Vau sovellus

Keskustelun 'Ota yhteyttä ylläpitoon' aloitti Kyfi3455630, 16 syys 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Kyfi3455630 Uusi käyttäjä

En tiedä osaatteko te auttaa tämän asian kanssa, mutta vau sovellukseni ei ole toiminut enää muutamaan päivään.
    Kun klikkaan sovelluksen auki niin se heittää pihalle parissa sekunnissa.
    Olen päivittänyt puhelimeni ja poistanut ladannut sovelluksen uudelleen useampaan kertaan. Mikähän avuksi?
  2. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Hei! Kiitos ilmoituksesta. Laitan viestiä IT-tuelle. Onko kyse foorumi- vai odotussovelluksesta?
  3. Lillemyy Vieras

Odotussovelluksesta.
    Arvosteluja lukiessani huomasun, että monella muullakin on sama ongelma.
  4. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Kiitos tiedosta. Jos kyse on Androidin sovelluksesta IT-tuki yrittää parhaillaan korjata tilannetta. Hihkaiskaa joku jos Iphonellakin temppuilee.
  5. Lapatius Aloittelija

Vau odotus sovellus (ios) näyttää yhä väärin lasketun ajan. Mulla lisää kaks päivää siihen. Mistähän voisi johtua? "Vauva tulossa" kirjasesta olen katsonut lasketun ajan. Mulla kierto on päivällä lyhempi ku oletus, mut eikös sen pitäs ennemminki aikastaa sitä, ku myöhentää?
  6. Lapatius Aloittelija

Ongelma korjautuki juuri tulleessa päivityksessä. :) Mutta kuvat näkyvät iosilla seuraavalla viikolla kuin kuuluisi. Androidilla kuvat laitettu omille viikoilleen.
  7. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Kiitos palautteesta. :) Nuo päivät oli tosiaan mennyt jotenkin sekaisin edellisessä päivityksessä, mutta nyt on se ongelma korjattu. Laitan tiedon eteenpäin noista kuvista.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Me ei nyt Hannan (päätoimittaja) kanssa tajuttu noita kuvia tutkiessamme mikä niissä mättää. Kummallakin näyttäisi olevan se kuva mikä kuuluukin (toisella Android, toisella Iphone). Onko se ongelma myös korjaantunut tässä välissä vai eikö me nyt ymmärretty mistä on kyse?
  9. Lapatius Aloittelija

Ongelma ei oo korjaantunu, mulla on siis ipadilla tuo sovellus, jossa näyttää väärin. Laitan sille vaikka sähköpostiin kuvat tuosta.
  10. Lapatius Aloittelija

Laitoin sähköpostiin kuvat ja tiedot ohjelmistosta.
  11. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Kiitos! :) Nyt tajusin minäkin mistä on kyse.

Jaa tämä sivu