VAUfoorumin sovellus puhelimeen!

Keskustelun 'FAQ - useimmin kysytyt kysymykset' aloitti Miramaria, 14 helmi 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Miramaria Addikti Administrator

VAUfoorumin sovellus puhelimeen!

Pääset rupattelemaan foorumilla kätevästi helposti älypuhelimella tai tabletilla! Sovellus on täysin ilmainen. :wink

Lataa: Vau.fi foorumi -sovellus Google Playsta (androidille)!

Lataa: Vau.fi foorumi -sovellus iTunesista (iPhonelle ja iPadille)!

HUOM! Kirjaudu sovellukseen käyttäen sähköpostiosoitettasi!

Windows-versiota ei valitettavasti ole saatavilla.

HUOM!

• Sovellus on ladattavissa vain Suomessa.
    • Suomenkielistä versiota ei sovelluksesta valitettavasti löydy.
    • Sovelluksesta ei löydy valitettavasti kaikkia samoja toimintoja kuin selainversiosta. Hymiöitä ja viestien arviointeja ei sovelluksessa ole. Viesteistä voi kuitenkin tykätä.
    • Salaiseen ryhmään pääsee myös puhelinsovelluksella! Joskus tiedot eivät päivity sovellukseen, jolloin salainen ryhmä ei heti näy sovelluksessa. Sovelluksen poistaminen ja uudelleenlataaminen yleensä auttaa! :)
    • Informatiivinen Informatiivinen x 2
    Last edited: 6 elo 2015
  2. @sukki Tuttu foorumilla

Mites windows-puhelimille?
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Miramaria Addikti Administrator

Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole appia Windows-puhelimille. :sad001 Otan kuitenkin selvää, millainen tarve Windows-sovellukselle olisi. Jos sovellukselle on käyttäjiä, niin en näe mitään syytä, miksi Windowsillekin ei tehtäisi omaa sovellusta! :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. lunastar Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2017 Heinämammat 2014

Harmilloista, ettei Windows-puhelimelle ole sovellusta. Tulisi täällä pyörittyä varmaan paljon enemmänkin, mutta norminettisivun käyttö kännykällä vähän kökköä :(
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 10
  5. Elya Tuttu foorumilla

Windows-puhelimelle minäkin kaipailisin sovellusta! Toivottavasti sellaisen saisimme piakkoin :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 5
  6. Miramaria Addikti Administrator

Hei lunastar ja Elya!

Minä olen kovasti puhunut Windows-sovelluksen puolesta. Tällä hetkellä sovelluksen tarve on mietinnässä - toivottavasti saamme vielä sovelluksen nokialaisillekin! :wink
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Vihdoinkin <3 Peruskäyttäjä

kaipailisin kanssa windows sovellusta..
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  8. Jolanda Ihastunut foorumiin Syysmammat 2016

Kyllä meitä Windows-puhelimien käyttäjiä on varmasti yhtälailla kuin muidenkin tyyppisten puhelimien. Pidetään peukkuja että toimiva sovellus saataisiin aikaan Windowslaisille ;)
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  9. Sande90 Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Miks en pääse kirjautumaan tunnuksillani sovellukseen? Sanoo vaan että käyttäjää ei löydy. Sama homma jos yrittää vaihtaa salasanaa. Onneksi tämä oli jäänyt kirjautuneena puhelimen muistiin.. Tosin sai vähän aikaa ränkätä tätäkin sivustoa ennenkuin toimi, näytti vaan tuota taustaa (valko-oranssia raitaa) tuolla ennenkuin rupesi toimimaan..
  10. Miramaria Addikti Administrator

Onpas outoa! Toimivatko tunnuksesi kuitenkin tietokoneella, eli onko ongelma vain puhelimen sovelluksessa? o_O
  11. Sande90 Tuttu foorumilla Tammikuunmammat 2015

Käyn niin harvoin enää tietokoneellakaan, mutta pitää aukaista se sitten kun on aikaa ja kokeilla että toimiiko sitä kautta.
  12. Bumble Bee Tuttu foorumilla

Laita käyttäjätunnuksesti tilalle sähköpostiosoitteesi. Se toimii ainakin minulla - pelkästä nimimerkistä herjaa, ettei löydy. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Akirammm01 Tuttu foorumilla

windows phonelle lataa Tapatalk-ohjelma(löytyy nokiakaupasta ilmaiseksi) ja etsi sieltä vau foorumi.Pelittää!
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Luova Luova x 1
  14. Elya Tuttu foorumilla

Marikki, pelittää joo mutta ei näytä "arviointeja" (noi peukut tai mitä onkaan, alareunan kuvat joita voi painaa) tai allekirjoituksia. Eikä merkitse luetuksi ketjuja, vaan koneelle tultaessa näyttää kaikki lukemattomana vaikka olisit kännykällä lukenut. Että juu ei ole kätevä.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  15. Miramaria Addikti Administrator

Elya, voihan sentään. Tekniikkapuoli ei oikein vielä ymmärrä kuinka paljon suomessa käytetään nokialaisia. :sad001 Yritän markkinoida Windows-sovelluksen puolesta edelleen! :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  16. Pöllöemo Aloittelija

Hmm, tuo sentään antaisi asentaa tabletille, sen sijaan toinen sovellus väittää ettei ole yhteensopiva tabletin kanssa vaikka android-versio on 4.2.2 eli suurempi kuin 2.2.
  17. tulevaisi Aloittelija

Harmittaa kovasti ettette ole tehnyt windows-sovellusta. Nyt äkkiä värkkäämään.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 6
  18. Miramaria Addikti Administrator

Omituista! Laitan IT-puolellemme viestiä. Kiitos ilmoituksesta! :)
    • Vanha Vanha x 1
  19. Roze Addikti Joulukuun mammat 2017 Syyskuunmammat 2015

Windows-sovellusta kaivattaisiin kovasti täälläkin!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 5
  20. ReginaVeritas Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2014

Windows-sovellusta toivoo allekirjoittanutkin. :( Toivomus on ylemmän tahon tiedossa, mutta toistaiseksi sovellusta ei valitettavasti ole tulossa. :(
    • En tykkää En tykkää x 1

Jaa tämä sivu