Vauva-arkea

Ihana hymypoika Jaamarialla [:D]

Tuosta aasinsiltana pääsenkin päivän kysymykseeni: hymyilläänkö teillä jo?? Minä olen jo ihmeissäni kun ei vieläkään pikku neiti Mea hymyile [8|], hmmm... uskokaa pois, yritän parhaani [;)][;)] onneksi sitä ei ole kukaan muu näkemässä [;)][;)]!! Ehkä mulla vaan on vakava vauva tai sitten ollaan tosi "kuivia" vanhempia [:D] Muutamia kertoja on tullut mairea hymy mutta sitä on aina seurannut iiiso pieru eli en usko että on ollut mitenkään "vuorovaikutuksellista"..!!

Toinen kysymys on että minkävärisiä teidän vauvat on? Mun typykällä hirmu tumma pigmentti jostain syystä.. toiset näkemäni vaavit on ihan kalpean vaaleita ja tämä on vallan ruskettunut niihin verrattuna. Onko punakkuutta vielä tässä vaiheessa? Mea on eri paria mun ihon värin kanssa ainakin vielä tällä hetkellä. Isin ihon kanssa rimmaa mutta osa siitä väristä on auringosta..

Oon todennut että mun tyttö nukahtaa ilmeisesti vaan vaunuihin, rintareppuun tai syliin... kotosalla oltaessa syliin ja se hankaloittaa välillä elämää! Olen opetellut jo käymään veskissä, syömään, petaamaan sängyn yms vauva sylissä [:-] ja uutena juttuna neiti on alkanut nyt kitisemään väsymystä ja silloin varsinkaan ei auta kun kanniskella niinkauan kuin neiti on umpiunessa. Joskus herää heti kun lasken tytön sylistä..tänään on semmoinen päivä.

Meillä juhlitaan tänään vuosipäivää [:D] tein hyvää ruokaa, kuoharit on avattu ja ihana rakas toi 10 ruusua ja ihanaa hajuvettä koulusta tullessaan! Pikku neitikin sai lahjamekon päälleen täksi päiväksi [:)] kyllä kelpaa!

Olispa ihana kuulla Nyytinkantajankin arjesta... toivottavasti kaikki on hyvin [:)]!!! Ymmärrän kyllä kaikkien hiljaiselon sillä ei tämä yhdellä kädellä kirjoittaminen hirmu hauskaa ole eikä sitä tietty ehdikään enää! Vaavit tulee ekana!
 
mulle sopii hyvin taa yhdella kadella kirjoittaminen ,muutenkin naputtelen niin kummallisesti 1 ja puolella kadella [;)]

Ihan olen samaamielta jopas on varsinainen hangonkeksi jaamarialla Nayttaa etta teilla hymyillaan jo ihan "oikeesti"[:D][:D]
Meilla hymy tulee useimmiten pusun jalkeen tain jonkin muun kosketuksen jalkeen ,ei niinkaan meita seuraamalla. Ehka mekin ollaan sen verran irvinaamasii etta kaarö ei tieda nauretaanko vai itketaankö [;)][;)]

Kuulkaas, kaveri kavi sunnuntaina pikaisesti pienen vauvansa kanssa (meilla oli laskettuaika samana paivana) mutta mullahan synty viikolla 38,5 ja silla synty v.42 joten pojilla on 3,5 viikkoa ikaeroa. Samankokoisetki ne oli siis syntyessaan, mutta ei todellakaan enaan...Siis ihan jarkkya kuinka nopeesti naa kasvaa ,taa meijan jatka oli ku mikaki bodari sen rinnalla siis jarkyttavan iso. En todellakaan meinannu uskoa silmiani[&:][&:]Ei oo jotenki ees todellista...

Meika onki saanu tanaan tosi paljon aikaiseksi . Meilla oli sellanen nukkumis paiva taas tanaan, eli kaaryle vaan nukku ja nukku No herashan se syömaan valilla ja sit nukahti aina uudestaan. Ei siina mitaan taa mamma on vaihta ja silittany verhot kolmesta huoneesta , siivonnu paikkoja ,vaihtanu lakanat ja tuulettanu petivaatteet. Ja mika parasta laittanu paasiaiskoristeet esille ,ny on si niin keltasta, niin keltasta[:D][:D]
Enhin jopa yhen leffanki katella heti aamusuihkun jalkeen, kaytiin ekaa kertaa yhessa suihkussa kaaryleen kanssa, siina se oli rinnuksilla ja tykkas ihan. Sit suihkun jalkeen kaarasin sen hyvin pyyhkeeseen ja siihen sitteeriin. Siina se seuraili ku ite pesi itteni loppuun[:D][:D] Ihania tollaisetki yhteiset hetket[:D]

Joo olisi tosiaan kiva kuulla muidenkin vauvaantuneiden uutisia nythan on jo melko moni jakautunut. Joten Undulaatti ja tulevaaiti ym. taalla odotellaan [:D][8D][8D]

Mutta nyt taijan menna pehkuihin ,melkein jo ramaseekin tallasen mega reippaan paivan jalkeen [:D]
 
Täälläkin hymyillään jo, mutta vielä vähän säästellen. Äippä ja iskä ihan myytyjä ja tulee melkein tippa linssiin kun näkee tuon valloittavan ihmeen. Katsoo suoraan silmiin suu leveässä virneessä.

Ristiäisiä olis tarkotus viettää 18. päivä, niitä pitäis järkkäillä mutta niin vaan eksyin tänne lukemaan teidän kuulumisianne. Täällä vaavi kasvaa kovaa vauhtia ja on jo iso tyttö! Ihan käsittämätöntä kuinka aika kuluu nopeesti!!!
 
Moi taas!

Täällä ensin lueskelin muiden tekstit... ja musta tuntuu että muutamat on nyt sekoittaneet minun ja Janis77 pojat![&:] Meidän poitsu kun ei ainakaan vielä hymyile muuta kuin tahattomasti välillä. Katselee ja ihmettelee toisten kasvoja kylläkin ja täytyy sanoa että vaikka muut olisi vierellä lepertelemässä niin hänen tuijotuksensa kiinnittyy lähinnä mun kasvoihin. [:D] Ihan kuin opettelisi tunnistamaan minun piirteeni... sekin tietty vaikuttaa että välillä mulla on lasit päässä ja toisinaan taas ei... tarvitsen laseja kun katson pidemmälle.
Tuosta hymyilystä vielä sen verran, että muistaakseni vasta muutaman kuukauden ikäisenä lapsi alkaa tunnistamaan eri ilmeitä kasvoista. Ainakin silloin esikoisen kohdalla oli niin että parin kuukauden ikäisenä hän alkoi vierastaa toisia ihmisiä ja jo tuli itku kun joutui jonkun muun syliin kuin isän tai äidin!

Kiva kun jaksat käydä täällä kirjoittelemassa kuulumisia Sininen ja toivon että pian sais pojan rintalastan suljettua ja muutenkin kaikki menisi hyvin jatkossa. Olet kyllä ihmeesti jaksanut... minusta tuntuu että itse olisin murtunut jo monta kertaa sinun tilanteessa joten haleja ja jaksamisia! [:)]

Jälkivuodosta sen verran että mulla on nyt reilu 2 viikkoa kestänyt ja eilen ei enää tullut mitään siteeseen joten toivon että piakkoin loppuisi. Onko muilla noi lantionpohjan lihakset jo palautuneet? Oletteko huomanneet mitään? Mulla ei vielä onnistu keskeyttää pissaamista joten töitä niiden eteen saa vielä tehdä! Ennen synnytystä onnistui hyvinkin toi vielä mutta nyt tuntuu että on lihakset ihan pois käytöstä! [&:][8|]

Eilen kävikin terveydenhoitaja taas punnitsemassa meidän pojan ja painoa oli tullut viikossa 200g lisää eli nyt on jo 400g yli syntymäpainon ja poika on vasta 2 viikkoa ja 2 päivää vanha! [:)]

No nyt tuolta sängystä kuuluu puhinaa ja ähinää... poitsu heräämässä. Pitää mennä.. [8D][:D] jospa tänään lähtis ekaa kertaa ulos vaunuttelemaan!
 
Heheh ma ainakin tarkoitin janis77 hymypoikaa vaikka kirjoitin jaamarian pojasta[&:][;)]
Katoin vain etta ootte te hereilla [:D][:D][:D] Hyvin olitte[:D] Kato sen siita saa ku lukee monta viestia perakkain ja on muisti nyt on mita on[:)]

Jatketaan[;)]
 
Hupsis! Se olikin Janiksella se hymypoika [:D] Jaamaria, tosi valloittava tuo sinunkin pikkuisesi! Tässä omani viiden viikon ikäisenä...

Hei kommentoikaa joku tuohon vauvan pigmentti asiaan pliis! Mun vaavin ihonväri paljon omaani tummempi.. hämääää! Edellisessä viestissä siitä taisin kysellä..





 
Jaamaria, kiitos haleista ja tuesta. Kyllä välillä tulee fiiliksiä, että ollaan raskaassa tilanteessa, mutta onneksi usein se sumenee mielestä. Jotenkin väkisin ajattelee, että kunhan sairaalasta päästään, niin meillä on terve ja normaali lapsi. Vaikkei se oikeasti ole niin. Mutta ehkä se on psyykelle hyvä, että ajattelee mieluummin positiivisesti.

Lantionpohjan lihaksista, niin kaiken järjen mukaan ne pitäisi olla mulla rapakunnossa, koska pissaa tuli loppuraskaudesta koko ajan pikkuhousun suojaan. Nyt vaan, ihme kyllä, esim. eilen mulla ei ollut mitään suojaa eikä tullut yhtään mitään koko päivänä housuun. Aivan ihmeellistä!! En edes muista, koska olisin ollut ilman mitään housunsuojaa. Toivottavasti en iloitse liian aikaisin... Tarkoitus on kuitenkin vähän treenailla lantionpohjan lihaksia tässä pikku hiljaa.

Unduaatti, näytin teidän prinsessan kuvan miehelleni ja tuli yllättävä kommentti: tuohan olisi juuri sopiva tyttöystävä meidän pojalle!! [;)] Koska on niin samannäköinen. Mies sanoi, että jos väitettäisiin tuota meidän pojuksi, niin hän ei sekuntiin osais epäilläkään, heh. [;)]

Tässä vihdoin meidän poju 2 päivän ikäisenä. [:)]
 
Meidänkin tyttö on aika punakka vielä kuukauden ikäisenäkin. Nyt naamaa koristaa vielä näppylätkin ja se korostaa punakkuutta vielä entisestään.

Ihana kuva Maikkimai!
 
Tosi suloinen pikku prinsessa Maikkimai!
Ja tuosta ihon punakkuudesta niin ainakin meidän pojalla on aika tumma iho ja jotenkin nuo kuvat hämää kun se niissä näyttää paljon vaaleemmalta... kai se johtuu salamavalosta. Ja tietty niitä näppylöitä on aika runsaasti poskissa ja leuassa... maitoa kun valuu niihin vähän väliä eikä viitsi joka välissä pestä ettei iho kuivu.

Suloinen poika sullakin Sininen ja ei yhtään vois kuvitella, että on jotain sydänongelmia kun näyttää kuvassa niin normaalilta... aivan ihana![:)]
 
Ihana ilme Mealla maikkimai kaunis kuva[:)]

Meikalaisella on taa paiva menny ristiaiskakkua (kuola valunnu pitkin paivaa) ym suunniteltaessa en ees oo kavelylle menny. Mutta ehtiihan sita, onhan se paiva huomennakin[;)]

jee jee paasiainen on jo ovella mika tarkoitta paaaljon sukklaamunia nami nami
 
Ihana rinsessa Undulaatillakin!! Kiva kuulla että jöi synnytyksestä hyvä mieli [:)] sun neidilläkin on pitkän näköiset sormet, meillä myös! Ehkä tulevia pianisteja... [;)] niin ja tervetuloa nyt näin "virallisesti" tänne vauva-arkeen [:)][:)][:)]! Ihan hyvä juttu tuo että saitte tytön koska eikös teillä ollut hirmusesti vaatteita juuri tytölle! ...ja poikaa monet epäilivät... [;)]

Meillä on jo useampi tankkaus yö takana tytöllä... 1,5-2h välein syöpöttelyä. Neiti nukahtaa melkein heti tissille niin toki sitten on heti nälkä! Päivisin nukkuu hyvin. Parina yönä oon taas turvautunut lypsymaitoon yöllä mutta se ei ole auttanut vaikka luulisi että 50ml täyttäis edes toviksi pikku masua imetyksen lisäksi! Ehkä pitää lisätä määrää... nyt on kyllä mennyt muutamat lypsymaidot hukkaankin kun oon ehtinyt lämmittämään ja sitten se ei olekaan kelvannut! Sekös harmittaa kun tuo pumppaus useasti päivässä alkaa jo todenteolla puuduttamaan eikä sitä maitoa tule liikaa muutenkaan... hyvä että muilla virtaa! Mun tisseistä ei kyllä riitä kun tälle yhdelle! Ei onneks ole muuhun tarviskaan [:D]

Viihtyvätkö teidän vauvat yksikseen hereillä ollessaan? Mea ei oikeastaan ollenkaan ja tuntuu että yhä enemmän kitisee syliin jatkuvasti. Ja neiti ei suostu nukahtamaankaan muualle kuin syliin, oli yö tai päivä...herää päivisin usein kun lasken sohvalle/sänkyyn eli ottaa aikaa välillä paljonkin ennenkuin saan hänet kunnon unille päivällä. Yöllä ei onneksi! Kantoliinaan en typykkää oo vielä saanut ilman miehen apua... rintareppu toimii mutta en aina jaksa sitäkään käyttää. Olen siis opetellut tekemään enemmänkin asioita yhdellä kädellä ja tyttö olalla [:)]

Mea taisi eilen väläyttää ekan hymynsä johon ei liittynyt pierua [:D][:D][:D] jee! Se oli kylvyssä ja pari sekuntia niin alkoi huuto [&o] huoh... tuntuu että ainoa palaute jota vauvalta saan on negatiivista kun niitä hymyjä ei meinaa tulla! Toki se on positiivista palautetta kun vastaan tytön itkuun/kitinään ja hän rauhoittuu mutta olishan se hymykin ihana.... ehkäpä se sieltä vielä tulee! Pieruhymyt näyttävät niiin suloisilta nekin, mutta ei se niin palkitsevaa ole [8|] ehkä olen vaan malttamaton! ...tai super tylsä [;)][;)]

Meillä ei ole mitään pääsiäissuunnitelmia, harmittaa... Mean isovanhemmat kaikki liesussa mokomat [:@][;)]! Miehestä on varmaan ihanaa olla kotona pyhät kun käy koulussa muutoin mutta mulle kyllä vaihdos olis tehnyt hyvää ja piristänyt!! Onhan tässä kotona jo oltukin... no ei pidä valittaa! 

Sininen: ihana pieni mies teillä [:)] tippa tuli linssiin kun ajattelin mitä hän on heti elämään päästyään joutunut kokemaan [:(] pieni ressu mutta voi että miten sisukas siitä huolimatta!! Voimia pikkuiselle ja isille ja äidille myös! Haleja kovasti täältä meiltä [:)]
 
Siirrytäänkö pikku hiljaa vauvautuneiden puolelle...[:)] tein "Sitä sun tätä vauvaperheen elämästä" osioon maalis-huhtikuisille oman keskustelun!! Huhtikuisissakin on muutama maaliskuussa vauvansa saanut, ihan kiva saada porukkaan "uutta verta"... [:D] maaliskuisten ihanaa porukkaa väheksymättä tietenkään!!!!!! Olette ehdottomia ykkösiä [:)][:)]

Aloitin keskustelun kertomalla pikaversion omista taustoistani... varmaan ihan kiva suorittaa pieni esittäytyminen jos tulee uusia nassuja joukkoon [:D]
 
Onnea kaikille vauvaantuneille!! [:)]

Meillä neiti 2kk tänään! Tällä viikolla on kans ristiäiset ja no.. siitä vuodatinkin jo tonne tammikuisiin!

Ahdistaa ihan kamalasti ne ristiäiset, kun mun äiti tulee sinne. Ei se ole koskaan ollut hyvä äiti, polttaa tupakkaa, juo viinaa ja käyttää ties mitä, mut aina se vaan esittää kaikille hyvää äitiä ja hienosti kaikki sen uskoo.. (Mun äiti ei ole koskaan välittänyt velvollisuuksistaan, se on vienyt mun pankkitililtä rahaa, pistänyt mua laitoksiin muutaman kerran, ihan ilman syytä.. Keksinyt jonkun syyn siis mikä ei ole totta, ja kun minä sen sillon kielsin, koska mitään ei tapahtunut, niin totta kai ne sitten äitiä uskoivat.. Se valehtelee tosi hyvin ja uskoo itse omiin valheisiinsa.... Myös siihen että olisi kohdellut lapsiaan hyvin...)

Mun äidin takia sinne ei myöskään tule sellaisia vieraita joita sinne haluaisin (Mun isäpuoli ja mun pikkuveli).... Koska ne ei tahdo niiden päättyvän samanlailla kun viime kesäiset pikkusiskoni rippijuhlat.. Se on ymmärrettävä syy, ja harmittaahan se silti. [&o] Äidiltä en voi kieltää tänne tuloa... Se rupee kiristämään ties millä ja loukkaantuu sitten heti sen jälkeen että häntä ei päästetä ees ristiäisiin...!!! [:@]

Valivalivali... No kerronpa vielä jotain piristävää! Meidän neiti nauroi ääneen lauantaina 3.4!!! Leikittiin taas käsileikkiä, heiluteltiin rytmissä. Ensin tuli toooosi iso virne ja sitten "höhöhööö" perään [:D]
 
Kurja enaj jos sulla tuollaiset fiilikset ristiäisten järjestämisestä ja inhottavaa jos ei perheessä toiset tule keskenään toimeen tai joku ei osaa käyttäytyä.

Meilläkin mun äiti ja isä on eronneet jo monta vuotta sitten, mutta silti heillä ei ole ongelmia ollut yhteisissä juhlissa vaikka niissä on tietty aina ollut myös isän uusi (tai ei tietty enää uusi kun ovat jo olleet muutamia vuosia aviossa) vaimo joka muuten mielestäni on todella mukava... monesti kuulee että tuollaisissa tilanteissa niitä konflikteja yleensä tulee.

Ristiäisistä puheen ollen niin meillä kun ei sellaisia järjestetä... emme kasta lapsia ja poika saikin nimen jo sairaalassa heti kun oli syntynyt. Sain jo viime viikolla pojan Kela-kortinkin ja hänellä on jo oma henkilötunnus. Tuntui jotenkin niin epätodelliselta sekin kun kirjekuoren avasin ja katselin hänen uutta korttiaan. [:)][:D]
Epäviralliset vauvakutsut pidin jo viikko sitten lauantaina ja sisko oli leiponutkin mahtavan ja herkullisen täytekakun! Muutamia vieraita kävi sitten kahvilla ja poika sai lahjoja. Miehen veli lähetti paketin postissa kun asuivat niin kaukana ja oli oikeen pojan nimellä laittanut paketin meille! [:D]
 
Heippa pitkästä aikaa! [:)]

Olen ollut tosi kiinni vauvassa ja tää on ollut yhtä opettelua koko 5 vkoa.
Kaikki on hyvin [:D], nyt alkaa alkujännitys laeuta, mua jännitti alussa kamalasti [8|][&:] ja mulla oli suorituspaineita että päivät meni hujahtaen enkä osannut rentoutua silloikaan kun vauva nukkui. On tähän asti nukkkunut päivällä hyvin vaan vaunuissa, sisällä vaan ½-1 pätkiä joten en ole kerinnyt tänne kirjoittelemaan. On ollut kyllä mielessä eli anteeksi kun hävisin.

Nyt poika nukkuu parvekkeella toista tuntia, olen saanut siivottua keittiötä, pedattua pedin, syötyä itse ja pestyä hampaat, meikattua, laitettua pyykit yms. Ja vielä kerkeen tännekin kirjottamaan.. huom. saattaa keskeytyä minä hetkenä tahansa. Meillä on itkuhälytin parvekkeella ja arvatkaa kuulenko silti haamuitkuja kokoajan. Näin sitä on niin varovainen ja säikky ekan lapsen kanssa.

Pojalle tuli eilen tasan 4 vkoa ja painaa jo 5 kg, kotivaa'alla 5,1 kg, ens ti on neuvola. Neuvola neuvoi jättämään 1 yösyötön väliin, kun poika söi vielä 2 h välein, nyt on ihan itse jättänyt yösyötöt vähemmälle.

Iltapäivällä mennään ulos kävelylle ja nukkuu siis vaunuissa sillo. Sen jälkeen nukkuukin tosi vähän enää illalla sisällä, ehkä pikku torkkuja vaan ja kitisee jonkun verran masukipuja ja väsymystään.
Yöt menee 1 tai 2 syötöllä tosiaan. Eilen nukahti meidän viereen 23 mennessä ja havahduin itse 01 ja siirsin pojan omaan koppaan. 03 syötin vasta, oli siis syöny 21-22 maissa viimeksi, ja seur syöttö vasta 06 ja jatkoi taas unia ja vasta ennen 9 noustiin. Eikä poika ole aamusta kuin ehkä 1 h hereillä kun haluaa jo ekoille päikkäreille.

Kestoja ei olla käytetty kuin ihan muutamat kerrat, kun ärsyttää kun ne aina vuotaa..pitää ostaa muutama lisäimu niin ehkä sitten vois käyttääkin välillä kotona ollessa. Pampersin New Bornia käytettiin alussa, nyt ostettiin jo 5-8 kg Liberoja [;)].

Täällä hymyilee, enimmäkseen tahattomasti nukkuessaan tai imiessään tissiä mutta olen saanut lepertemällä ja oikeen hyvällä hetkellä hymyilemällä pojalle myös niin vastahymyn [:D][;)][:)] ai että se on kyllä kivaa. Kyllä se teilläkin alkaa hymyillä Maikkimai. Vauvat on niin yksilöllisiä.

Ihania vauvakuvia ootte laittanu [;)] ja Onnittelut kaikille vauvaoista kun en ole kerinnyt käymään onnittelemassa edes (huono omatunto).

Täälläkin on itsellä vähän mahamakkaroita, mutta niitä oli ennen raskauttakin, olen samassa painossa kuin ennen raskautta ja jälkivuotoa oli 2 vkoa ja sen jälkeen tiputtelua tähän asti.

Sori sekavaa kirjotusta,,,, mutta kokoajan pelkään että tulee itku ja pitää ampasta parvekkeelle.

Mieletön toi 26.3 amk74 laittama kuva [:)][:D][;)] aivan ihana!!!

Pumppasin eilen ekan kerran maitoa pakkaseen, ei tullu kuitenkaan pumpattua kuin 2 jääpalan verran. En uskaltanut enempää ettei maito lopu, mutta tuleehan sitä lisää ja nimenomaan kai tuleekin kun pumppaa, kysynnän ja tarjonnan laki..

Meillä kans Disflatyl käytössä, tosin annan vaan 5 tippaa kerralla kun totuttelen sitä vauvalle. Jekovit on D-vitamiineista käytössä ja rela tippoja annan myös.
Alussa tehtiin se vika että annettiin heti täys annos eri d-vitamiineja joita annetaan 20 tippaa,, vauva huus illat viikon verran [:(][:(][:(]. Sitte lopetin yli viikoksi kaikki tipat ja siksi totuttelen hitaasti nyt uudestaa noihin kaiken maailman tippohin.

Semmosia tänne.

Erityistsempit Siniselle ja ihana että pääsitte sinne Mc Donalds taloon. Kaikkea hyvää teille!

Ja mukavia vauva-arkipäiviä sinne muillekin, yritän käydä vähän useammin kirjottelemassa jatkossa.
 
siis 5 vkoa tuli pojalle eilen.

oli pakko käydä partsilla kurkkaamassa että onko se kunnossa [:)] kun tosiaan nukkuu yli toista tuntia. Tää on vasta 3 kerta partsilla ja ekat kerrat on nukkunu vaan ehkä tunnin, siksi epäilen. Mutta kai ne on ollut totuttelu kertoja uuteen paikkaan, meillä siis eri vaunut parvekkeella kuin ulkokäytössä.
 
tulevaäiti: Meillä vauva syö välillä jopa alle tunninkin välein, välillä taas menee kolmisen tuntia. Yleensä ei kolmea tuntia pitempää pätkää nuku. Yöllä on joskus saattanut nukkua lähemmäs 4 tuntia putkeen. Kyllä meillä ainakin toisina päivinä roikutaan tissillä koko ilta.. Välillä toki päivälläkin. Meillä se ainakin on joka päivä vähän erilaista.. Välillä nukkuu lähes koko päivän ja herää vain tankkaamaan, välillä nukkuu vain pieniä pätkiä ja muuten vain tuijottelee ja syö..
 
tulevaäiti ja Nyytinkantaja: olemme muuttaneet "Sitä sun tätä vauvaperheen arjesta" palstalle! Siellä oma keskustelu maalis-ja huhtimammoille joilla vauva-arki alkanut!!! Siellä aktiivisempaa keskustelua [:)][:)] Teretulemast!

Nyytinkantaja: kiva kuulla sinusta ja teidän arjesta!!! Hyvä että kaikki menee hyvin [:)]
 
Takaisin
Top