Vauva-arjen parhaat palat

Mimmu86

Piirimestaruustason postaaja
Foorumi vauva-arjen parhaille paloille:
Pienokaisten ihanimmat tempaukset ja tapahtumat ja tilanteet jotka saavat vanhemmille hymyn kasvoille ja miksei onnenkyyneleetkin silmiin [:)]

Näillä tarinoilla voimme ehkä piristää niitä väsyneitäkin hetkiä.
 
Tämäpäs on tyhjäksi jäänyt, vaikka vauva-arki onkin ehkä parasta mitä tiedän [:)]

Päivän paras hetki, joka ikinen aamu, on kun on syöty ja otetaan ilmakylpyjä. Tyttö hymyilee, juttelee, kujertelee ja naurahtelee. Mikään ei tee niin ihanaa fiilistä, kun saa nähdä ja kuulla kuinka tyytyväinen ja onnellinen oma lapsi on. Tulee sellainen "hyvä-äiti-olo", että juuri minä olen tuon saanut aikaan [:)]
 
Meillä kans tuo ihanuus ajoittuu aamuun... Aamumaidossa on aina mallasuutetta ja sen jälkeen yleensä kakka irtoaa[:)].. Sitte alkaa hymyily, nauru ja juttelu[:D].. Se on niiiiiiiiiiiin ihanaa ja suloista että kaikki muu jää kyllä tois arvoiseksi.. Siinä joo tulee just ajatus et olempa minä saanut jotain uskomattoman ihanaa aikaan[:D].. Sitten on isän ja pojan yhteiset hetket.. Aivan valloittavaa[:)]. He hymyilevät ja nauravat vuoron perää toisilleen.. Ja isin sylihän on maailman paras paikka[:D]!
 
Aamut taitaa olla vauvojen parasta aikaa [:D] Meilläkin noi hetket ajoittuu aina aamuun.

Ja onko oikeasti mitään suloisempaa kun aamulla kun menee nostamaan juuri heränneen vauvansa pinnasängystä ja sieltä vilautetaan maailman ihanin hymy kun näkee äidin pitkän yön jälkeen <3
 
Komppaan ihan täysillä Mimmu86.
Ihana hymy äidille heti aamusta <3
 
Olinpas ylpeä äiti tänään Cittarissa Alkon edessä (huvittavaa...) kun kaveri lähti noutamaan autolta meidän hoitolaukkua ja minä odottelin Miljan kanssa sisällä viileämmässä. Milja "istui" ostoskärryjen kaukalossa ja minä aloin jutella sille ja se alkoi jutella ihan valtavasti minulle takaisin. Olinpas oikeasti ylpeyttä täynnä, kun ihmisiä käveli ohi [:D]
 
Käytiin tänään ekaa kertaa kylpylässä ja meillä oli kyllä oikea herra Aurinkoinen matkassa! Koko reissu meni ihan loistavasti ja Eemeli nautti kovasti eri altaissa lilluttelusta. Hymyjä ja kujerruksia jakeli kaikille halukkaille [:)] Huomenna alkaakin sitten ihan virallinen vauvauinti!
 
Me käytiin eilen vaunuttelemassa kun ajattelin et saisin herran nukkumaan vähän pidempään kuin sen puol tuntia. (Ei muuten onnistunut [:D]) Takastulomatkalla iski niin hirmunen kiukku et piti sitten pysähtyä varjoisaan paikkaan alikulkusillan alle tankkaamaan herraa. Saatiin paljon hämmästeleviä katseita ja hymyjä ohi ajavilta autoilijoilta [:D]

Oli vaan pakko todeta et meidän herralle on edelleen liian kuuma vaunutella. Kotiin kun tultiin niin oli märkä läntti pään kohdalla vaikkei päällä ollu juuri mitään. Josko sit pakkasilla [:D]

Mä odottelen et se optikko olis VIHDOIN meihin yhteydessä et voisin kysellä tosta vauvauinnista. Hirvee hinku olis ja tiedän et jätkä tykkäis mut noista piilolinsseistä sit tiedä miten ne yhdistetään klooriveteen...
 
Minella on kans yhtä hymyä kun aamulla nostaa sen pinnasängystä. [:D] Siin tulee itellekin niin mahottoman onnellinen olo, ku toinen alkaa heti jokeltaa ja hymyilemaan ku pääsee äidin sylkkyyn ja rinnalle. Hymy senkun yltyy, ku rupeen avaamaan liivejä. Taitaa ymmärtää jo mitä herkkuu se tietää.[:D]

Viikon kohokohta oli viikonloppuna mökillä, ku vietiin neiti ekaa kertaa saunaan. Tykkäs ihan mahottomasti. Se oli sellanen rantasauna jossa vesi tarttee lämmittää, eikä paljuakaan ollu mukana, mut hymyä irtos.. [:D] Sillee ne vauvat vanhaa aikaakin pestiin. Hieno kokemus meille vanhemmillekin.

Edellisviikolla Minella puettiin oikeen 62cm uikkareihin ku suunnattiin iltauinnille Kokemäenjoelle. Kainaloihin asti kastelin, etten päätä kuitenkaan. Nautti silmin nähden. Iskä tietty tallensi hienon hetken videolle.[;)]

Vauvauintia on siis meilläkin mietitty..
 
Meillä kans toi vauvauinti vakavassa harkinnassa. Mieli tekis tosi paljo, ja tiedän että tyttökin tykkäisi!
Mut mitä oon vähä lueskellu oman paikkakunnan ja läheisten paikkakuntien vauvauintimahdollisuuksia, niin kaikki ryhmät taitaa olla jo täynnä. Pitää kyttäillä, josko uusia ryhmiä perustais. Taitaa aika suosittu juttu olla nykyään toi vauvauinti [:)] Mut voihan sitä mennä kylpylään vauvan kans muutenki.

Täällä kans arvataan mitä tuleman pitää, kun aletaan nostaa paidan helmaa ylös [:D] hymy on korvissa asti ja monesti kuuluu naurahduskin, supersuloista!
 
ei nyt varsinaisesti mitään ihmeellistä, mutta eikös nykyään kuulukkin iloita pienistä jutuista [:D] janika on alkanu tarraamaan paidasta/rintaliiveistä kiinni kun imee tissiä, ei voi muuta kun hymyillä kun näyttää kun yrittäis pitää tissistä kiinni että ei vaan pääse karkuun [;)][;)]
 
Aamu jolloin oli toiveissa että herra heräisi normaaliin aikaan (meidän piti viedä herran kummisetä tyttöystävänsä kera lentokentälle) niin eiköhän Joa vedä sikeitä edelleen [:D] Normaalisti siis herää 06.30-07.00...no menivät sit autolla kentälle ja me haetaan se sit joskus iltapäivällä [:D] En tosiaan nyt viitsinyt herättää kun Joa selkeesti etsii nyt sitä uutta rytmiä
 
Inxu, täällä kans neiti nappaa tissiliivistä tai paidan helmasta kiinni, ettei äiti varmasti lähde keskenkaiken pois [:D] Suloista [:D]
Ja sillon kun ei ole hirmu kova nälkä, vaan lähinnä tissittelyn ilosta tissitellään, niin neiti vaan naureskelee tissi suussa (välillä imaisee, ettei äiti vaan vahingossakaan luule, ettei mulla olis nälkä..), ja tillottaa kattoo niin suoraan silmiin

Mimmu86, täällä kans havaittavissa uuden rytmin haeskelua. Harmi vaan kun aamuisin kun miehen kello soi neljältä, niin tyttö herää sitten siihen [:(] ennen nous syömään ennenku isin kello soi, mut nyt varmaan vetelis unta ihan aamuun saakka, jos ei vaan toi miehen kello herättäis sitäkin..
 
joo RiinuLiinu aivan samaa tääll. Totean vaan Janikalle että ruoka suussa ei saa nauraa ja nostan pois tissiltä. Jos siis selvästi huomaa että ei oo nälkä, vaan tissillä vaan leikitään. Kerran kun leikki tissillä onnistu jotenkin purskauttamaan kaiken maidon suusta uloskin niin kaikki vaatteet maidossa [:D] Siinä oli naurussa pidättelemistä
 
Yhdyn teihin Inxu ja RiinuLiinu
Tarraudutaan jo kiinni ja hymyillään tissillä. Ihania asioita. <3
ja just se et kamala hymy päällä kun riisuu paitaa tai avaa rintsikkaa...
Kyl ne vaan tietää [:D]
 
Mä istuin toissapäivänä sohvalla katsomassa telkkaria iisa sylissä,telkkariin päin ja siinä se sitten jotain vispaili käsiä ja jalkoja,kunnes huomasin,että koukisti jalkaa rintaan päin ja otti oikealla kädellä omista varpaistaan kiinni [:D][:)][:)] Voi,että <3
 
He-heiiii Tiiuska!!![:D] Oon laittanu sulle s.postia... Käy sinne kertomassa kuulumiset et mis oot ollu... Me ollaa oltu huolissaan..[;)]
 
Heii :D Olen lukenut sun viestit,mutta en oo näitä pikaviestejä lukuunottamatta kerenny vastaamaan,kun iisa on ollu niin levoton näiden kuumien kelien takia. Josko vähän rauhottuis niin kerkeen kunnolla vastaamaan [:)]
 
Kiva, kiva...[:)] vastaile ku kerkiät.. Aloin vaa epäilee et onkohan ne menny ees parille... Mut hyvä et on!
 
Takaisin
Top