Vauva ja lemmikit

Meidän kissa oli joskus hoidossa kaupungissa ja serkku ulkoilutti sitä valjaissa. Se oli pelännyt kans ihan hirveästi, kulkenu ihan matalana. Kai se ei tuntenu oloansa turvalliseks niissä valjaissa kun oli tottunut olemaan ulkona vapaanakin.

Mökillä kisu oli aina onnellisin... Uusia hajuja ja paistatteli kaivon kannella selällään auringossa. Oli aina niin väsynyt katti mökkireissun jälkeen! Ainut murhe mökillä käymisessä oli se, että kärsi ahdistuksesta autossa. Vaikka matka ei ollut pitkä, niin pissas ja kakkas hädissään kuljetuskoppaan. Ja aina samassa kohdassa automatkaa... Ihan ihmeellinen juttu! Syli ei auttanut asiaan, se pissas siihen kerran ja toista kertaa en yrittänyt.

En minäkään siihen maukumiseen mitään syytä löytänyt, kai toiset on äänekkäämpiä kuin toiset. Ruokaa pyytäessä mauku semmosia pikkusia naukasuja, et siitä oikein tunnisti mitä haluaa. Sit se rasittava yöllinen mouruaminen alko leikkisillä naukasuilla ja loppujen lopuksi ihan hirveäksi mourunnaksi. Ei voinut olla reagoimatta... Mä uskon, että kisu oikein halusi meidän heräävän ja nautti kun sai yöllisen show pystyyn.

Ja joskus kissa tykkäsi käydä piehtaroimassa lehmän löysässä kakassa... Eikä todellakaan tykännyt suihkusta. Kiipesi seiniä ja suihkuverhoa pitkin kun jouduin sitä pesemään.

Huh huh! Tulee samalla ikävä kissaa ja samalla huojentunut olo, ettei enää tarvi sietää sen kujeita!
 
Noi molemmat maukuu ku kerjää ruokaa. :D Lopettavat jos poistun keittiöstä. Äsken tein porkkanaraastetta ja tuo ärsyttävämpi kiehnäs jaloissa, tarjosin sille sit raastetta ja hyvin tuntu uppoovan. Ihan pöljä se on, mut silti hirmu söpö. :P
 
Mullakin nää neljä kissaa on kyllä välillä niin hermoja raastavia että huh huh.

Yks devoni kiljuu ruokakupin vieressä lisää ruokaa, vaikka siinä ois vielä edellisetkin eväät o_O
Lisäks se on aivan äärimmäisen tarkka hiekkalaatikon puhtaudesta, kyllä on muuten satavarmasti pskat laatikoitten vieressä jos ei puhtaustaso ole riittävä. Tosin joskus ei kelpaa juuri puhdistettukaan. Tää on sellanen ongelma ollu että täytyy nyt saada ratkaistua jotenkii, ennenkun vauva lähtee liikkumaan.

Toinen mourus välillä yöt, tosin tällä on vielä pallit tallella joten siinä syy. Ei auttanu kun kuunnella, kun en ihan vieläkään oo valmis sitä leikkauttamaan.
Tää samainen katti varastelee ne kaikki lasten tavarat. Siis millä vainulla se käyttämättömät tuttipullon osat varastelee? Kyllä kaikki muut muovijutut on saanu olla tiskipöydällä rauhassa :grin Mutta tutit ja tuttipullot ei!

Kaks maatiaista on sit onneks vähän normaalimpia tapauksia.

Kaikkine ärsyttävine tapoineen nää on kuitenkii perheenjäseniä :Heartpink
 
Tinska, meillä oli kans aikojen alussa semmonen kissa jolla oli tuo kurkkuhimo! Kävi varastamassa pöydältä ja repi muoveista, että sai syödä. En tiennyt, että muutkin kissat tekee sitä! :eek:
 
Tääpä vaan varasti sen kurkun, JÄÄKAAPISTA! Eikä kelvannu ees syödä :mad:
Yöllä kun heräsin vessaan, oli taas ovi auki teipeistä huolimatta. Ja sitte oli lähteny jo lenkitkii kissojen matkaan...
Kyllä on joskus rakkaus koetuksella.:angry4
 
Vitsi toi koira vaatii nyt huomiota ihan sairaasti! Koko ajan pitäis olla rapsuttamassa tai laittamassa nameja palloon. Tuolla se rankaisee just palloa ku siit ei tuu enää nameja! Ei voi johtua siis minusta tää asia et oon antanu liikaa hellyyttä...ei varmaan :smiley-angelic006
 
Eiks koirista sanota että joskus ne muuttaa käytöstään kun emännällä synnytys lähestyy? Jos onkin jotain tapahtumassa? :)
 
Mielellään johtuis synnytyksen lähenemisestä. Voih... Mut pahoin pelkään et oon hemmotellu tosta lellivauvan äippäloman aikana. Hellyys vauvaa kohtaan purkautuu nyt tota koiravauvaa kohtaan :love7
 
Jaahas, katotaas sitten koska toi meijän rötväke alkaa muuttamaan käytöstään :grin Ottaa kyllä niin lunkisti aina, että muutoksen varmaan sitten huomaa. Epäilen kyllä, että toi miedän neropatti älyää vauvan ehkä siinä vaiheessa kun siitä lähtee joku ääni.
 
Ja just kun pääsin söpöilemästä koirasta, niin mitä tapahtui ulkoillessa. Koira oli löytänyt vauvan kakkavaipan ja repinyt sen riekaleiksi ja kierinyt niissä maitokakoissa. Jouduin sit pesemään tuon koiran.

Se siitä söpöydestä. Ihan noin paljon ei tartte vauvasta digata.
 
Oon koneella ja koska en muuten huomioi Pyryä tällä hetkellä niin se kierähtää tietokonepöydän alle jalat kohti kattoa mun jalkojen alle jos mun jalat vähän hipaisisi sen mahaa. Mitä mie teen ton kanssa! Ja sit se on niiiiiin söpö! :Heartblue
 
Ihana kainaloinen. ♡
Mikä hän on? Näyttää vähän kaljulta villakoiralta. :)

Meillä on bullmastiffi ja kääpiöpinseri. Ei saatu hoitajia, joten isäntä saa käydä hoitamassa noita sairaalan ohella. :sad001
 
Tää on lagotto romagnolo eli Italian vesikoira ja sanotaan myös tryffelikoiraksi (huomaa iso nenä! :Heartred ). Trimmasin kaikki karvat veks pääsiäisenä eli näyttää ihan eri koiralta ku ei oo kikkarakarvoja!
 
Meillä koira on nyt ihan sekasin vauvasta. Pyrkii nuolemaan ja tökkii vauvaa... Ulisee vauvan sängyn vieressä ja vahtii haukkana mitä vauva tekee... Huh , mitähän tästä tulee. On siis aivan ylikiinnostunut uudesta perheenjäsenestä... Nyt sentään voi pitää sitä täällä vapaana ku eilen oli ihan mahdoton!
 
Meidän narttu on eilisestä lähtien pyrkinyt nukkumaan jossakin mun lähettyvillä. Normaalisti se viihtyy omalla paikallaan, mutta nyt makaa sängyn vieressä kun tulen lepäämään. Illallakin se oli jäämässä makkariin, vaikkei meillä ole koirat koskaan yöpyneet täällä.

Olispa hauska jos se osaisi kertoa että mitä vahtii, meinaakohan että kohta olisi synnytys edessä? :)
 
Takaisin
Top