Vaunut ja rattaat

Samaa mietin kuin IQ, riippuu varmasti lapsesta ja siitä, että kuinka usein niitä rattaita tarvii ja kuinka pitkille lenkeille. Meillä siskosten ikäero on 2v3kk ja oli heti selvää, että tuplarattaat on hankittava. Mulla kun ei ole ajokorttia niin mä meen tosi paljon kävellen tai pyörällä joka paikkaan. Pyöräily ei tule kyseeseen silloin, kun vauva on niin pieni ettei vielä istu, joten kävely vain ja tuplat siis.

Meilläkin tuo 3v oli pienempänä varsinainen rattaista kieltäytyjä. En enää muista ikää, varmaan oli n. 1,5v-2v. Mutta sitten yhtäkkiä rattaat kelpasivatkin.

Itse asiassa sitä seisomalautaa mäkin mietin joskus, mutta siinä oli se, että en voisi sitten lapsia yhtäaikaa nukuttaa rattaisiin. Mä halusin sen mahdollisuuden, kun meillä on niitä oikein pitkiäkin lenkkejä. :)
 
Tuplat täälläkin tulee käyttöön, koska ikäeroa marraskuisen ja joulukuisen välillä tulee olemaan se 1v1kk. Että ei voi paljo neitiä laittaa kävelemään tai laudalle seisomaan, kun hädin tuskin varmaan oppinut kävelemään.
 
Takaisin
Top