusti. :wtf: jotenkin se turvotus vaan tulee tohon.. :hilarious:
 
Mä en tiedä paljonko on tullut kiloja, mutta kokeilin tossa mun mekkoja kun ensi kuussa olisi häät tiedossa. Hirveitä makkarankuoria masun kohdalta ja osa ei edes mennyt kiinni:rolleyes:
 
Takaisin
Top