vauva ja perheen eläimet

Tähän nyt aiheeseen kuulumatonta juttua mutta tuli tuosta mieleen et Nelli ei ole koiria pelännyt (erikoinen mielleyhtymä, myönnän [:D]). Joa pelkäs 2kk vanhempaa serkkuaan ihan hirveesti toissapäivänä. Tulivat Tampereelta käymään mun vanhemmilla ja mentiin mekin sit moikkaamaan. Nuutti on just oppinut ryömimään ja on tosi utelias ja reipas poika. Tuli tietysti Joaa moikkaamaan joka oli mun sylissä niin hirmunen itkuhan siitä pääsi kyynelten kera! Seuraavalla kerralla sai Nuutti jo vähän lähemmäs tulla muttakun olis halunnu käsillä vähän tutkia niin sama juttu...vanhempia serkkujaan ei oo pelänny ellei niillä oo ollu riehukausi menossa ja molemmat herrat on tällä hetkellä hyvin samankokoisia ellei Joa jopa painavampi [:D] Lohduttelin sit Joaa ja Nuutillekin sanoin että kyllä te vielä jossain vaiheessa mennä juoksette peräkanaa ja leikkitappelette [:D][:D] 
 
Meilläkin huomasin vauvauinnissa, että tyttö vähän vierasti/pelkäsi muita vauvoja, mut esim. uinninvetäjää ei ollenkaan, anto hänen jopa uittaa itseään [8|]
 
Minä kun jouduin luopumaan kissoistani, sillon ku miehen muutettiin miehen kans yhteen. Mun kisut on siis mun porukoilla. Jännä juttu, kun alkuun molemmat kissat hyväksyi ton pikku neidin, eikä nyt olleet mitenkään erityisen kiinnostuneita.. nyt on sit tilanne vähä muuttunu. Poikakissasta on tullu ihan mahdoton. Vaanii ja vahtii tyttöä, kun syötän niin tunkee väliin. Pissaa tytön sitteriin sillon kun siinä ei ketään oo. Ja on jopa niin röyhkeä, että kun tyttö on lattialla leikkialustalla, saattaa tulla siihen samaiselle alustalle, ja pissaa siihenkin! Ihan kaikkien silmien alla... Ihan mahdottomaks on menny!! Mut sitte ku ei olla siellä, niin on ihan normaali.. aika kummallista..

Samoin on muutosta tapahtunu tossa miehen koirassa. Ei sekään sen ihmeemmin kiinnitä edelleenkään huomiota tyttöön, mut yöllä nukkuu tytön leikkialustan päällä. Lisäks tytön lelut on alkanu kiinnostamaan. Ei oo ennen noin tehny, kun meillä ei koiralla ole mitään asiaa olkkarin puolelle..
 
Aika röyhkeä kissamies!
Mistäköhän mahtaa johtua???
Aika jännä kyllä.
Voisko se olla kuitenkin vaan mustasukkaisuutta kun annoit heidät pois ja otit tuollaisen pienen ihmisen itelle...
Tai sit jotenkin ne nyt reagoi vahvemmin tyttöön kun tyttökin isompi ja reagoi varmasti kissoihin.

Meillä Nelli tarttuu jo kissoja karvoista ja ollaan aloiteltu "silittäminen" [:D]

Tuolla yhdellä neidolla maha senkun kasvaa ja pentujen pitäis syntyä tasan kuukauden päästä.
Uskon et alkuun kaikki menee hyvin mut entäs sitten kun pennutkin kovasti leikkivät ja nimenomaan riehuvat [:)]
Onneksi olen kotona kaiket päivät "lasten" kanssa.

Tässä kuva Nellistä kun käytiin tuttavan cooni-vauvoja katsomassa




 
Rauha, mut ku ne on ollu jos pitkän aikaa siellä porukoilla, kohta kaks vuotta [8|] Et miten se nyt osais yhdistää, että ton lapsen takia heidät on tonne jätetty [8|] Meillä kun oli suunnitelmissa, että kun nyt muutetaan isompaan ja siellä on koiralle häkki+lämmin koppi, niin voitais ottaa mun kisut takas.. mut en nyt tiedä siitä, mitä siitä tulis kun toi kissaherra on tommoseks menny [:'(] 
 
No joo,ei ne sit sen takii voi olla mustasukkaisia. Mut vaikuttais silti jonkinlaiselta mustasukkaisuus-käyttäytymiseltä.
 
niin mustakin, mut jännä et näin pitkään meni ennen ku mustasukkaiseks heittäyty..[8|]
 
Niinpä. Voisko se sit tosiaan olla et aiemmin "vauva oli niin vauva" mut nyt alkanut pitää meteliä ja huitoa käsillä jne. et se olis sit jotenkin "ärsyttänyt" kissaa.

Toivottavasti tilanne rauhoittuu. Ehkä se vaan vaatii kissalta taas totuttautumista.
 
Toivottavasti.. mut jotenkin se selvästi tohon vauvaan liittyy, koska ei tee noin sillon ku ei olla porukoilla..
Harmi homma, mä kun niin toivoin, että oisin saanu kisumirrini takas [:(]
 
no en mä heittäis vielä hanskaa kehään. Voishan sitä koittaa kuinka ne reagoi teillä. Ehkei teillä olekaan ongelmaa...
 
Niin aattelinkin kokeilla, mut jos jo nyt noin tekee, niin ootan vaan kauhulla, mitä se keksii sit meillä..
No mut pitäähän se testata, ei voi muuten tietää.
 
Peukut pystyssä sille Riinu!
Nelli täällä himoiten katsoo Ramseksen häntää ja saikin napattua taas siitä kiinni. Toinen kun pyörii täs mun ympärillä. Kaipaa aamuhaleja. Siis tuo kissa siis...

Sitä tossa mietiskelin tänä aamuna et mitäs jos toi Ria meinaa synnyttää Nellin sänkyyn... [:-]
Pitäis nyt äkkiä saada tuo meidän makkari kuntoon (vaihdetaan siis järjestystä) et sais sille sen pesän sinne aikaiseksi. Tiiä vaikka laittaisin sen sinne pinniksen alle kun siinä olis tosi suojanen paikka sille vauvojen kans. Ja sitä mietin et kunhan ei sit ryhtyis kantaa pentuja mihinkään muualle niinku mun toinen kissa teki 2 vuotta sit kun sai 1 pennun. Se oli sen pienen rääpäleen kantanut meidän sänkyyn! Oli aika kauhistus herätä ja tajuta et pentu kadoksissa ja sit se löyty meidän sängystä... Onnex tohon meidän nykyseen sänkyyn ne ei pääse (on sellainen Ikean "rautasänky")

Mut hah, kaihoten mielin katson kun tuo kissa on tiineenä ja sen masu kasvaa... <3
 
Rauha, koska pikkuisten olis määrä syntyä? Noin suunnilleen?

On ne vaan ihania ne pienet sitte.. minunki kissa sai toissakesänä 5 pikkuvauvaa. Oli ne vaan niiiiin ihania.
Oli vaan kisuneiti tosi hassun näkönen, kun se on tosi pienikokonen itse, ja sit semmonen huge massu.. oli yks pallo koko kissa [:D][:D]
 
Hih Rauha, meiltä löytyy myös cattimus nimeltä Ramses [:D] kaimat, mokomat [:)]
 
Ramses on rakas! [:D]

Pentujen pitäis syntyä heti joulukuun alussa. Voi olla marraskuun lopussakin.
Meillä alkoi tiineys näkyä viime viikolla.
Painoa on tullut lisää ja neidin alkupaino oli n.2.7kg. Eli kyse kans pienestä ja hoikasta kissasta.
Kokenut kasvattaja kollega epäili olevan kyseessä isohko pentue kun näki tiineyden jo ennen 3. viikon loppua.
Ultra-aika oli varattuna viime maanantaille mut päädyimme vain verikokeisiin kun tiineys oli todellakin havaittavissa...
Varasin röntgen ajan marraskuun 25. päiväksi jotta saadaan pentujen tarkka lukumäärä selville.
Näin ensikertalaisena synnyttäjänä on kiva olla varmuus lukumäärästä...
Toivottavsti synnytys normaali sillä ensimmäinen kissani sai pennun keisarinleikkauksella kuten myös minäkin. Toivon että Ria pääsis synnyttämään normaaliin tapaan. [:D]
 
Toivottavasti menee odotus ja synnytys hyvin <3 innostuin kun luin fb sun tilapäivityksestä että jännität ultraa [:D] luulin siis että sulle on se ultra [;)]
 
ALKUPERÄINEN: Inxu

Toivottavasti menee odotus ja synnytys hyvin <3 innostuin kun luin fb sun tilapäivityksestä että jännität ultraa [:D] luulin siis että sulle on se ultra [;)]


Ju, no pakkohan se oli kiusaks laittaa epämääräiseksi...  [:D]
Mut ei meille ihmisvauvoja... [:)]
 
Takaisin
Top