Vaunut, vaatteet ja muut ostokset

Onko muuten kukaan käynyt Lastenkirppis Piilossa Vuosaaressa? En ollu tienny ees sellasen olemassaolosta, vahingossa siihen törmäsin. Mietin josko huomenna kävisin tsekkaamassa, löytyykö sieltä mitään (vaikka oikeestihan mitään en enää tarvitsisi paitsi sen hoitotason ja se kai ostetaan uutena) :P
 
Itse en ole vielä ostanut mitään, kun tavaraa on tullut niin paljon lahjoituksina että mitään tarpeellista ei oikeastaan puutu. On tuttipullot, rintapumput (avent ja ainu), yhdistelmä vaunut (emmalit 2005), sitteri, pinnasängyks tulee sama sänky jossa olen itsekkin vauvana ollut, vaatteita vinot pinot, imetys tyyny, leluja, vaippoja (kestoja ja kertoja), harsoja ym ym.. :happy112
 
En oo kuullutkaan tuommosesta kirpparista! Ois kyllä mukava käydä vielä nyt äitiyslomalla ennen vauvan tuloa itekin ihmettelemässä jotain uusia kauppoja ja kirppareita! Meilläkin kaikkea alkaa olemaan ja vaatteita varmaan liikaakin, mutta on niitä vaan niin kiva ostella välillä vähän lisääkin :D
Oon kans kovasti saanut ystäviltä ja sukulaisilta vaatetta vauvalle, mutten kyllä yhtään malta olla ostelematta ite lisäksi!
 
Mä asun vuosaaressa nii oon käynyt piilossa. En kovin usein käy ku se on tosi pieni enkä yleensä löydä sielt juurikaa, jotku myy hirveesee hintaa siel mut kyl sielt sit joskus jtn löytääki tai yleensä löydän 1-5 vaatetta ku taas käyn rekolassa villa lyhdyssä nii sielt lähtee hirveet kasat aina mukaa :DD
 
Vittu tää uus vaui o iha eprseest, ens a akirjotettuu ees omal tunnuksil!!

-Eevi^
 
Eevi, missä tuo Villa Lyhty on rekolassa? Mä kun kerran etsiskelin sitä, kun olin kuullu siitä että ois hyvä paikka, en löytäny koko paikkaa, vaan jonkun toisen kirpparin ja se oli kyllä ihan kaamee paikka, en oo uskaltautunut koko rekolaan sen koommin :D
 
Hah, tosiaan väärässä tuo kellokin, en oo ollut kyllä paikalla kello 05:17 toisin kun tuo väittää :D
 
Rekolassa on joku toinen kirppis joo, iha villa lyhdyn lähellä. Villa lyhythän on pelkkä lastenvaate kirppis. Mä en oikee osaa selittää msis e on ku en oikeesti tunne vantaata ollenkaan. http://www.villalyhty.fi/aukio.htm tuolt löytyy osoite :) Laurintie 145, 01400 Vantaa
 
No joo, tuon osotteen kanssa sinne yritinkin suunnistaa, mutta ei vaan osunut silmään! Oon ollu vähän huono ennen kirppistelemään, mutta oon ihan tykänny näistä lastenvaatekirppareista, jotenkin siistimpiä yleisilmeiltää kun tavalliset. Oon tykännyt siitä Janesta mistä ollu täälläkin puhetta ja sitten sellasesta kun minipoppoo kannelmäessä. Tai tuo minipoppoo ei oo kirppis vaan sinne voi viedä pientä korvausta vastaan vanhat lasten vaatteet/tarvikkeet ja ne sitten myydään pitäjien toimesta eteenpäin. Siellä on joskus vähän kalliimpaa mutta oon tehny sieltä hyviä löytöjäkin, ja pidän siitä just kun on niin siisti paikka :)
Täytynee tässä vielä jokupäivä käydä koittamassa josko tuo rekolan paikka osuisi silmään!
 
Pikkulintu oot varmaankin eksynyt siihen kiinalaiseen kirpputoriin :D, niin minäkin silloin kun koitin Villa lyhtyä etsiä..Ne on samassa osotteessa, mutta Villa Lyhty on sen kiinalaisen kirpputorin takana. Sen vieressä on muistaakseni joku baari ja nordea. Ihan kiva kirppis on ja kivoja löytöjä siellä tekee, toivottavasti löydät sinne tai sit kysyt neuvoa joltakin paikan päällä :)
 
Kävin siellä Piilossa. Se nyt oli oikeestaan ihan perseestä. Jengi ei ollu siel pahemmin käyttänyt "apulappuja", eli siis hyllyillä ei ollut mitään lappuja ees, että minkä kokoisia vaatteita hyllystä mahtais löytyä, vaan ne joutui ite ottaa selville, ja niissä hintalapuissakaan ei pakosta lukenut vaan itse vaatteessa. Ja sit ne vaatteet - noh.. oliko "vähä" ylihinnoteltuja!? Harva body maksoi euron, hinnat lähti siitä 3 eurosta ylöspäin. En oo menossa toiste. Kävi niin selkeesti ilmi, että ei niitä myyjiä nyt niin kiinnosta saada vaatteita nopsaan/hyvin myytyä, tai si Vuokissa on tyhmää jengiä jos tolla hinnalla ostavat kirpputorikamaa. Ei ne ny niin hyvässä kunnossa olleet :D

Villa Lyhdyssä voisin ehkä käyä joskus, mut tähän mennessä suosikki on ehdottomasti se Kaivokselan Lastenkirpputori Jane. Sieltähän mä sillon niitä 0,2- 1,0 euron vaatteita hamstrasin ison kasan.
 
No hyvä tietää Huuhkaja, eipähän tarvii itse tuonne sitten lähteä ihmettelemään! Mun mielestä kyllä kirpparilla pitää olla kirpparihinnat, vaikka ois siistejäkin vaatteita niin en kyllä ylihintaa maksa! Just vauvan vaatteet niin kyllä alle 3eurolla pitää saada, ellei oo joku vähän laadukkaampi esim toppahaalari tms kalliimpi vaate.

Be oon varmaan just ollu jossain tuommosessa! :D Se oli kyllä ihan kamala paikka, kirpparitavara oli ihan täyttä rojua ja krääsää, vanhoja alusvaatteita ja puoliksi käytettyjä kosmetiikkatuotteita! Yök, ite en ainakaan sellasia kirpparilta ostais..
Myyjä ei ymmärtänyt suomea ja olin sillon kunnallisvaalien aikaan liikkeellä niin ulkona oli vaan niitä omia aatteitaan tuputtavia ehdokkaita, niin en sitten keneltäkään apua kysynyt. Vois yrittää uudestaan jos se kerta hyväpaikka on, josko olisi parempi onni tällä kertaa :)
 
Kävin tänää Janessa pitkästä aikaa, jouduin siihenkin pettymään tällä kertaa :D
Syynä tosin oli joku pinkkien vaatteiden valtaus, olivat ihan hyviä ja edullisia, mutta kun me ei tiedetä kumpi tulee (enkä muutenkaan haluis ostaa pinkkiä vaikka tyttö tuliskin), niin jäi kyllä kaikki sinne.

Toisaalta ihan hyvä, kun tultiin kotiin (oltiin ostettu sellaset vedettävät korit meiän kaappiin) ja järkkäilin vauvan vaatteet omaan koriinsa, niin tuli todettua että lapsellamme näyttää kyllä olevan ihan liikaa vaatteita. :D No, eipähän tarvi ressata jokapäiväsestä pyykkirumbasta.

Hitto ku en oikeesti vieläkään tiedä, supisteleeko mua vai sattuuko muuten vaan, alaselkään tulee välillä sellasia tosi voimakkaita kipuaaltoja. Kohdussa ei kuitenkaan tunnu mitään jännitystä, ja öisin mul on suht samanlaista kipua mutta jatkuvana (kun ei löydy enää hyvää asentoa). Mietin josko pyytäis miestä hieroon tiikeribalsamia niin helpottais olo.
MUTTA pitää mainita että Synnytä rentoutuneena-CDstä on ainakin näihin kaikkiin kipuihin ollu apua; kun kipua tuntuu niin pystyn jo keskittyyn siihen että rentoutan lihaksia ja hengitän rauhallisesti, ja se oikeesti tehoo ton kivun lievittymiseen. Toivottavasti muistan sitten synnytyksessäkin välillä sulkea silmäni ja ajatella "koko keho on lämmin ja painava. Lämmin, ja painava." :D
 
Oho jotenkin aattelin et olin kirjottaas tohon huhtikuu-hässäkkään mut en kirjottanutkaan. no ihan sama, oli tässä vaatteistakin kyse. :D
 
Tuolla Janessa muuten on usein tosi tyttöpainotteista pienten vaatevalikoima! Tosin niin on kyllä kaupassakin, meille on sanottu että poikaa odotetaan niin pojille on paljon vähemmän ja paljon tylsempia vaatteita!
Aika paljon oon niitä saanut hamstrattua kumminkin, just ite kanssa eilen lajittelin vauvan vaatteet omille paikoilleen niin meillä on nyt noita 50-56 senttisiä varmaan niin paljon, ettei koko sinä aikana tarviis pyykätä kun vauva niihin mahtuu, järkyttävää! Tosin oon paljon saanut lahjoituksena tutuilta vaatteita ja monet onkin jo aika huonokuntosia tai ainakin kulahtaneita ja venähtäneitä, ei sitten niin paljon harmita vaikkei niitä niin monesti ehtisi käyttääkään :)
 
Joo siis siel piilossa ne myy ihan liia kalliilla. Mä asun vuokissa, enkä ole tyhmä ja osta niitä :D Mä joskus harvoin käyn piilossa, mä en tykkää ku se o nii pieni ja jengi yrittää pyytää iha naurettavuuksii niist vaatteista. Tuol janes halausin joskus käydä mut en ole saanu aikaseks.. tosin ei mulla ole tarvetta nyt miellkää vaatteelle :) Mulla on iha liikaa vaatteita vauvalle ja adalle ei taho löytyy mtn kirppiksilt. Villalyhdystä aina löydän 0,10-1€ todella apljo kivoi vaatteita!

Huuhkaja: Mullahan aina alkaa supistukset selästä ja viimeks adan synnytykses tuntu vaa aluks seläs eikä mahas yhtn
 
Joo Eevi, olikin sun kokemuksen sanat mielessä kun sinne menin ja tuli todettua että oikeessa olit, ei ollu vaa "kausikallis" :P Toivottavasti saat joskus aikaseks käyä siel Janessakin, siellä kun oli ainakin eilen ihan johki kokoon 128 asti tyttöjen vaatteita paljon!

Pitää kyl käydä siel Villa Lyhdyssä, mut nyt pakko olla menemättä kun en oikeesti mitään tarvi. Tai no, tarvin yhä sen hoitotason pinnasängyn päälle mut sitä en tuu kirpparilta löytään, enkä oo vaa jaksanu lähtee mihkää vauvaliikkeeseen nyt.

Aini, tarvis kyllä sen sängyn kosteussuojankin.. Yääähhhh ennn vaan oo jaksanut lähtee tosiaan vauvaliikkeisiin, ne laajimmat kun on vaan niin hemmetin kaukana "kaikesta". Tos itikses on joku yks tarvikeliike mut kerran siellä kävin ja se oli mun mielestä tosi pieni enkä löytäny sieltä mitään. En tie pitäiskö sille ny si antaa toinen mahis.
 
Tänään kävin Lastenkirppis Nella&Nutussa! Kirppari sijaitsee Espoossa, Länsikeskuksessa, eli hyvin lähellä Isoa Omenaa. Tosi kiva kirppis ja paljon vaatteita ja hyvään hintaan! Ite ostin tällä kertaa vaan parit kestovaipat, mut meen kyllä takaisin kunhan tarvetta tulee. Ei ollu ees mitenkään sukupuolipainotteista vaatetta, vaan kaikkea kaikille! Loisto mesta ja ihan mukavan kokoinenkin.

Pääasiallinen suunta mulla oli tänään Babystyle, josta kävin vihdoin ostaas sen hoitoalustan pinnasängyn päälle. Nyt on sitten ehkä kaikki ostettu mitä tarpeelliseksi on nähnyt.
 
Takaisin
Top