Vauva-arjen parhaat palat

Inxu: Molemmat alhaalla, silleinhän ne taitaa yleensä kai tullakin että ensin alas kaksi ja sitten ylös kaksi? Lähinnä vaan kommentoin tuon ettei ole haitannut imetystä, kun miiuhoo laittoi ettei onneksi ole vielä yhtään hammasta koska täysimettää, ettei ne hampaat ainakaan täällä ole millään lailla haitanneet [;)]
 
ALKUPERÄINEN: EevaLiisa

Onkohan meidän pojassa jotain vikaa kun kohta on jo puoli vuotta eikä naura eikä käänny....? [&:] No yksilöllistähän kaikki on, mutta outoa silti.


Ei meidänkään tyttö käänny. Jos se on vaipat jalassa selällään, ei edes yritä kääntyä kyljelleen. Ilman vaippaa sitten kääntyilee enemmän ja siksi saakin ottaa ilmakylpyjä pitempiä aikoja. MÄ luulen, että nuo kestovaipat saa pysymään paikallaan, kun on niin paljon ketterämpi ilman niitä.

Mutta joo, en nyt silti tämän perusteella vaihda kestäkäyttövaippoihin (olen ystävälliseltä lähipiiriltä kuullut, että pitäisi [:@]), koska tuskin se lapsi selälleen maahan loppuiäkseen jää, vaikka nyt ei ole voimaa kiepsauttaa itseään masulleen.
 
Quara ei meillä ole ainakaan kestovaipat vaikuttaneet liikkumiseen vielä toistaiseksi mitenkään. Pyörii kuin väkkärä - tosin sitä masulta selälleen kääntymistä ei vielä ole oppinut mutta sillähän nyt ei vielä ole kiirekään. Pari kertaa on kyllä pyörähtänyt vahingossa mutta ei osaa toistaa sitä [:D]

Miljalla on välillä jos masussa esim on jotain niin alkaa purra ikenillä jotenka olettaisin, että se puree vielä ikävämmin, jos sillä on hampaita... Siksi olen hyvin tyytyväinen ettei niitä vielä ole. Eikä niitä toisaalta kyllä vielä tarvitakaan... [8|]
 
Jokohan Joalle on oikeesti tulossa hampaita. Alhana keskellä ikenet pullottaa, kieli lipoo jatkuvasti alaikeniä ja ollaan oltu oudolla tuulella...ja tosiaan vaan pulloruoka tuntuu kelpaavan...

Mut toisaalta mä nyt olen aikaisemminkin epäillyt niitä hampaita ja ollu väärässä [:D]
 
Meillä vissiin on tulossa hampia lisää, ko kauhea kuolaaminen, kauhea kiukku, lämmin ruoka ei maistu, paitsi kylmän veden kanssa (vuoron perään vettä ja ruokaa) ja kylmä ruoka menee alas hyvin.
 
saa nähä onko meillekkin muka jo näin nopeesti tulossa lisää hampaita kun kuolaaminen sen kun lisääntyy, taas korvat kovassa koskettelussa ja äsken hirvee itkupotkuraivari "en syö puuroa" [:D]
 
Meillä on jo neljäs pv menossa kiukkua, alkaa olla hermot kireällä.. Syömisen ja maidon/vellin juomisen kanssa koko ajan yhtä värkkäämistä. Ekat kaks pv meni rokotusten piikkiin, mutta nytten taitaa mennä kyllä hampaitten teon piikkiin.
 
Milja on oppinut pistämään kielen ulos suusta ja päristelemään. No, syödessäkin on tätä pitänyt muutamaan otteeseen kokeilla - tietenkin ruoka suussa.
Tässä yhtenä päivänä taas luumusoseet suussa päätti päristellä soseet äitin päälle. Minä sitten sanoin matalalla äänellä että "hyyyyiii". Neiti katsoi hetken hölmönä ja alkoi sitten nauraa rätkättää. Ja siitä ei meinannut tulla loppua. emoticon
 
Eilen illalla tyttö istuskeli pöntöllä ja tutkiskeli hiusharjaani. Kehotin häntä harjaamaan hiuksiaan. Tyttö vetäisi harjalla päälakeaan ja sitten alkoikin harjata minun hiuksiani. Kerran oikealta, sitten näytti että kääntäisin päätäni, sitten vasemmalta, taas päänkäännös...tätä jatkui ja kyllä olin pakahtua onnesta...emoticon
 
Takaisin
Top